Конспект уроку з модуля Легка атлетика
Завдання:
1. Повторити техніку виконання низького старту та стартового розбігу.
2. Навчати підбору розбігу в стрибках у довжину способом ,,зігнувши ноги“.
3. Сприяти розвитку швидкості, швидкісно-силових якостей.
Конспект уроку для учнів 7-го класу
Модуль: Легка атлетика
Мета: виховувати морально і фізично здорову особистість із почуттям відповідальності за своє здоров’я.
Завдання:
1. Повторити техніку виконання низького старту та стартового розбігу.
2. Навчати підбору розбігу в стрибках у довжину способом ,,зігнувши ноги“.
3.Сприяти розвитку швидкості, швидкісно-силових якостей.
Обладнання: секундомір, прапорець, граблі, лопата, фішки - 2 шт., свисток.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Зміст уроку |
Доз впр |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина 14-16 хв
|
||
Шикування,привітання, повідомлення завдань уроку. |
1хв |
В одну шеренгу по зросту. |
Інструктаж із правил техніки безпеки. |
1хв |
Правила безпеки під час бігу, стрибків. |
Теоретико-методичні знання. |
3хв |
Продемонструвати інвентар, стартові колодки, які використовуються для старту при бігу на короткі та середні дистанції. |
Стройові вправи:
Різновиди ходьби.
|
30с
2хв |
Звернути увагу на правильність та чіткість виконання. Дистанція – два кроки. Слідкувати за поставою.
|
Біг в середньому темпі |
2хв |
Тримати дистанцію 2-3 кроки, слідкувати за диханням |
Основна частиина 25-27 хв |
||
Повільна ходьба
1-2 -руки через сторони вгору, 3-4 руки всередину вниз. |
30с
5-6р. |
В обхід спортивного майданчика. Руки піднімаються вгору – вдих, опускаються вниз – видих.
|
Загальнорозвиваючі вправи:
а) в.п. - ноги нарізно, руки на поясі.
б) в.п. - ліва рука вгорі, права внизу, кисті стиснуті в кулак. 1-2 – відведення рук назад; 3-4- зміна положення рук. в) в.п. – о.с., руки на поясі. 1- випад лівою ногою вперед, руки на коліно; 2- в.п.; 3-4 – те саме з правої ноги. д) в.п. - широка стійка, ноги нарізно, руки на поясі. 1- присід на лівій нозі, права в сторону, на п’яті, руки на коліно; 2- в.п.; 3-4 – те саме вправо. е) в.п. - присід на лівій, права в сторону. 1- перекат на праву; 2- в.п.; 3-4 – те саме вправо. г) Ходьба випадами.
|
5хв
5-6р.
5-6р.
5-6р.
2-3р.
3-4р.
7-8р. |
У шеренгу по одному. Звернути увагу на дотримання інтервалу, правильну поставу. Синхронність виконання, правильне дихання.
Широка амплітуда виконання.
Слідкувати за випрямленням ноги, яка знаходиться позаду
|
Спеціальні бігові вправи.
|
4хв
2р.
2р.
2р.
2р.
|
Поточно в колону по одному, звернути увагу на дотримання дистанції, правильну поставу, амплітуду рухів, постановку стопи з носка, дихання під час бігу.
|
Пробігання відрізків на швидкість з високого старту. |
5хв |
Виконання бігу фронтально з високого старту по сигналу, слідкувати за прямолінійністю бігу. |
Клас поділити на чотири групи. |
1хв |
Вишикуватись в шеренгу по одному, розрахуватись по чотири
|
Стрибки у довжину з місця. |
3 хв 3-4 стр. |
Учні, І-ІІ групи стоять по лівій стороні стрибкової ями, ІІІ-ІV групи - по правій, стрибати по черзі 1,3,2,4.
|
Підбір розбігу в стрибках у довжину з розбігу способом ,,зігнувши ноги“ |
10хв
|
Поставивши поштовхову ногу на дощечку для відштовхування. Учні пробігають 12-14 бігових кроків. Зробити відмітку. Запам’ятати з якої ноги починаєш розбіг, при заступі слід - віднести розбіг, не доступивши до дощечки - піднести.
|
Шикування |
1хв |
В шеренгу по одному. Розподіл класу на дві рівносильні команди, за вибором капітанів. |
Зустрічний біг з навантаженням.
|
4-5хв |
Кожна команда ділиться на дві групи, які шикуються навпроти один одного на відстані 15-20 м. Естафета продовжується, поки всі учасники не стануть на свої місця.
|
Заключна частина 3-4 хв
|
||
Шикування |
15с |
В шеренгу по одному. |
Ходьба, повільний біг, ходьба з вправами на поновлення дихання. |
2хв |
|
Підведення підсумків уроку |
1хв |
Визначити команду -переможця в естафеті та учнів, які одні з перших підібрали розбіг у стрибках у довжину |
Домашнє завдання. |
30с |
Стрибки у довжину з місця
|