конспект уроку для учнів 9 класу

Про матеріал

Розробка уроку з використанням новітніх технологій, а саме-з використанням QR кодів. Посилання на сайт для розробки QR http://qrcodes.com.ua/generation-business-card/

Перегляд файлу

Конспект уроку для учнів 9 класу  з використанням   QR-кодів, взято до уваги підручник « О.В. Григорович ; Хімія 9 клас ; «Ранок» 2017р»

Тема уроку: Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки.

Мета уроку: Ознайомити учнів з поняттям ступінь окиснення, з основними правилами визначення ступенів окиснення. Формувати вміння визначати ступені окиснення елемента за хімічною формулою сполуки. Розвивати інтерес до предмета, інформаційно-комунікативну, здоров'язбережувальну  компетентності, вміння працювати у групах. Виховувати дружелюбність, самостійність, наполегливість, відповідальність.

Тип уроку:  вивчення нового матеріалу

Обладнання та реактиви:  Періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва,картки з QR-кодами, мобільні пристрої для зчитування QR-кодів, картки з індивідуальними завданнями.

Хронометраж уроку:

І. Організаційний момент                                                                                    1- 2хв

ІІ. Актуалізація теоретичних знань.                                                                    5-6хв.

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності                                          2-3хв.

ІV. Вивчення нового матеріалу                                                                             16-18хв.

V.  Узагальнення та систематизація знань                                                         10-12хв.

VІ. Підсумки уроку  та виставлення оцінок                                                        3-4 хв.

VІІ. Інструктаж з Д/З                                                                                                   1-2хв.

Хід уроку:

І. Організаційний момент

Перевірка присутніх, вияснення організаційних питань.

ІІ.Актуалізація теоретичних знань.                                        

Двоє учнів працюють біля дошки зі схемами

Хімічні елементи     ―››         Речовини    

                                                     

Фронтальне опитування:

- Які речовини називають простими?

- де в Періодичній системі хімічних елементів  Д.І. Менделєєва розміщені  металічні елементи?

- який з неметалічних елементів має найбільшу електронегативність?

ІІІ.Мотивація навчально-пізнавальної діяльності         

Напис на дошці :« У мене немає ніякого таланту,є лише наполегливість та допитливість» А.Енштейн.     

Запитання:

-Хто такий А.Енштейн?

-Як ви розумієте цей вислів?

Я бажаю вам бути допитливими, наполегливими, відповідальними як на сьогоднішньому уроці так і на протязі всього життя. На сьогоднішньому уроці ви матимете можливість дізнатися багато нового та цікавого і вам неодмінно знадобляться ці якості.

ІV.Вивчення нового матеріалу        

-Робота учнів з підручником. Учні ознайомлюються з поняттям « ступінь окиснення»

-Розповідь вчителя з елементами бесіди:  ступінь окиснення позначать використовуючи знаки «+», «-» або «0». Наприклад: H₂⁺¹S⁺⁶ O4¯²

Постановка проблемного питання- «у сполуці повинно бути більше «+» чи «-»?.

Діти висловлюють власні думки. Вчитель вказує на те, що «+» і «-» має бути порівну і у сумі давати«0», адже молекула - електронейтральна. 

А як же визначити ,який саме ступінь окиснення матиме хімічний елемент у тій чи іншій сполуці ?

Для цього існують певні правила, з якими ви зможете ознайомитися відкривши  QR-коди за допомогою власних мобільних приладів.

- Робота в групах. Кожна група отримує комплект QR-кодів, за кожним з яких зашифровано по 1 правилу визначення ступенів окиснення та приведено приклади.  Учні відкривають по одному правилу, записують їх та опрацьовують приклади.

- Оздоровча рухова вправа

 V. Узагальнення та систематизація знань .

І. Групи отримують нові QR-коди, розкривши які, отримують завдання на визначення ступенів окиснення хімічних елементів у сполуках.

2. Визначте ступені окиснення елементів, речовин, які  беруть участь у процесах : фотосинтезу, горіння сірки. Напишіть відповідні рівняння реакцій.

VІ. Підсумки уроку  та виставлення оцінок  

Рефлексія:

  • Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці?
  • Що вам сподобалося найбільше?
  • Що не сподобалося?

Виставлення оцінок             

VІІ.Інструктаж з Д/З         

Опрацювати параграф підручника, завд № 1-3, №6*                                                                                           

 

 

 

Додатковий матеріал до уроку

QR-коди:

 

C:\Users\Николай\Downloads\qrcode-20181128115708.png

C:\Users\Николай\Downloads\qrcode-20181128120809.png
 

 

C:\Users\Николай\Downloads\qrcode-20181128122022.pngC:\Users\Николай\Downloads\qrcode-20181128123854 (1).pngC:\Users\Николай\Downloads\qrcode-20181128124709.png

 

C:\Users\Николай\Downloads\qrcode-20181128125510.png

C:\Users\Николай\Downloads\qrcode-20181128130403.png

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Розробки уроків
Додано
28 листопада 2018
Переглядів
2230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку