Козацькому роду нема переводу

Про матеріал

Тема:"Козацькому роду нема переводу"

Завдання

1.Формувати фізичну культуру в учнів на основі традицій українського козацтва.

2.Прищеплювати навички здорового способу життя, інтересу до фізичного вдосконалювання.

3.Розвивати почуття колективізму, швидко орієнтуватися, приймати рішення в неординарних ситуаціях.

4.Здійснювати міжпредметні зв'язки: фізкультура, музика, математика.

Перегляд файлу

Тема:"Козацькому роду нема переводу"

Завдання

  1. Формувати фізичну культуру в учнів на основі традицій українського козацтва.
  2. Прищеплювати навички здорового способу життя, інтересу до фізичного вдосконалювання.
  3. Розвивати почуття колективізму, швидко орієнтуватися, приймати рішення в неординарних ситуаціях.
  4. Здійснювати міжпредметні зв’язки: фізкультура, музика, математика.

Основні засоби: загальнорозвиваючі вправи, присідання, стрибки, елементи танцю, вправи з предметами, біг і бігові вправи.

На уроці використовуються ігровий і змагальний методи.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: 4 баскетбольних м’ячі, 4 стійки, 4 мішки, 2 кеглі, 4 гімнастичних палки, 4 канати, 4 обручі, комп'ютер, 4 гумових обручі.

Оформлення: емблеми команд.

  • Зал прикрашений гаслами:
  • "Козацькому роду нема переводу",
  • "Швидше, вище, сильніше".
  • Виставка спортивної літератури.

І. Вступна частина уроку — 10 хвилин

Шикування, вітання, оголошення завдань уроку.

Під звуки спортивного маршу учні заходять у спортивний зал і шикуються.

Учитель. Сьогодні ми проводимо урок "Козацькі забави". За давніх часів в Україні є така добра традиція: після трудового дня проводити свій вільний час, збираючись разом, у єдине коло, з розвагами, іграми, позмагатися в силі, спритності, влучності та кмітливості.

1. Естафета "Розминка"

Перешикування в колону по 4. Виконання комплексу загальнорозвиваючих вправ. Кожна колона є командою, що змагаються між собою. Журі складається зі звільнених від уроку учнів (1 м — 3 очка, 2 м — 2 очка, 3 м — 1 очко).

2. Естафета "Стройова підготовка"

Серед козаків багато часу приділяється стройовій підготовці, що дисциплінує і дозволяє добре орієнтуватися.

За командою вчителя капітани роблять два кроки вперед і повертаються кругом. Потім по черзі подають команди: ліворуч, праворуч, кругом. Оцінюється чітке і правильне виконання команд.

ІІ. Основна частина уроку — 30 хвилин

Кінь і козак — нероздільне поняття — це одне ціле, але для того, щоб добре сидіти в сідлі, долати великі відстані, находу вести бій, треба багато тренуватися.

 1. Естафета "Вершники"

Перший учасник надягає обруч, другий тримається за обруч. Так вони вдвох повинні оббігти стійку (9 м від старту) і бігом повернутися назад, передати обруч наступній парі.

Швидкість і вправність у козаків відпрацьовувалася в щоденних завзятих тренуваннях.

 2. Естафета "Швидкий козачок"

Ведення однією рукою баскетбольного м’яча до стійки і назад. Стійка встановлюється на відстані 9 м.

Козаки іноді потрапляли в складні ситуації, але з труднощів завжди виходили з честю, тому що вміли їх долати.

3. Естафета "Звивиста доріжка"

Команди шикуються біля лицьової лінії площадки в колону по одному. У кожного гравця — кільце. Перед кожною командою через 2 м встановлюються 4 стійки. За сигналом учителя направляючі змійкою оббігають стійки, накидають на останню з них кільце й у такий же спосіб повертаються назад і передають естафету наступним. Виграє команда, яка першою закінчить естафету.

Усі ви, хлопці, дуже добре бігаєте, стрибаєте, граєте з м’ячем і, звичайно, усі любите урок фізичної культури, а зараз перевіримо, як ви дружите з математикою.

4. Естафета "Математик"

Біля стійок (9 м) на підлозі проти кожної команди в стовпчик пишемо крейдою приклади без відповідей. За командою перший гравець біжить, пише відповідь першого прикладу і бігцем повертається назад і т. д. Виграє команда, що першою закінчила естафету та правильно вирішила приклади.

Кожен козак вважає своїм обов’язком влучно стріляти. Зараз ми перевіримо, які ви стрілки.

5. Естафета "Стрілець"

Проти кожної команди на відстані 6 м установлюються квадратом 4 кеглі. Кожен гравець повинен м’ячем збити кеглі. Потім побігти за м’ячем і передати його наступному. Виграє команда, що збила більше кеглів.

Козаки були вмілими мореплавцями, на своїх "чайках" і маленьких човнах здобували перемоги. Але для цього їм необхідно було переборювати багато переправ і перешкод.

6. Естафета "Переправа"

Напроти кожної команди на відстані 2 м від лінії старту лежить мішок довжиною 3 м, без дна. За командою потрібно пролізти крізь мішок, оббігти стійку (9 м) та передати естафету наступному гравцю. Один кінець мішка може тримати звільнений учень.

В Україні з давніх часів козаки мірялися силою. І зараз ми проведемо заключну естафету "Силачі".

Команди шикуються одна перед одною вздовж канату. Середина канату відзначена стрічкою. За сигналом кожна команда береться за свою половину канату і намагається перетягнути протилежну команду.

ІІІ. Заключна частина уроку — 5 хвилин

Учитель називає команду переможців і нагороджує їх грамотами. А для переможених підготовлені призи, виготовлені на уроках  трудового навчання самими ж учнями.

За командою вчителя переможці роблять коло пошани і під оплески першими виходять із залу.

 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
721
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку