Конспект уроку з фізичної культури для учнів 1 класу.

Про матеріал
Розробка підходить для учнів 1-4 класів,а також для дітей з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Конспект уроку з фізичної культури у 1 класі.

30 тиждень «Веселка»

            Тема уроку: Подорож на казкову галявину.

 Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: гімнастичні палки для загальнорозвиваючих вправ,  м’ячі,   свисток.

Завдання: 1. Ознайомити учнів із правильним диханням під час виконання фізичних вправ.

                    2. Закріплення рухових дій засобами естафет.

                    3. Розвиток спритності засобами рухливих ігор.

                    4. Вивчити рухливу гру „Дубки і білки”, «Життя у лісі»,

                    5. Виховання морально-вольових якостей дитини під час    командних змагань.

1. Шикування. Повідомлення завдань уроку.

- Клас, в одну шеренгу шикуйсь! Підрівняйтесь до лінії. Рівняйсь! Струнко! Добрий день!

- Зараз у нас буде дуже цікавий урок. Ми помандруємо в гості до білочки, відвідаємо її і дізнаємось як вона перезимувала і приготувалась до весни.

 Для того, щоб дійти до лісу, ми повинні подолати труднощі, набратися сили і зміцнити свої м’язи. Під час подорожі ми будемо долати три станції: „Гімнастичну”, „Ритмічну”, „Естафетну”, а ще ми проведемо ряд дуже цікавих ігор і вивчимо іх.

- А зараз всі приготуємось, випрямимо спинки і візьмемо у подорож: добрий настрій, витримку і бажання стати ще сильнішими та кращими.

- Першою станцією на яку ми прибудемо, буде станція „Гімнастична”.

- А зараз всі приготуємось, випрямимо спинки і візьмемо у подорож: добрий настрій, витримку і бажання стати ще сильнішими та кращими.

     2. Різновиди ходьби:

- ходьба на носках (руки на пояс. Йдемо на носках. Спинки рівненько. Йдемо як „лисички”);

- ходьба на п’ятах (руки на пояс);

- на зовнішній стороні стопи (покладіть руки за спину в замочок і йдемо на зовнішній стороні стопи, як „ведмеді”);

- ходьба з високим підніманням колін, як „конячка” (підійміть зігнуті руки на рівні поясу, доторкніться коліном руки);

- ходьба у напівприсяді, як „їжачки”;

- звичайною ходьбою: 1, 2, 3, 4.

   А зараз гра на увагу.

- Зараз звичайним кроком руш: 1, 2, 3, 4. Спину тримайте рівно, не опускайте голови.

    4. Вправи на розслаблення та дихальні вправи.

- Руки вгору – зробіть вдих, опустіть вниз і скажіть голосно „видих”.

- Звичайним кроком руш, візьміть по ходу кожен по гімнастичній палиці. Направляючий на місці стій! Раз, два!

    5. Перешикування з колони по одному в колону по три.

- Через середину кола по три кроком – руш! На місці стій! Раз, два! Ліворуч! 1, 2.

Перша шеренга крок – крок вперед.

Третя шеренга – крок назад.

Від направляючого вліво на витягнуті руки – розімкнись!

Підрівняйтесь у колонах і шеренгах.

Ми пройшли станцію „Гімнастична”.

А зараз на станції „Ритмічна” ми виконаємо вправи з гімнастичними палицями.

- Направляючі зберіть гімнастичні палки.

Основна частина (19 хв)

 

- Праворуч! 1, 2. Зімкнись. За направляючим однією колоною кроком руш! Стаємо в одну шеренгу. Гімнастичними палицям дуже сподобалось як ви виконали з ними вправи. Ви успішно подолали вже дві станції. Наступна наша станція „Естафетна”.

-Ліворуч: 1,2. За направляючим через середину кола по три кроком руш! Вирівняйте колони.

-Дорога до лісу далека  і з перешкодами. І ми повинні їх подолати.

-У нас є 3 команди: „горобці”, „снігурі”, „синички”. Давайте пригадаємо наш девіз перед естафетою:

          І веселі, і завзяті

          Сильні, спритні школярі.

          А тепер прийшов вже час

          Спритність виявить для нас.

Естафета «Переправа»

Учасникам естафети належить подолати умовну річку по переправі, яку вони самі будують в процесі руху. Для цього командам видається по 3 дощечки розміром приблизно 10х25 см. За сигналом перший учасник кожної команди починає будувати «переправу»: одну дощечку кладе на лінію старту, другу на крок попереду і стає на них ногами, потім третю дощечку розташовує ще трохи попереду і переступає на неї задньою ногою. Дощечку, що звільнилася, піднімає і знову кладе трохи попереду, переступає і т. д., поки не досягне фінішу. Після цього з усіма дощечками повертається бігом назад і передає естафету наступному члену команди.

Щоб не замочити ноги ми повинні переправитись через болото по камінцях до берега.

Естафета „Кроком по купинках”.

-Учасники стрибають через обручі.

Наступна естафета „Веселі перегони!”

-Щоб швидше дійти до білочки, пострибаємо, як жабки на двох ногах,але задом на перед.З пустими руками ми до білочки не підем тому несем припаси у подарунок.

Естафета «Передай м’яч» .

Ноги нарізно передача м’яча між ногами, над головою.

«М’ЯЧ МІЖ ГРУДЬМИ»

Учні поєднуються у пари. Утримуючи м’яч грудьми й руки тримають за спиною, їм необхідно оббігти позначку та повернутися до своєї колони.

ПАРАМИ В ОБРУЧІ.

Пара учасників біжить в обручі, оббігає стійку, повертається назад, передаючи обруч наступній парі.

Чехарда

У кожній команді учасники розбиваються на пари, які після сигнального свистка починають скакати чехардою від лінії старту на фініш. Коли перша пара досягає фінішу, починає рух друга і т.д. Перемагає команда, всі учасники якої першими опиняться на фініші.

їжак з яблуком.

Перші  учасники з команд беруть м´ячі, затискають між колінами і стрибками вперед обходять фішку, повертаються назад, передаючи м´яч наступному гравцеві.

«ПАВУЧОК»

У положенні сидячи в упорі на руки та ноги («павучок») учасники по черзі повинні оббігти позначку та повернутися до своєї колони.

гра«Виклик номерів»

- Молодці! Ми з вами пройшли три станції, вже й лісок близенько.

- За направляючим по колу кроком руш!

    Раз – береза,

    Два – калина,

    Три – червона горобина,

    А чотири – ясен дуб.

    Зупиніться діти тут

    На місці стій! 1, 2.

 

- А ось і лісок.

- Добрий день, білочко.

- Де ти, білочко, живеш?

- Що ти, білочко, гризеш?

          Білочка:

- У зеленому ліску,

  У дуплі, у соснячку.

  Я гризу горішки

  І гриби, і шишки.

- А чому зимові дні

  Тобі зовсім не страшні?

Мене завжди зігріва

Моя шубка хутрова.

І тому зимові дні

Мені зовсім не страшні.

- Білочко, ми хочемо запросити погратись з нами.

- Добре, дякую.

- Діти, станьте в коло і ми пограємось у гру „Дубки і білки”.

Гра „Дубки і білки”.

Ведучого обираємо за допомогою лічилки.

    Зайчик стрибнув раз,

    Білка скаче: два,

    Мишка бігла: три,

    Та ведучим будеш ти!

 

Учні стоять парами. Спереду „дубки”, за ними „білки”. В однієї „білки” дубка немає – це ведучий. У нього в руках „грибок”. Ведучий іде по колу, зупиняється біля будь-якої „білки”, доторкається до неї рукою і говорить: „Друг, дружочок, уступи „дубочок”. Гравці біжать в протилежні сторони. Той, хто першим прибігає, той виграє.

„Гра „Совонька”

Посередині майданчика позначають «гніздо», у якому один із гравців стає «совонькою», решта дітей розбігаються майданчиком. За сигналом «День настає — все оживає» діти бігають майданчиком, імітуючи політ пташок. За сигналом «Ніч настає — все завмирає» діти зупиняються. «Совонька» «вилітає з гнізда» на «полювання» і        стежить за гравцями. Якщо хтось із них поворухнувся, «совонька» забирає цього гравця до себе в «гніздо». За сигналом «День наступає — все оживає» «совонька» повертається до свого

«гнізда», а учасни­ки гри знову бігають майданчиком. Діти, які потрапили до «гнізда», пропускають одну гру.

Гра продовжується доки „совонька” не зловить усіх „мишенят”. Потім обирають нову „совоньку” або кожного разу „совонька” та впіймане нею „мишеня” міняються місцями.

Гра « життя у лісі»

Кожний учасник обирає собі рослину, яка йому подобається (бере­за, верба, дуб та ін.). За сигналом учителя всі перетворюються на ліс і реагують на зміни погоди й час доби (тихий ніжний вітерець, силь­ний холодний вітер, ураган, дрібний грибний дощик, злива, спека, ласкаве сонце, ніч, град, мороз та ін.). Перемагає той, кому вдасться найточніше відтворити рухи дерев.

Рухлива гра "Садіння картоплі"

Клас поділяється на кілька команд. Команди стоять у колонах за лінією старту. З протилежного боку на відстані 10 — 15 м перед кожною командою накреслюється три кола. Гравці, що стоять першими в колонах, тримають мішечки з картоплинами (тенісними м'ячами). За сигналом вчителя гравці біжать і садять (кладуть) по одній картоплині в кожне коло. Другі біжать і збирають кожну картоплину. Повертаючись із зібраною картоплею, передають мішечок іншому гравцеві своєї команди. Перемагає команда, яка швидше посадить і збере картоплю. Гра повторюється кілька разів. Після закінчення підвести підсумки гри.

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
3 квітня
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку