Конспект уроку "Додатні та від’ємні числа. Число нуль."

Про матеріал
Конспект уроку містить матеріали по провадженню пізнавальної діяльності учнів при вивченні математики, покладені ідеї інтерактивного навчання і виховання, які дозволяють безпосередньо вирішувати проблеми формування в учнів пізнавальної, практичної і самоосвітньої діяльності.
Перегляд файлу

Тема: Додатні та від’ємні числа. Число нуль.

Мета:

-навчальна:  сформувати поняття додатного числа, від’ємного числа, сформувати вміння читати, записувати додатні та від’ємні числа, наводити приклади додатних та від’ємних чисел;

-розвивальна: формувати вміння грамотно формулювати свої думки, розвивати математичне мовлення;

-виховна: виховувати позитивне ставлення до навчання, інтерес до вивчення  математики.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

І Організаційний етап.

ІІ Аналіз контрольної роботи

Повідомлення  статистичних  даних:

- які бали одержали учні;

- поелементний аналіз контрольної роботи.

   Проаналізувати допущені помилки. Звернути увагу на питання теорії,  які ще не засвоєні учнями, розв'язати  приклади, у яких допущені помилки. Учні виконують роботу над помилками.

Результат пошуку зображень за запитом "термометр картинки"ІІІ Актуалізація опорних знань

На рисунку зображено шкалу термометра, що вимірює температуру повітря. Яку температуру він показує зараз? Буде показувати, якщо стовпчик термометра підніметься на 3; на 7поділок? Буде показувати, якщо стовпчик термометра опуститься на 2; на  поділок?

IV Вивчення нового матеріалу

Навести приклади, які переконують у необхідності у використанні від’ємних чисел (вимірювання температури повітря, визначення місцезнаходження на прямолінійній ділянці дороги відносно початкової точки, глибина моря, висота гір, та ін. )

Для позначення температури повітря використовують поняття додатних і відємних чисел. Температура вище нуля позначається додатними числами. Температура нижче нуля позначається від’ємними числами.

Число нуль не є ні додатним, ні від’ємним.

Додатними є числа, більші за нуль.

Відємними є числа, менші від нуля.

Будь-яке додатне число більше за від’ємне число і більше за нуль.

Додатні числа позначають зі знаком «+», а від’ємні зі знаком «-».

Невід’ємні числа —це додатні числа разом із числом 0, а недодатні числа — це від’ємні числа разом із числом 0.

V Засвоєння нових знань і вмінь

1. Робота за підручником

Виконання усних вправ

Виконання письмових вправ

2. Додаткове завдання

Білка вилізла з дупла і бігає вздовж стовбура дерева вгору та вниз. Якщо білка підніметься вгору, то її місцезнаходження відносно дупла позначається додатним числом, а якщо спускається вниз — від’ємним . Яким буде місцезнаходження білки, якщо вона:

а) підніметься вгору на 50 см від дупла;

б) спустить вниз на 40 см від дупла;

в) спочатку підніметься на 60 см від дупла, а потім спуститься вниз на 80 см;

г) спочатку спуститься вниз на 90 см, а потім підніметься вгору на 1 м;

д) спочатку спуститься вниз на 30 см, а потім — ще на 50 см?

VI Підсумки уроку

1.Які числа називають натуральними?

2.Які числа називають додатними?

3.Які числа називають від'ємними?

4.Де застосовують від'ємні числа?

VIІ Домашнє завдання

 

docx
Додано
20 січня 2022
Переглядів
1909
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку