Конспект уроку до теми: "Розв’язування задач на об’єднання та вилучення груп об’єктів. Кругові приклади."

Про матеріал
Конспекти уроків математики в 1 класі з використанням навчального посібника «за підручником О. М. Гісь, І. В. Філяк» до теми "Арифметичні дії додавання і віднімання з числами в межах 10"
Перегляд файлу

 «____»___________.20___ року

Конспект уроку математики з використанням навчального посібника «за підручником О. М. Гісь, І. В. Філяк»

Тема: Розв’язування задач на об’єднання та вилучення груп об’єктів. Кругові приклади.

Мета:  навчити дітей розв’язувати задачі на об’єднання елементів двох множин та на вилучення підмножин (без уживання термінів); ознайомити дітей із правилом обчислення кругових прикладів; закріпити знання дітей про поняття «сума» і «різниця»; вправляти школярів у читанні прикладів на додавання та віднімання; розвивати мислення, спостережливість, уважність; виховувати інтерес до вивчення математики.   

Обладнання:  мультимедійний комплект, конструктор LEGO, підручник, зошит з друкованою основою

Хід уроку

I.ОК (організація класу)

Встали, дітки, всі рівненько,

Посміхнулися гарненько,

Настрій на урок взяли

Й працювати почали.

 

II.АОЗ (актуалізація опорних знань) ( слайд4-5)

Гра «Круть і Верть знаходять суми та різниці»

«Круть» вибирає суми з-поміж записів на «зернятах» і складає їх в один стовпчик, обчислює. «Верть» вибирає і обчислює різниці.

5-3           4+4         6+2          7-2

3+6           7+2         7-4            5+3

10-4           9-3         7-5           8-6

2+4             5+4        8+2         10-5

III.МНД (мотивація навчальної діяльності)( слайд 6)

Круть і Верть – працьовиті мишенята:

Швидко і вправно сортують зернята!

Мріють побачити в школі урок –

Тому завітали з казки «Колосок».

Разом обчислим цікаві завдання

На додавання, на віднімання.

Учімось міркувати, будьмо уважні –

Вийдуть із нас математики справжні!

 

Повідомлення теми та завдань уроку(слайд7)

Сьогодні разом з нашими друзями- мишенятами будемо розв’язувати задачі

IV.ВНМ (вивчення нового матеріалу)

Слайд 8. Робота з підручником. Кругові приклади с.76

Завдання 1

Може, мишенята, а може, і ні

Придумали приклади ці кругові

  • Приклади цікаві тим, що підібрані за правилом. Спочатку розв’язуємо перший приклад. Його результат буде початком  іншого прикладу. Так триває , доки не будуть розв’язані всі приклади. Результат останнього прикладу має бути початком першого.
  • Прочитайте приклади різними способами.

Слайд 9-10. Робота з підручником. Розв’язання задач: об’єднання та вилучення с.76

Завдання 2

Круть і Верть залишили нори,

Пішли на город й принесли помідори.

-Скільки помідорів було у відрі?(Вісім). Пишемо число 8. Що змінилося?( доклали ще 2 помідори). Як при цьому змінилась їхня кількість?( кількість помідорів збільшилась) пишемо знак «
+». Скільки помідорів доклали? ( Два) Пишемо число 2. Скільки помідорів стало? Пишемо «=» і обчислюємо. Пишемо 10. .Перевіряємо: 8+2=10. Про що  ми довідались?


- Розгляньте малюнок 2 до завдання. Скільки помідорів було у відрі?( теж 8). Пишемо число 8. Що змінилось? (Вийняли 3 помідори)

Коли помідори забрали, чи змінилась їхня кількість?(кількість помідорів зменшилась.) пишемо знак «-«. Скільки помідорів вийняли? (три). Пишемо число 3. Скільки помідорів залишилось? Пишемо «=» і обчислюємо. Пишемо 5. Перевіряємо: 8-3 =5. Про що ми дізнались?

          Слайд 11. Гімнастика для очей

Слайд 12-13. Робота з підручником. Дії додавання і віднімання с.76

Завдання 3

Жадали наші мишенята

Повчитись приклади складати.

Так «пихтіли», так трудились.

Чи ніде не помилились?

  • У перший стовпчик запишемо приклади Крутя, у другий – Вертя, спочатку уважно перевіривши їх.
  • Хто з мишенят уважніший?
  • Що ми порадимо Крутю?
  • Що ми порадимо Вертю?

Слайд 14. Фізкультхвилинка

V.ЗВ (закріплення вивченого)

Слайд 15-16. Настанова вчителя. Сиди правильно. Орієнтування у зошиті

Слайд 17-18. Робота у зошиті

Написати числа від 1 до 10 в порядку зростання і спадання.

Слайд 19. Пальчикова гімнастика

Слайд 20. Робота у зошиті з друкованою основою с.36

Розв’язування задач на об’єднання та вилучення.

Слайд 21.  Колосок (відео) http://youtube.com/watch?v=tSPIhycUZVs

VI.Підсумок

 

Слайд 22. Рефлексія. Бесіда

  • Круть і Верть поспішають додому. Як ви думаєте, про що розкажуть вони своєму другові Півнику?
  • У яких життєвих ситуаціях люди щось додають? Віднімають?
  • Нагадайте, яке число ми отримуємо у разі додавання – більше чи менше?
  • Яке число ми дістаємо в разі віднімання – більше чи менше?

VII.Рефлексія

 

Слайд 23-24. Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего

Створимо пірамідку нашого настрою

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
31 березня 2023
Переглядів
287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку