Конспект уроку для учнів 6-го класу.Гімнастика

Про матеріал

Конспект уроку для учнів 6-го класу містить матеріал з модуля Гімнастика:

  • Орієнтовні акробатичні комбінації
  • Орієнтовні гімнастичні комбінації на колоді
  • Орієнтовні гімнастичні комбінації на перекладині
Перегляд файлу

Конспект уроку для учнів 6-го класу

 

Модуль: Гімнастика

 

Мета: сприяти формуванню в учнів особистої фізичної культури.

 

Завдання:

 1.Закріпити техніку  виконання акробатичних вправ, вправ на гімнастичній колоді та вправ на низькій перекладині.

 2.Розвивати швидкісно-силові якості учнів.

 3.Формувати в учнів позитивне ставлення до занять фізичною культурою.

Обладнання: гімнастичні мати 8 шт., гімнастична колода, низька перекладина,   свисток, секундомір.

Місце проведення:спортивний зал.   

 

Зміст уроку

Доз впр

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина 12-14 хв

1.Шикування, привітання,

   повідомлення завдань уроку:

- закріплення акробатичних вправ;

 - створити власну комбінацію акробатичних вправ;

 - підготуватися до конкурсу на кращу акробатичну комбінацію за гімнастичним та хореографічним стилем;

2. Повідомлення правил техніки безпеки:

 - бути уважним, чітко виконувати вказівки вчителя;

 - не виконувати вправи без страхування;

 - не займатися на снарядах з вологими руками;

 - під час виконання вправ на снарядах не знаходитися поруч із снарядом;

 - під час виконання вправ не відволікати, не заважати виконанню вправи.

3. Гімнастична вікторина:                                                - який снаряд зображено на фото? - який снаряд зображено на екрані?

- як називається вид програми спортивної гімнастики?

4.Вимір ЧСС за 10 с.

5. Визначити середній показник ЧСС у класі.

 

6.Повороти на місці.

7.Ходьба по колу, різновиди ходьби:

      а) ходьба на носках;

      б) ходьба на п’ятах ;

      в) ходьба перекатами з п’ятки на носок.

8.Повільний біг.

9.Біг приставним кроком (правим, лівим) боком.

10.Вправи у русі:

      а) в.п.- руки до плечей:

          1-4-кругові рухи вперед;

          1-4-те саме назад.

      б) в.п.- руки перед грудьми:

          1-2-відведення назад зігнутих рук;

          3-4-відведення назад рівних рук.

      в) в.п.- руки в сторони:

          1-2-перехресні рухи перед собою;

          3-4-те саме, зі зміною положення рук.

11.Вправи на місці з обтяжувачами:

      а) в.п.- стійка-ноги нарізно:

         1-піднімання правої руки вперед;

         2- в.п.

         3- піднімання лівої руки вперед.

         4 – в.п.

      б) в.п. стійка-ноги нарізно:

         1-піднімання рук вверх через сторони;

         2- в.п.

         3-4- те саме.

      в)в.п.- стійка ноги нарізно, руки до плечей:

         1-2-нахил тулуба  вправо;

         3-4- нахил тулуба  вліво.

      г) в.п.-  стійка ноги нарізно:

         1-3 нахили тулуба вперед;

         4 - в.п.        

      д) в.п.- широка стійка-ноги нарізно, нахил тулуба вперед, руки опущені:

 

 1- відведення рук в сторони;

         2- в.п.;

         3-4- те саме.

      є) в.п.- випад правою вперед:

         1-2 пружні прогини ;

         3-4 поштовхом, зміна положення ніг, те саме.

12. Вимір ЧСС за 10 с.

 

13. Визначити середній показник ЧСС.

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

 

 

 

 

1хв

30с

 

1хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15с

 

15с

 

Звернути увагу на інтервал у шерензі та зовнішній виг­ляд учнів .

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на дотримання правил техніки безпеки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відзначити учнів, які дали правильні відповіді.

 

 

Поцікавитись самопочуттям учнів з пульсом більше 90 уд.

 

Слідкувати за правильною поставою та  дистанцією.

 

 

Слідкувати за дистанцією та технікою бігу

Максимальна амплітуда рухів.

 

 

Слідкувати за положенням долонь.

 

 

Контроль за положенням рук.

Вправи виконуються під музику

Слідкувати за технікою виконання вправи

Дотримання максимальної амплітуди.

 

 

 

Слідкувати за положенням спини( спина рівна)

Слідкувати за положенням ніг (ноги рівні)

 

Дотримання максимальної амплітуди рухів

 

 

 

 

 

 

 

Контроль пружності рухів

 

 

 

Звернути увагу на учнів  у яких ЧСС більше 140 уд. за хв.

 

Основна частина 26-28хв

 

1.Перешикування учнів з колони по одному в колону по два. 

2. Повідомлення учням завдань, які необхідно виконати на уроці.

Слова вчителя:

Шановні учні! Після розминки ми готові до вирішення основних завдань нашого уроку.

Хлопці та дівчата, під час уроку вам необхідно виконати три завдання:

  • перше – закріпити акробатичні елементи;
  • друге – на основі раніше вивчених акробатичних елементів створити власну комбінацію;
  • третє - провести конкурс на кращу акробатичну  комбінацію серед учнів класу.

Любі друзі, для того, щоб успішно виконати перше завдання, подивиться на екран, де ви побачите відеофрагменти всіх гімнастичних елементів. Зверніть увагу на положення рук, ніг, спини.

Для успішного складання власної комбінації на екрані ви побачите орієнтовні комплекси гімнастичних комбінацій, які допоможуть вам створити власну комбінацію.

3. Виконання учнями акробатичних елементів:

     - перекати на спині в сід;

     - вправа ,,корзинка“;

     - стійка на лопатках (берізка);

     - вправа ,,міст“ з положення лежачи;

     - перекид вперед;

     - перекид назад;

 

4. Гімнастичні естафети:

      - біг, стійка на лопатках, передача естафети;

     - біг, ,,міст“, передача естафети;

     - біг, перекид вперед, передача естафети;

     - біг, перекид назад, передача естафети;

 

5. Конкурс на кращу акробатичну комбінацію.

 

6. Вимір ЧСС за 10 с.

7. Визначити середній показник ЧСС у класі.

30с

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв

 

 

 

 

 

 

 

 

8хв

 

 

15с

 

15с

 

 

Вправа виконується фронтальним методом організації учнів

Звернути увагу дітей на початок виконання кожної вправи і комбінації в цілому (піднята рука)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за гімнастичним стилем

для корекції помилок

Відеоролик.

 

 

 

 

Слідкувати за дотриманням учнями правил естафети.

Заохочувати учнів до вболівання за свої команди.

 

 

 

 

 

Звернути увагу на учнів з ЧСС більше 170 уд. за хв.

 

 

Заключна частина 3-4 хв

 

1.Шикування в одну шеренгу.

 

2.Гра на увагу ,,Заборонений рух “

 

 

3. Вимір ЧСС за 10 с.

 

4. Визначити середній показник ЧСС у класі.

 

5. Спільно з учнями проаналізувати графік пульсометрії:

   як змінювалось навантаження протягом підготовчої, основної та заключної частин уроку.

 

6. Підвести підсумки конкурсу на найкращу акробатичну комбінацію за гімнастичним та хореографічним стилем.

 

7 . Повідомлення домашнього завдання.

 

8. Організований вихід із залу.

10с

 

1хв

 

 

10с

 

15с

 

 

1хв

 

 

 

 

 

 

1хв

 

 

 

 

30с

 

 

 

 

 

Звернути увагу учнів на уважність під час гри.

Звернути увагу на учнів з ЧСС більше 130 уд. за хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відзначити кращих учнів

 

 

 

 

Піднімання тулуба в сід за 30сек.

 


Орієнтовні акробатичні комбінації

 

(Дівчата)

Комбінація № 1

 Упор присівши – 2 перекиди вперед – перекид назад – скат – стійка на лопатках – лягти – ,,міст“, з положення лежачи – поворот в упор присівши – зіскок.

Комбінація № 2

 Упор присівши – 2 перекиди вперед – упор присівши – перекид назад – напівшпагат, руки в сторони – упор присівши – скат – стійка на лопатках – лягти –,,міст“ з положення лежачи – поворот в упор присівши – зіскок.

Комбінація № 3

,,Колесо“ – упор присівши – перекид вперед – перекид назад – скат – стійка на лопатках – згрупування, перекат в упор присівши – встати –,,міст“, з положення стоячи – поворот в упор присівши.

 

(Хлопці)

Комбінація № 1

 Упор присівши – 2 перекиди вперед – перекид назад – скат – стійка на лопатках – лягти – ,,міст“, з положення лежачи – поворот, в упор присівши – зіскок.

Комбінація № 2

 Упор присівши – 2 перекиди вперед,  стрибком – перекид назад – скат – стійка на лопатках – лягти –

 ,,міст“, з положення лежачи – поворот в упор присівши – зіскок.  

 

 

Комбінація № 3

 Упор присівши – 2 перекиди вперед , стрибком – перекид назад – встати – ,,колесо“ – упор присівши – стійка на голові – згрупування , перекид вперед – зіскок.

 

 

 

Орієнтовні гімнастичні

комбінації на колоді

 

(Дівчата)

Комбінація № 1

4 кроки на носках, руки в сторони – мах однією, хлопок під ногою, мах другою, те саме – крок, випад вперед – поворот на 180˚, випад  на другу ногу – поворот на 180˚ – крок, присід – поворот в присіді на 180˚, зворотній поворот на 180˚– крок , зіскок з колоди.

Комбінація № 2

 2 кроки на носках, руки в сторони – 2 приставні кроки, руки в сторони – крок вперед, випад – вправа

,,ластівка“ – крок вперед – присід, поворот на 180˚ - поворот на 180˚ –  крок на зіскок – зіскок.

Комбінація № 3

 2 кроки на носках, руки в сторони – 2 приставні кроки, руки в сторони – крок вперед, випад – вправа

,,ластівка“ – 2 танцювальні кроки, 2 приставні кроки – зіскок.

 

 

 

 

Орієнтовні гімнастичні комбінації

на перекладині

 

(Хлопці)

Комбінація № 1

Підйом переворотом – упор – нахил вперед, махом назад, зіскок.

Комбінація № 2

Підйом переворотом – упор – перемахом однієї, сід – спад з зачепом – махом ноги, вихід у сід – зворотній перемах – упор – нахил вперед – махом назад, зіскок .

Комбінація № 3

Підйом переворотом – упор – перемах однією – перемах другою, зіскок з поворотом на 90˚.

Комбінація № 4

Підйом переворотом – упор – перемах однією  в сід – поворот на 360˚ –  спад з зачепом – махом, вихід у сід – перемахом другої, зіскок, з поворотом на 90˚.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 березня 2018
Переглядів
2284
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку