Конспект уроку для учнів 7-го класу. Легка атлетика

Про матеріал

Конспект уроку з модуля Легка атлетика

Завдання:

1. Повторити техніку виконання низького старту та стартового розбігу.

2. Навчати підбору розбігу в стрибках у довжину способом ,,зігнувши ноги“.

3. Сприяти розвитку швидкості, швидкісно-силових якостей.

Перегляд файлу

Конспект  уроку для учнів 7-го класу

 

Модуль: Легка атлетика

Мета: виховувати  морально  і  фізично  здорову  особистість  із почуттям      відповідальності  за своє здоровя.

Завдання:

 1. Повторити техніку виконання низького старту та стартового розбігу.

 2. Навчати підбору розбігу в стрибках у довжину способом ,,зігнувши ноги“.

 3.Сприяти розвитку швидкості, швидкісно-силових якостей.

 

Обладнання: секундомір, прапорець, граблі,  лопата, фішки - 2 шт., свисток.

 

Місце проведення: спортивний майданчик. 

 

 

Зміст  уроку

 Доз

 впр       

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина 14-16 хв

 

Шикування,привітання, повідомлення завдань уроку.

1хв

В одну шеренгу по зросту.

Інструктаж із правил  техніки безпеки.

1хв

Правила безпеки під час бігу, стрибків.

Теоретико-методичні знання.

3хв

Продемонструвати інвентар, стартові колодки, які використовуються для старту при бігу на короткі  та середні дистанції.

Стройові вправи:

  • повороти на місці праворуч, ліворуч, кругом.

Різновиди ходьби.

  • на носках.
  • на п’ятах.
  • на зовнішньому боці стопи.
  • перекатом з п’ятки на носок.
  •   спортивна ходьба.

30с

 

 

2хв

Звернути увагу на правильність та чіткість виконання.

Дистанція – два кроки.

Слідкувати за поставою.

 

 

Біг в середньому темпі

2хв

Тримати дистанцію 2-3 кроки, слідкувати за диханням

Основна частиина 25-27 хв

Повільна ходьба

  • вправа на відновлення дихання,

  1-2 -руки через сторони вгору,

3-4 руки всередину вниз.

30с

 

 

 

5-6р.

В обхід спортивного майданчика.

Руки піднімаються вгору – вдих, опускаються вниз – видих.

 

Загальнорозвиваючі вправи:

 

а)  в.п. - ноги нарізно, руки на поясі.

  1. нахил голови вперед;
  2. нахил назад;
  3. нахил вліво;
  4. нахил вправо.

б) в.п. - ліва рука вгорі, права внизу, кисті стиснуті в кулак.

1-2 – відведення рук назад;

3-4- зміна положення рук.

в)  в.п. – о.с., руки на поясі.

1- випад лівою ногою вперед, руки на коліно;

2- в.п.;

3-4 – те саме з правої ноги.

д) в.п. - широка стійка, ноги нарізно, руки на поясі.

1- присід на лівій нозі, права в сторону, на п’яті, руки на коліно;

2- в.п.;

 3-4 – те саме вправо.

е) в.п. - присід на лівій, права в сторону.

1- перекат на праву;

2- в.п.;

3-4 – те саме вправо.

г) Ходьба випадами.

 

5хв

 

 

5-6р.

 

 

 

 

5-6р.

 

 

 

 

5-6р.

 

 

 

 

2-3р.

 

 

 

 

 

 

3-4р.

 

 

 

 

7-8р.

У шеренгу по одному. Звернути увагу на дотримання інтервалу, правильну поставу.

 Синхронність виконання, правильне дихання.

 

 

Широка амплітуда виконання.

 

Слідкувати за випрямленням  ноги, яка знаходиться позаду

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спеціальні бігові вправи.

 

  1. біг з високим підніманням стегна;

 

  1. біг із закиданням гомілки назад;

 

  1. біг на прямих ногах;

 

 

  1. біг стрибками.

4хв

 

2р.

 

 

2р.

 

 

2р.

 

 

2р.

 

Поточно в колону по одному, звернути увагу на дотримання дистанції, правильну поставу, амплітуду рухів, постановку стопи з носка, дихання під час бігу.

 

 Пробігання відрізків на швидкість з високого старту.

5хв

Виконання бігу фронтально з високого старту по сигналу, слідкувати за прямолінійністю бігу.

Клас поділити на чотири групи.

1хв

Вишикуватись в шеренгу по одному, розрахуватись по чотири

 

Стрибки у довжину з місця.

3 хв

3-4 стр.

Учні, І-ІІ групи стоять по лівій стороні стрибкової ями,

ІІІ-ІV групи - по правій, стрибати по черзі 1,3,2,4.

 

Підбір розбігу в стрибках у довжину з розбігу способом

 ,,зігнувши ноги

10хв

 

Поставивши поштовхову ногу на дощечку для відштовхування. Учні пробігають 12-14 бігових кроків.

Зробити відмітку. Запам’ятати  з якої  ноги починаєш розбіг, при заступі слід - віднести розбіг, не доступивши до дощечки - піднести.

 

Шикування

1хв

В шеренгу по одному. Розподіл класу на дві рівносильні команди, за вибором капітанів.

Зустрічний біг з навантаженням.

C:\Users\Administrator\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\ьььььььь.jpg

 

C:\Users\Administrator\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\ьььььььь.jpg

4-5хв

Кожна команда ділиться на дві групи, які шикуються навпроти  один одного на відстані 15-20 м.

Естафета продовжується, поки всі учасники не стануть на свої місця.

 

 

Заключна частина 3-4 хв

 

 Шикування

15с

В шеренгу по одному.

 Ходьба, повільний біг, ходьба з вправами на поновлення дихання.

2хв

 

 

 

 

Підведення підсумків уроку

1хв

Визначити команду -переможця  в естафеті та учнів, які одні з перших підібрали розбіг у стрибках у довжину

Домашнє завдання.

30с

Стрибки у довжину з місця

 

 

 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
4534
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку