Конспект уроку-подорожі "Координатна площина"

Про матеріал
Урок узагальнення та систематизації знань, вмінь і навичок. Мета уроку- розвиток пізнавальної активності учнів, виховання графічної культури, самостійності.
Перегляд файлу

Математика 6 клас

Урок-подорож

Тема: координатна площина

Мета:

> навчальна:     навичок побудови точок на i     знаходити координати точок, побудованих на

> розвивальна: розвивати imageнавички         роботи;

> виховна: виховувати iHTepec до математики, image культуру,

image

imageОбладнання:                                           картки,      картки       самоконтролю, проекти.

Тип уроку: узагальнення та imageзнань, YMiHb, навичок; imageпроекту

imageуроку

I.           imageетап,

II.       imageдомашнього завдання.

    NQ 1260.                                              NQ 1261.

image

III.    Формулювання мети i завдань уроку.

IV.   imageопорних знань. Фронтальне опитування.

1.    Площину, на          задано систему координат називають... (координатною площиною).

2.    чисел    вказати, щоб задати imageточки на          (ДДа числа).

З. Як називаються числа,               вказують image точки на

(координати точки, або абсциса i ордината).

4.                        image позначення точки Р, якщо 'fi абсциса image 0, а ордината 7. (Р (0;7)).

5.                        imageабсцису точки А (-2; -4) (-2).

6.                        Укажать ординату точки В (-3; 5) (5).

7.                        В знаходиться точка К (7; -3)?

image(у IV

8.                        координати мае початок координат? т. О (0; 0)

V. Удосконалення BMiHb i навичок.

imageimageОтже, ми запаслися знаннями i можемо вирушати у подороже Не забудьмо взяти i3 собою увагу, cTapaHHicTb, i обов'язково - знання. Наша перша зупинка «[сторична».

1.   Зупинка «Исторична».

image Вас Янюк Bipa призер patl0HH0i imageз математики.

Янюк Bipa: Я рада вас у k'paTHi «Координатна площина». Тут ви почуете i побачите багато image й нового. Але для цього вам попрацювати. Пропоную завдання:

imageкоординати точок, утворюють букви у французького математика ДЕКАРТА, i я вам про нього.

image

2.   Зупинка «Художня».

imageimageГрицюк 1рина   про художника, скульптора, епохи image

«Леонардо да

З. Зупинка «Поетична»


Вас image Стефуранчин image(переможець обласних та районних imageз християнськог етики, k0HkypciB Петра Яцика i Тараса ШеВченка, призер imageконкурсу iMeHi Тараса ШеВченка)

Казка про координатну площину у математичному MicTi imageтому не сто й не imageimageчотириста назад, Вигадав таке Декарт

Королева там одна —

Координатна площина.

Королеву шанували imageпалац побудували,

Там порядок i достаток, Називався BiH Початок. imageбули у королеви imageдочки - координати.

Старша звалася Абсциса, А молодша - Ордината.

Кожна cpi6HY стежку мала, По своТй        гуляла.

А в Початку imageimageзновуimage

Стали донькиimage

Кличе Тх до себе мати:

- Дозволяю вам гуляти.

imageя повинна знати, Де вия з ким ви у саду В кокну мить я вас знайду. Ти, Абсцисо, пам'ятай:

imageй вправо лиш гуляй, З Ординатою дружи, Як молодшу бережи.

Ордината - вгору й вниз,

Ти              за нею CkPi3b

Кожен крок повинна знати — Ви ж на те й координати. imageОрдината:

-  Як ви зможетеimage

Де захочемо сховатись? imageна 10 kP0kiB -

Не знайти в TpaBi imageimageкоролева,

Стала схожою на лева:

-  Хто не слуха?

Подивлюсь! Вправо, вгору -

Буде «плюс»,

Вниз i image буде!

Розшукаю вас усюди!

Кожен напрям мае знак.

Я сказала - буде так!

I з тих       координати

Дуже лежо розшукати.

imageзапам'ятати:

Першою стотть Абсциса, А вже друга - Ордината.

Не забудьте, що BCi кроки imageпочаткуimage

Декарта пам'ятайте! imageвам,image

4.     Зупинка

Вас зуст}йчае ГриДжук (учасник та ky6kiB YkpaiHu з шашок 64 i 100 та м. КиМ, ПолтаВа, Шано-ФранкТськ, КосМ).

Пропоную вам творче завдання: за допомогою точок i що тх з'еднують, у image координат зобразити imageсимволи Укратни.

VI.                                                уроку

Вправа         речення»: На     ми image . . сподобалося...

Я тепер знаю про...

Опрацюйте картку самоконтролю i поставге c06iimage

VII.                                             Домашне завдання

п. 45 (поВторити); imageвиконати NQ 1273; розв'язати кросворд.

pdf
Додано
22 січня 2022
Переглядів
289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку