«____»___________.20___ року
Конспект уроку математики з використанням навчального посібника «за підручником О. М. Гісь, І. В. Філяк»
Тема :Поняття «пара». Парні й непарні числа.
Мета: ознайомити дітей із поняттям «пара», «парні числа» й «непарні числа»; навчити лічити парами; закріпити знання складу чисел; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички; виховувати охайність.
Обладнання: конструктор LEGO, підручник, робочий зошит, розрізні цифри, лічильний матеріал.
Хід уроку
Встали, дітки, всі рівненько,
Посміхнулися гарненько,
Настрій на урок взяли
Й працювати почали.
Гра «Учень – учитель»
На дошці – демонстраційний числовий промінь. Підходять двоє учнів : «учитель» й «учень». «Учитель» пропонує обчислити приклад. «Учень» показує указкою на числовому промені хід виконання дії та її результат. Решта дітей у класі працюють разом з «учнем», піднімаючи картку з правильною відповіддю. Хто обчислив приклад найшвидше, стає наступним «учнем»
Повідомлення теми та завдань уроку
Сьогодні ми дізнаємося, які числа називаються парними, які – непарними. Будемо вчитися лічити парами.
3.ВНМ (вивчення нового матеріалу)
1.Довідничок (с.86)
-Кого намалював Вивчайко в довідничку? (Хлопчика і дівчинку)
-Їх двоє, вони пара.
Дівчинка і хлопчик гарно виглядають.
Може, вони разом в подорож рушають?
Можливо, у парі будуть танцювати?
Ми разом почнем усі пари рахувати.
Оскільки, пара – це два, число 2 є парним числом.
2.Опрацювання нового матеріалу.
Робота з підручником. Поняття «пара» Завдання 1(с.86)
-Подивіться на малюнок до першого завдання. Такі різноманітні красиві тістечка пече людина, яка має професію кулінар. Зробити своїми руками такі вироби з тіста чи спекти святковий торт – це справжнє кулінарне мистецтво! А нас із вами сьогодні чекають математичні дослідження із цими тістечками.
- Скільки тістечок на першому малюнку?( чотири).Подивіться, як розбили тістечка по 2 на пари. Кожну пару сполучили знизу дужкою. Прочитаємо висновок у зразку: усі 4 тістечка розбиті на пари. Отже, 4 – парне число. Ми вже маємо одне парне число – це число 2, а ось ще одне : 4.( кріплю на дошку число 4 праворуч від числа 2
- Скільки тістечок на другому малюнку? (три). Чи є з-поміж трьох тістечок одна пара?( Так) Цю пару об’єднали дужкою. Скілки тістечок без пари? (Одне) Прочитаємо висновок у другому зразку: серед трьох тістечок одне без пари. Отже,3 – непарне число.( кріплю на дошку число 3 під числом 2)
Далі пояснюють решту за зразками.
Завдання 2с.87
Завдання3 с.87
3. Фізкультхвилинка
Робота з довідничком с.87
Завдання 4 с.87
Пара рученяток, пара рукавичок,
Пара крилець у веселих синичок.
Настанова вчителя. Сиди правильно
Робота у зошиті с.40
Вправа «Кубування»
Оберіть відповідну цеглинку лего
На уроці мені дуже сподобалось ( зелений)
На уроці мені сподобалось(жовтий)
На уроці мені не сподобалось(червоний)