Конспект уроку для учнів 8-го класу.

Про матеріал

Конспект уроку з модуля Волейбол містить матеріал із повторення техніки передачі м'яча двома руками зверху та закріплення виконання прямого нападаючого удару.

Перегляд файлу

Конспект уроку для учнів 8-го класу

 

Модуль: Волейбол

Мета: виховувати в учнів свідоме ставлення до занять фізичною культурою, почуття колективізму, взаємодопомоги.

Завдання:

1.Повторити техніку виконання передачі м’яча двома руками зверху.

2.Закріпити техніку виконання прямого нападаючого удару.

3.Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей.

Обладнання: :  набивні м’ячі вагою 5 кг., волейбольні м’ячі, волейбольна сітка.

Місце проведення: спортивний зал 

 

Зміст  уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина уроку (12хв)

 

Шикування.

Повідомлення завдань уроку.

Правила техніки безпеки.

1хв

В одну шеренгу.

Перевірити наявність спортивної форми.

Стройові вправи на місці. Повороти праворуч, ліворуч, кругом.

 

30с

Звернути увагу на чітке виконання вправ.

Повільний біг.

1хв

Учні біжать в колону по одному,

 дистанція 1 крок.

 

Різновиди ходьби з різним положенням рук:

- звичайна ходьба,

- на носках, руки вгорі,

- на п’ятках, руки за головою,

- на зовнішній стороні ступні, руки з-за спиною,

- на внутрішній стороні ступні, на поясі,

- в напівприсіді, руки вперед,

- в присіді, руки з-за головою,

- стрибки в присіді, руки на колінах.

1хв

У колону по одному.

Дистанція 2 кроки.

Стежити за правильною поставою.

 

Слідкувати за чіткістю виконання вправ.

 

 

 

 

Спеціальні бігові вправи волейболіста:

- приставним кроком в праву та ліву сторону, руки перед грудьми,

- спиною вперед,

- вистрибування в гору поштовхом однієї ноги коловими обертами руками вперед;

- вистрибування в гору поштовхом двох ніг та імітація удару по м’ячу рукою;

- прискорення ,,змійкою.

2хв

 

 

 

В колону по одному.

Вправи виконують по діагоналі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ходьба з вправами на відновлення дихання.

30с

В колону по одному. Темп повільний.

Перешикування з однієї колони в дві шеренги.

30с

Інтервал 2 кроки.

Загальнорозвивальні  вправи на місці:

1. В.п. – вузька стійка, ліва рука  вгорі, права внизу.

 1-2- ривки лівою рукою,

3-4 – правою рукою.

 

2. В.п.- вузька стійка, руки вгорі

    4 колові рухи руками вперед,

    4 колові рухи руками назад.

 

3.В.п.- вузька стійка. Руки зігнуті перед грудьми.

1-2 – ривки зігнутими руками,

3-4- ривки прямими руками з поворотом тулуба.

 

4.В.п.- стійка , ноги на ширині плечей, ліва рука на поясі, права вгорі.

1-2 – нахил тулуба в ліву сторону,

3-4 – зміна рук, нахил тулуба в праву сторону.

 

5. В.п. – стійка, ноги на ширині плечей, руки зігнуті перед грудьми.

1-2-поворот тулуба праворуч,

3-4- поворот тулуба ліворуч

 

 

6. В.п.- о.с.

1-упор присівши,

2-упор лежачи,

3- упор присівши,

4- В.п.

 

7.В.п.- вузька стійка, руки вперед

Згинання та розгинання напружених пальців в кулак.

 

8. В.п.- о.с.

1-упор присівши,

2- вистрибування вгору,

3-упор присівши,

4- в.п.

4хв

 

4р.

 

 

 

 

4р.

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

4р.

 

 

 

 Фронтальний метод.

Руки в ліктях не згинати. Спина пряма.

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправ.

 

 

 

 

 

 

 

Нахил виконувати глибокий.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправи.

 

 

 

 

 

Пальці напружені.

 

 

 

 

 

 

 

 

Відштовхуватись двома ногами, руки вгорі.

 

 

 Перешикування з 2 шеренг у 2 кола.

30с

 Слідкувати за правильністю виконання вправи.

ІІ. Основна частина уроку (30 хв)

 

 

Вправи з набивними м’ячами:

 

- верхня передача м’яча, ловіння двома руками перед собою;

 

- передача м’яча двома руками за голови, ловіння двома руками перед собою.

2хв

  Учні перешиковуються у два кола, діаметром  у 5 кроків. Передачі-кидки виконують у колі.

Нагадати за правила ТБ.

Передачу-кидок виконують прямими руками.

 

Перешикування з двох кіл у дві шеренги:

   1 шеренга – з м’ячами,

   2 шеренга – без м’ячів.

30с

Робота в парах Дистанція 5 кроків.

 

 

 

 Учні першої шеренги - виконують верхню передачу м’яча над собою;

Учні 2 шеренги – виконують віджимання на пальцях від стіни.

1хв

По команді вчителя, шеренги змінюють свої робочі місця.

 

 

Учні першої шеренги – накидають м’яч учням другої шеренги;

Учні 2 шеренги – виконують передачу м’яча двома руками зверху.

 

1хв

 Шеренги розміщуються на бокових лініях волейбольного майданчика.

 

 Передачі м’яча двома руками зверху в парах.

 

2хв

Пальці напружені. Передачу виконують високу.

 

Поділ шеренг на 3 відділення.

 

 

Робота по відділеннях. Дотримуватись правил ТБ. 

 

                  І Відділення:

1) вправа – верхня передача м’яча у трійках на різну відстань;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2) вправа – верхня передача м’яча в русі у трійках із зміною місць.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 ІІ Відділення:

1) вправа – верхня передача м’яча у четвірках;

 

 

 

 

 

 

2) вправа верхня передача м’яча в парах; 

 

 

 

 

 ІІІ Відділення:

1) вправа верхня передача м’яча у стінку;

 

2) вправа верхня передача м’яча в трійках; 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

2хв

 

Направляючий стає на бокову лінію, обличчям до своїх партнерів. На відстані 2 кроків стоїть перший партнер, на відстані 4 кроків – другий. Направляючий виконує верхню передачу першому учню, він виконує зворотню верхню передачу йому, далі другому учню.

 

 Направляючий стає на бокову лінію, обличчям до своїх партнерів. На відстані 4 кроків знаходяться 2 партнери, які стають в колону.   Направляючий колони виконує верхню передачу м’яча партнеру, який стоїть навпроти, а сам біжить і стає в кінець протилежної колонки (за часовою стрілкою). 

 

Учні утворюють

,,квадрат,  і виконують верхню передачу один одному за годинниковою та проти годинникової стрілки.

Учні в парах виконують верхню передачу м’яча через сітку.

 

Учні на відстані 3 м виконують верхню передачу м’яча в стіну.

 

Учні утворюють

,,трикутник, (відстань 2 кроки). Обирають учня-ведучого і  виконують верхню передачу м’яча через ведучого.

 

 

Перешикування у дві шеренги.

 

 

 

 

Прямий нападаючий удар в парах.

 

- прямий нападаючий удар з місця;

 

 

 

 

 

 

 

 

- прямий нападаючий удар в стрибку;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перешикування з двох шеренг у дві колонки.

 

 

- прямий нападаючий удар в стрибку через сітку.

 

 

 

 

 

30с

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с

 

 

 

2хв

 

 

 

Шеренги розміщуються на бокових лініях волейбольного майданчика.

Нагадати за правила ТБ.

В учнів першої шеренги м’ячі. Вони виконують підкидання м’яча своїм партнерам. Учні другої шеренги виконують прямий нападаючий удар по м’ячу без підстрибування.

 Перша шеренга з м’ячами. Вона виконує підкидання м’яча учням другої шеренги. Учні другої шеренги виконують розбіг стрибком і в повітрі виконують прямий нападаючий удар по м’ячу.

 

Поточний метод. Колона знаходиться на відстані 3 кроків від сітки. Направляючий колони розміщується на відстані 2 кроків з протилежної сторони сітки навпроти своєї колони. По команді, він виконує підкидання м’яча вгору через сітку. А учні колони по черзі виконують розбіг і в повітрі виконують удар по м’ячу. Стараються перебити  м’яч через сітку.

 Навчальна гра у волейбол із завданнями: грати на дві й три передачі м’яча.

 

6хв

 З першої передачі перебивати м’яч не можна.

 

ІІІ. Заключна частина уроку (3хв)

 

Повільний біг.

 

30с

В колону по одному. Дистанція 1 крок.

 

Ходьба з вправами на відновлення дихання:

1-2 – руки через сторони вгору-вдих;

3-4- руки вниз – видих.

30с

 

 

В колону по одному. Темп повільний.

 Гра на увагу.

 

 

1хв

Гра відбувається під час ходьби. Учні рухаються по колу, виконуючи такі завдання:- один оплеск  вчителя –  продовжувати ходьбу;

- два оплески – зупинка;

- три оплески – присід.

 Не уважний вибуває з гри.

 

Підведення підсумків уроку.

30с

Відзначити кращих учнів.

 

Домашне завдання

 

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи  від підлоги; піднімання тулуба в сід за 30с

 

 

 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку