Конспекти уроків з фізичної культури. Вправи для опанування навичками володіння м'ячем (футбол)

Про матеріал

Конспекти уроків з фізичної культури розроблені для 4 класу за темою "Вправи для опанування навичками володіння м'ячем ". У конспектах висвітлені питання, пов'язані з правилами безпеки, навчанням техніці володіння м'ячем у футболі.

Перегляд файлу

Урок № _______                                       Тип уроку: вивчення нового матеріалу                                  4 клас

Тема. Вправи на опанування навичками володіння мячем                                                         ___________

Завдання уроку:

1.Ознайомити учнів з інструктажем з БЖД.

2.Навчити техніці жонглювання мячем.

3.Навчити ударам по нерухомому мячу внутрішньою частиною ступні.

4.Навчити зупинці мяча підошвою.

5.Навчити техніці ведення мяча носком ноги по прямій.

6.Навчити техніці віднімання мяча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч.

7.Сприяти розвитку спритності шляхом «Зустрічної естафети».

8.Сприяти вихованню свідомої дисципліни.

Обладнання: футбольні мячі, свисток, секундомір, фішки.

Місце проведення: спортивний зал

Частини

уроку

Зміст частин уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

П

І

Д

Г

О

Т

О

В

Ч

А

(16 хв.)

1.Шикування, складання рапорту, вітання, повідомлення завдань уроку.

 

2.Теоретичні відомості:

- інструктаж з БЖД під час занять футболом.

3.Розподіл у строю; перешикування з однієї шеренги у дві й навпаки.

4.Різновиди ходьби.

5.Різновиди бігу.

 

 

6.Комплекс ЗРВ без предметів.

7.Стрибки зі скакалкою.

1,5 хв.

 

 

2 хв.

 

 

1,5 хв.

 

1,5 хв.

600м

 

 

5 хв.

3сх40р

Звернути увагу на готовність учнів до уроку. Спитати про самопочуття. Виміряти ЧСС за 10с

Розповідь вчителя.

 

 

Добиватися чіткості виконання команд.

Стежити за поставою.

Стежити за самопочуттям. ЧСС за 10с

Учням підготовчої групи можна переходити на ходьбу.

Синхронне виконання вправ.

За самопочуттям. Доки перші номери виконують стрибки зі скакалкою, другі - віджимаються в упорі сидячи позаду на гімнастичній лаві і навпаки.

 

 

О

С

Н

О

В

Н

А

 

 

Ч

А

С

Т

И

Н

А

 

 

(21 хв.)

1.Спеціальні вправи футболіста:

- біг з високим підніманням стегна;

- пересування приставними кроками лівим та правим боком;

- біг з імітацією ударів по мячу лівою, правою ногами, головою;

- стрибкоподібний біг;

- біг з виносом випростаних ніг уперед;

- біг з закидом гомілок назад;

- прискорення з різних вихідних положень.

2.Вправи на зміцнення гомілкостопного суглобу з мячем:

- прокачування мяча стопою правої (лівої) ноги вперед та назад;

- -//- зліва направо і навпаки;

- -//- по колу за годинниковою стрілкою і проти.

3.Жонглювання мячем.

4.Удари по нерухомому м’ячу внутрішньою частиною ступні.

5.Зупинка мяча підошвою.

 

6.Ведення мяча носком ноги по прямій.

7.«Зустрічна естафета» з веденням мяча по прямій.

8.Віднімання мяча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч.

9.Дихальні вправи.

10.Вимірювання ЧСС за 10 с

5 хв.

2рх15м

2рх15м

 

3рх15м

 

3рх15м

2рх15м

2рх15м

4рх10м

3 хв.

 

2сх10р

 

2сх10р

2сх10р

 

2 хв.

3 хв.

 

3 хв.

 

2 хв.

2 хв.

 

3 хв.

 

30с

30с

Виконувати двома колонами по прямій. Дистанція 1-1,5м

 

 

 

 

 

 

 

Фронтально.

У шеренгах, стоячи на місці.

Кожною ногою.

 

 

 

 

 

Самостійно.

У парах. Після удару партнером по нерухомому мячу внутрішньою частиною ступні, зупинити мяч підошвою, після чого здійснити удар.

Самостійно.

Змагальний метод.

 

У парах.

 

Під час ходьби по колу.

Фронтально.

Заключна

частина

(3 хв.)

 

1.Шикування в шеренгу.

2.Гра на увагу «Заборонений рух.

3.Вимірювання ЧСС за 10с

4.Підсумок уроку.

30с

1 хв.

30с

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок № _______                                                 Тип уроку: комбінований                                          4 клас

Тема. Вправи на опанування навичками володіння мячем                                                         ___________

Завдання уроку:

1.Удосконалювати техніку жонглювання мячем.

2.Навчити ударам внутрішньою частиною підйому по нерухомому мячу в вертикальну ціль.

3.Навчити зупинці м’яча, що летить, стегном ноги.

4.Навчити техніці ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по дузі.

5.Навчити фінту «зупинкою».

6.Сприяти розвитку спритності шляхом навчальної гри у міні – футбол.

7.Сприяти вихованню свідомої дисципліни.

Обладнання: футбольні мячі, свисток, секундомір, фішки.

Місце проведення: спортивний зал

Частини

уроку

Зміст частин уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

П

 

І

 

Д

 

Г

 

О

 

Т

 

О

 

В

 

Ч

 

А

 

(15 хв.)

1.Шикування, складання рапорту, вітання, повідомлення завдань уроку.

 

2.Повторення правил ТБ.

* За яких обставин настає небезпека травмування учня?

- при падіннях;

- під час знаходженні в зоні удару;

- при наявності на майданчику сторонніх предметів;

- в разі не закріплення воріт;

- під час виходу для гри на майданчик без спеціальної форми.

3.Розподіл у строю; перешикування з однієї шеренги у дві й навпаки.

4.Різновиди ходьби.

5.Різновиди бігу.

 

 

6.Комплекс ЗРВ без предметів.

7.Стрибки зі скакалкою.

1 хв.

 

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 хв.

 

1,5 хв.

600м

 

 

5 хв.

2рх30

Звернути увагу на готовність учнів до уроку. Спитати про самопочуття. Виміряти ЧСС за 10с

Опитування учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добиватися чіткості виконання команд.

Стежити за поставою.

Стежити за самопочуттям. ЧСС за 10с

Учням підготовчої групи можна переходити на ходьбу.

Синхронне виконання вправ.

За самопочуттям. Можна переходити на крок на місці.

 

 

О

С

Н

О

В

Н

А

 

 

Ч

А

С

Т

И

Н

А

 

 

(22 хв.)

1.Спеціальні вправи футболіста:

- біг з високим підніманням стегна;

- пересування приставними кроками лівим та правим боком;

- біг з імітацією ударів по мячу лівою, правою ногами, головою;

- стрибкоподібний біг;

- біг з виносом випростаних ніг уперед;

- біг з закидом гомілок назад;

- прискорення з різних вихідних положень.

2.Вправи на зміцнення гомілкостопного суглобу з мячем:

- прокачування мяча стопою правої (лівої) ноги вперед та назад;

- -//- зліва направо і навпаки;

- -//- по колу за годинниковою стрілкою і проти.

3.Жонглювання мячем.

4.Удари внутрішньою частиною підйому по нерухомому мячу в вертикальну ціль.

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/1rik/u06.files/image007.jpg

а).Удари по нерухомому м’ячу з місця у бік партнера, який стоїть навпроти на відстані 5 – 6 метрів.

б).З відстані 1 – 2 метри від мяча (під кутом) подовженим кроком (подібним до стрибка) підійти до м’яча і нанести удар по мячу в сторону партнера.

в).Удари внутрішньою частиною підйому по нерухомому мячу в вертикальну ціль

5.Ведення мяча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по дузі.

 

 

 

 

6.Зупинка мяча, що летить, стегном ноги.

а).У парах. Гравець №1 виконує кидок мяча двома руками з ударом об підлогу, гравець №2, зупиняє його стегном ноги.

б).Самостійно, після відскоку м’яча від стіни (відстань – 1,5м)

 

 

 

 

 

 

 

7.Фінт «зупинкою».

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/2rik/u08.files/image008.jpg

8.Навчальна гра у міні – футбол.

9.Дихальні вправи.

10.Вимірювання ЧСС за 10 с

4 хв.

2рх15м

2рх15м

 

3рх15м

 

3рх15м

2рх15м

2рх15м

4рх10м

1,5 хв.

 

2сх10р

 

2сх10р

2сх10р

 

1,5 хв.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

1 хв.

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

30с

30с

Виконувати двома колонами по прямій. Дистанція 1-1,5м

 

 

 

 

 

 

 

Фронтально.

У шеренгах, стоячи на місці.

Кожною ногою.

 

 

 

 

 

Самостійно.

Удар внутрішньою частиною підйому по нерухомому м'ячу застосовують під час коротких, середніх і довгих передач та ударах по воротах.

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/1rik/u06.files/image008.jpg

Перед ударом по мячу треба розвернути носок ноги назовні. Розбіг робиться під кутом у напрямку удару. Опорну ногу треба поставити на зовнішню частину стопи збоку від м'яча на 20—30 см, сам удар спрямувати на м'яч трохи збоку від його центру.

 

 

 

 

 

Вибір способу ведення м'яча залежить від ігрових ситуації. Ведення м'яча по дузі краще здійснювати внутрішньою частиною підйому.

Зупинка м'яча - один з головних прийомів, якими повинен володіти футболіст.

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/3rik/u06.files/image006.jpg

Під час ведення ногу треба занести над м'ячем, ніби з метою зупинити його підошвою - обманний маневр. Суперник, який біжить поруч, побачивши це, уповільнює рух. У цей час гравець б'є по м'ячу в напрямку ведення і тікає від суперника.

 

 

 

Нагадати учням правила гри.

Під час ходьби по колу.

Фронтально.

Заключна

частина

(3 хв.)

 

1.Шикування в шеренгу.

2.Гра на увагу «Вгадай, чий голосок?»

3.Вимірювання ЧСС за 10с

4.Підсумок уроку.

30с

1 хв.

30с

1 хв.

 

Нагадати правила гри.

Фронтально.

 

 

 

 

 

 

Урок № _______                                                 Тип уроку: комбінований                                          4 клас

Тема. Вправи на опанування навичками володіння мячем                                                         ___________

Завдання уроку:

1.Закріпити техніку жонглювання мячем (Х.), повітряною кулькою (Д.)

2.Навчити ударам середньою частиною підйому по нерухомому мячу в вертикальну ціль.

3.Удосконалювати техніку  ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому з обведенням стійок.

4.Навчити фінту «відходом».

5.Сприяти розвитку спритності шляхом навчальної гри у міні – футбол.

6.Сприяти вихованню свідомої дисципліни.

Обладнання: футбольні мячі, свисток, секундомір, фішки.

Місце проведення: спортивний зал

Частини

уроку

Зміст частин уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

П

 

І

 

Д

 

Г

 

О

 

Т

 

О

 

В

 

Ч

 

А

 

(15 хв.)

1.Шикування, складання рапорту, вітання, повідомлення завдань уроку.

 

2.Повторення правил ТБ.

* За яких обставин настає небезпека травмування учня?

- при падіннях;

- під час знаходженні в зоні удару;

- при наявності на майданчику сторонніх предметів;

- в разі не закріплення воріт;

- під час виходу для гри на майданчик без спеціальної форми.

3.Розподіл у строю; перешикування з однієї шеренги у дві й навпаки.

4.Різновиди ходьби.

5.Різновиди бігу.

 

 

6.Комплекс ЗРВ без предметів.

7.Стрибки зі скакалкою.

1 хв.

 

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 хв.

 

1,5 хв.

600м

 

 

5 хв.

2рх30

Звернути увагу на готовність учнів до уроку. Спитати про самопочуття. Виміряти ЧСС за 10с

Опитування учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добиватися чіткості виконання команд.

Стежити за поставою.

Стежити за самопочуттям. ЧСС за 10с

Учням підготовчої групи можна переходити на ходьбу.

Синхронне виконання вправ.

За самопочуттям. Можна переходити на крок на місці.

 

 

О

С

Н

О

В

Н

А

 

 

Ч

А

С

Т

И

Н

А

 

 

(22 хв.)

1.Спеціальні вправи футболіста:

- біг з високим підніманням стегна;

- пересування приставними кроками лівим та правим боком;

- біг з імітацією ударів по мячу лівою, правою ногами, головою;

- стрибкоподібний біг;

- біг з виносом випростаних ніг уперед;

- біг з закидом гомілок назад;

- прискорення з різних вихідних положень.

2.Вправи на зміцнення гомілкостопного суглобу з мячем:

- прокачування мяча стопою правої (лівої) ноги вперед та назад;

- -//- зліва направо і навпаки;

- -//- по колу за годинниковою стрілкою і проти.

3.Жонглювання мячем (Х.), повітряною кулькою (Д.)

4.Удари середньою частиною підйому по нерухомому мячу в вертикальну ціль.

 

 

 

 

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/1rik/u06.files/image003.jpgа).Удари по нерухомому м’ячу з місця у бік партнера, який стоїть навпроти на відстані 5 – 6 метрів.

б).Удари середньою частиною підйому по нерухомому мячу в вертикальну ціль

 

 

 

5.Рухлива гра «Влучно у ціль».

6.Ведення мяча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому з обведенням стійок.

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/2rik/u08.files/image004.jpg

 

 

 

 

 

 

 

7. Фінт "відходом" - заснований на принципі несподіваного і швидкого зміни напрямку руху:

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/2rik/u08.files/image007.jpg8.Навчальна гра у міні – футбол.

 

9.Дихальні вправи.

10.Вимірювання ЧСС за 10 с

4 хв.

2рх15м

2рх15м

 

3рх15м

 

3рх15м

2рх15м

2рх15м

4рх10м

1,5 хв.

 

2сх10р

 

2сх10р

2сх10р

 

1,5 хв.

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

2 хв.

 

 

 

 

1 хв.

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

30с

30с

Виконувати двома колонами по прямій. Дистанція 1-1,5м

 

 

 

 

 

 

 

Фронтально.

У шеренгах, стоячи на місці.

Кожною ногою.

 

 

 

 

 

Самостійно.

 

Середина підйому ноги – це та частина стопи, яка покриває шнурівку взуття.

Удар – основний прийом футболу. Ним здійснюється передача м’яча або спрямування його в ворота.

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/1rik/u06.files/image005.jpg

Щоб зробити удар по м'ячу серединою підйому, треба відійти на кілька кроків назад від нього, розігнатися, в кінці розбігу опорна нога має бути на 10—15 см збоку від м'яча. Під час удару опорна нога піднімається на носок, щоб ногою, яка робить удар, не зачепити землю.

Пояснити учням правила гри.

Вибір способу ведення м'яча залежить від ігрових ситуації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Застосовувати вивчений на уроці матеріал.

Під час ходьби по колу.

Фронтально.

Заключна

частина

(3 хв.)

 

1.Шикування в шеренгу.

2.Гра на увагу «Вгадай, чий голосок?»

3.Вимірювання ЧСС за 10с

4.Підсумок уроку.

30с

1 хв.

30с

1 хв.

 

Нагадати правила гри.

Фронтально.

 

 

 

 

 

 

 

Урок № _______                                                 Тип уроку: комбінований                                          4 клас

Тема. Вправи на опанування навичками володіння мячем                                                         ___________

Завдання уроку:

1.Закріпити техніку жонглювання мячем (Х.), повітряною кулькою (Д.)

2.Навчити ударам середньою частиною підйому по нерухомому мячу в горизонтальну ціль.

3.Закріпити техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому «вісімкою».

4.Закріпити навичку виконання фінта «відходом».

5.Сприяти розвитку спритності шляхом рухливої гри  «Гравець у колі».

6.Сприяти вихованню свідомої дисципліни.

Обладнання: футбольні мячі, свисток, секундомір, фішки.

Місце проведення: спортивний зал

Частини

уроку

Зміст частин уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

П

І

Д

Г

О

Т

О

В

Ч

А

 

(15 хв.)

1.Шикування, складання рапорту, вітання, повідомлення завдань уроку.

 

2.Повторення правил ТБ.

3.Розподіл у строю; перешикування з однієї шеренги у дві й навпаки.

4.Різновиди ходьби.

5.Різновиди бігу.

 

 

6.Комплекс ЗРВ без предметів.

7.Стрибки зі скакалкою.

1 хв.

 

 

1,5 хв.

1,5 хв.

 

1,5 хв.

600м

 

 

5 хв.

2рх30

Звернути увагу на готовність учнів до уроку. Спитати про самопочуття. Виміряти ЧСС за 10с

Опитування учнів.

Добиватися чіткості виконання команд.

Стежити за поставою.

Стежити за самопочуттям. ЧСС за 10с

Учням підготовчої групи можна переходити на ходьбу.

Синхронне виконання вправ.

За самопочуттям. Можна переходити на крок на місці.

 

 

О

С

Н

О

В

Н

А

 

 

Ч

А

С

Т

И

Н

А

 

 

(22 хв.)

1.Спеціальні вправи футболіста:

- біг з високим підніманням стегна;

- пересування приставними кроками лівим та правим боком;

- біг з імітацією ударів по мячу лівою, правою ногами, головою;

- стрибкоподібний біг;

- біг з виносом випростаних ніг уперед;

- біг з закидом гомілок назад;

- прискорення з різних вихідних положень.

2.Вправи на зміцнення гомілкостопного суглобу з мячем:

- прокачування мяча стопою правої (лівої) ноги вперед та назад;

- -//- зліва направо і навпаки;

- -//- по колу за годинниковою стрілкою і проти.

3.Жонглювання мячем (Х.), повітряною кулькою (Д.)

4.Удари середньою частиною підйому по нерухомому мячу в горизонтальну ціль.

 

 

 

 

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/1rik/u06.files/image003.jpgа).Удари по нерухомому м’ячу з місця у бік партнера, який стоїть навпроти на відстані 5 – 6 метрів.

б).Удари середньою частиною підйому по нерухомому мячу в вертикальну ціль

5.Рухлива гра «Влучно у ціль».

6.Ведення мяча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому «вісімкою»

 

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/2rik/u08.files/image004.jpg

 

 

 

 

 

 

 

7. Фінт "відходом" - заснований на принципі несподіваного і швидкого зміни напрямку руху:

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/2rik/u08.files/image007.jpg8.Рухлива гра «Гравець у колі».

 

 

 

 

 

 

9.Вправи для формування правильної постави.

10.Вимірювання ЧСС за 10 с

4 хв.

2рх15м

2рх15м

 

3рх15м

 

3рх15м

2рх15м

2рх15м

4рх10м

1,5 хв.

 

2сх10р

 

2сх10р

2сх10р

 

1,5 хв.

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

2 хв.

 

1 хв.

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

2,5 хв.

 

30с

Виконувати двома колонами по прямій. Дистанція 1-1,5м

 

 

 

 

 

 

 

Фронтально.

У шеренгах, стоячи на місці.

Кожною ногою.

 

 

 

 

 

Самостійно.

 

Середина підйому ноги – це та частина стопи, яка покриває шнурівку взуття.

Удар – основний прийом футболу. Ним здійснюється передача м’яча або спрямування його в ворота.

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/1rik/u06.files/image005.jpg

Щоб зробити удар по м'ячу серединою підйому, треба відійти на кілька кроків назад від нього, розігнатися, в кінці розбігу опорна нога має бути на 10—15 см збоку від м'яча. Під час удару опорна нога піднімається на носок, щоб ногою, яка робить удар, не зачепити землю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснити учням правила гри.

Вибір способу ведення м'яча залежить від ігрових ситуації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий стоїть у колі діаметром 1,5 метри, двоє гравців — із протилежних сторін на відстані 6 метрів від кола намагаються влучити м’ячем у ведучого, який не має права залишити коло. Той, хто влучить у ведучого, займає його місце.

Біля стіни.

 

Фронтально.

Заключна

частина

(3 хв.)

 

1.Шикування в шеренгу.

2.Гра на увагу «Заборонений рух».

3.Вимірювання ЧСС за 10с

4.Підсумок уроку.

30с

1 хв.

30с

1 хв.

 

Нагадати правила гри.

Фронтально.

 

 

 

 

 

Урок № _______                                                 Тип уроку: повторення                                                  4 клас

Тема. Вправи на опанування навичками володіння мячем                                                         ___________

Завдання уроку:

1.Повторити вправи на зміцнення гомілкостопного суглоба.

2.Закріпити техніку ударів внутрішньою частиною підйому по нерухомому мячу в горизонтальну ціль.

3.Закріпити техніку ведення м’яча вивченим способом по колу.

4.Закріпити техніку виконання зупинки мяча , що летить, стегном.

5.Закріпити техніку виконання фінта «ударом».

6.Сприяти розвитку спритності шляхом рухливої гри  «Приборкувач мяча».

7.Сприяти вихованню свідомої дисципліни.

Обладнання: футбольні мячі, свисток, секундомір, фішки.

Місце проведення: спортивний зал

Частини

уроку

Зміст частин уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

П

 

І

 

Д

 

Г

 

О

 

Т

 

О

 

В

 

Ч

 

А

 

(15 хв.)

1.Шикування, складання рапорту, вітання, повідомлення завдань уроку.

 

2.Повторення правил ТБ.

* За яких обставин настає небезпека травмування учня?

- при падіннях;

- під час знаходженні в зоні удару;

- при наявності на майданчику сторонніх предметів;

- в разі не закріплення воріт;

- під час виходу для гри на майданчик без спеціальної форми.

3.Розподіл у строю; перешикування з однієї шеренги у дві й навпаки.

4.Різновиди ходьби.

5.Різновиди бігу.

 

 

6.Комплекс ЗРВ без предметів.

7.Стрибки зі скакалкою.

1 хв.

 

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 хв.

 

1,5 хв.

600м

 

 

5 хв.

2рх30

Звернути увагу на готовність учнів до уроку. Спитати про самопочуття. Виміряти ЧСС за 10с

Опитування учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добиватися чіткості виконання команд.

Стежити за поставою.

Стежити за самопочуттям. ЧСС за 10с

Учням підготовчої групи можна переходити на ходьбу.

Синхронне виконання вправ.

За самопочуттям. Можна переходити на крок на місці.

 

 

О

С

Н

О

В

Н

А

 

 

Ч

А

С

Т

И

Н

А

 

 

(22 хв.)

1.Спеціальні вправи футболіста:

- біг з високим підніманням стегна;

- пересування приставними кроками лівим та правим боком;

- біг з імітацією ударів по мячу лівою, правою ногами, головою;

- стрибкоподібний біг;

- біг з виносом випростаних ніг уперед;

- біг з закидом гомілок назад;

- прискорення з різних вихідних положень.

2.Вправи на зміцнення гомілкостопного суглобу з мячем:

- прокачування мяча стопою правої (лівої) ноги вперед та назад;

- -//- зліва направо і навпаки;

- -//- по колу за годинниковою стрілкою і проти.

3.Жонглювання мячем (Х.), повітряною кулькою (Д.)

4.Удари внутрішньою частиною підйому по нерухомому мячу в горизонтальну ціль.

Удар внутрішньою частиною підйому в грі застосовується при обстрілі воріт суперника, виконанні штрафних і кутових ударів, при флангових передачах. Техніка виконання цього прийому така: опорна нога ставиться трохи позаду і збоку від м’яча, на неї переноситься вся вага тіла. Тулуб відхиляється дещо убік від м’яча, а нога що б’є згинається у коліні. Стопа ударної ноги розвертається назовні, голеностоп закріплюється, а носок відтягується. Удар припадає в нижню частину м’яча. Так виконується удар з місця. А щоб виконати цей прийом з розбігу, гравець встає в 3-4 кроках від м’яча і трохи збоку. Розбігаючись навскоси і по дузі до напрямку польоту м’яча, він завдає удар у його нижню частину.

а).Удари по нерухомому м’ячу з місця у бік партнера, який стоїть навпроти на відстані 5 – 6 метрів.

б).Удари внутрішньою частиною підйому по нерухомому мячу в горизонтальну ціль

5.Рухлива гра «Влучно у ціль».

6.Ведення мяча вивченим способом по колу.

7.Зупинка мяча, що летить, стегном.

а).У парах. Гравець №1 виконує кидок мяча двома руками з ударом об підлогу, гравець №2, зупиняє його стегном ноги.

б).Самостійно, після відскоку м’яча від стіни (відстань – 1,5м)

8. Фінт «ударом»

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/2rik/u08.files/image006.jpg

9.Рухлива гра «Приборкувач мяча».

 

 

 

 

 

 

10.Вимірювання ЧСС за 10 с

4 хв.

2рх15м

2рх15м

 

3рх15м

 

3рх15м

2рх15м

2рх15м

4рх10м

1,5 хв.

 

2сх10р

 

2сх10р

2сх10р

 

1,5 хв.

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

2 хв.

 

1 хв.

3 хв.

 

3 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2,5 хв.

 

 

 

 

 

 

30с

Виконувати двома колонами по прямій. Дистанція 1-1,5м

 

 

 

 

 

 

 

Фронтально.

У шеренгах, стоячи на місці.

Кожною ногою.

 

 

 

 

 

Самостійно.

 

Удар – основний прийом футболу. Ним здійснюється передача м’яча або спрямування його в ворота.

 

 

 

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/1rik/u06.files/image008.jpg

 

 

Самостійно. Дистанція – 2 метри.

 

Нагадати учням правила гри.

 

 

Зупинка м'яча - один з головних прийомів, якими повинен володіти футболіст.

 

 

Під час атаки суперника, гравець із м'ячем імітує удар. Коли суперник випростовує ногу, щоб перешкодити удару, гравець із м'ячем прямує повз нього в інший бік.

 

 

 

Учнів шикують в одну шеренгу, у кожного - м’яч. За сигналом учні починають вести м’яч обумовленим способом: носком ноги, внутрішньою та зовнішньою частиною підйому тощо. Той, хто виконає ведення мяча краще, стає переможцем.

Фронтально.

Заключна

частина

(3 хв.)

 

1.Шикування в шеренгу.

2.Гра на увагу «Заборонений рух».

3.Вимірювання ЧСС за 10с

4.Підсумок уроку.

30с

1 хв.

30с

1 хв.

 

Нагадати правила гри.

Фронтально.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок № ____                                              Тип уроку: повторення                                                          4 клас

Тема. Вправи на опанування навичками володіння мячем                                                            ___________

Завдання уроку:

1.Удосконалювати техніку ударів мяча на точність.

2.Закріпити техніку виконання зупинки м’яча стегном.

3.Закріпити техніку ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок.

4.Сприяти розвитку спритності шляхом навчальної гри у міні - футбол.

5.Сприяти вихованню свідомої дисципліни.

Обладнання: футбольні мячі, свисток, секундомір, стійки.

Місце проведення: спортивний зал

Частини

уроку

Зміст частин уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

П

І

Д

Г

О

Т

О

В

Ч

А

(13 хв.)

1.Шикування, вітання, повідомлення завдань уроку.

 

2.Розподіл у строю; перешикування з однієї шеренги у три й навпаки; повороти на місці.

3.Різновиди ходьби.

4.Рівномірний біг.

5.Комплекс ЗРВ на місці.

6.Підскоки на 2 ногах з поворотами на 90°

1,5 хв.

 

 

1,5 хв.

 

 

1,5 хв.

400м

5 хв.

60р

Нагадати учням про ТБ на уроці. Спитати про самопочуття. Виміряти ЧСС за 10с

Добиватися чіткості виконання команд.

 

 

Стежити за поставою.

Стежити за самопочуттям. ЧСС за 10с

Синхронність у виконанні вправ.

За самопочуттям.

 

 

О

С

Н

О

В

Н

А

 

 

Ч

А

С

Т

И

Н

А

 

 

(24 хв.)

1.Спеціальні вправи футболіста:

- біг з високим підніманням стегна;

- пересування приставними кроками лівим та правим боком;

- біг з імітацією ударів по мячу лівою, правою ногами;

- стрибкоподібний біг;

- біг з виносом випростаних ніг уперед;

- біг з закидом гомілок назад;

- прискорення з різних вихідних положень.

2.Вправи на зміцнення гомілкостопного суглобу

* з мячем:

- прокачування мяча стопою правої (лівої) ноги вперед та назад;

- -//- зліва направо і навпаки;

- -//- по колу за годинниковою стрілкою і проти.

3.Удари по мячу вивченими способами на точність

- у перевернуту лаву;

- теж саме, але у парах (гравець №1 виконує удар по м’ячу вивченим способом, після відскоку м’яча від лави гравець №2 зупиняє його підошвою і

наносить удар на точність у перевернуту лаву);

- теж саме, але гравець №2 після отримання м’яча виконує удар по воротах;

- удар на точність у намальоване коло.

4.Зупинка м’яча стегном.

5.Ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок.

 

6.Навчальна гра в міні – футбол.

5 хв.

2рх15м

2рх15м

 

2рх15м

 

3рх15м

2рх15м

2рх15м

3рх10м

 

3 хв.

 

 

2сх10р

 

2сх10р

2сх10р

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

4 хв.

5 хв.

 

 

7 хв.

Клас об’єднано у три команди. Виконувати по довжині залу. Назад повертатися кроком.

 

 

 

 

 

 

Фронтально.

 

У шеренгах, стоячи на місці.

Кожною ногою.

Виконувати трьома командами. №1 виконують вправи з м’ячем, №2 – стрибки зі скакалкою, №3 – віджимання в упорі сидячи позаду на гімнастичній лаві. Через 20с – зміна місць занять.

 

Фронтально. Відпрацьовувати одночасно удар по м’ячу вказаним способом і його зупинку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас об’єднано у дві команди.

Змагальний метод. 3-4 фішки стоять одна від одної на відстані 3-5 м.

Застосовувати вивчений на уроці матеріал.

Заключна

частина

(3 хв.)

1.Шикування.

2.Гра на увагу «Заборонений рух.

3.Вимірювання ЧСС за 10с

4.Підсумок уроку.

30с

1 хв.

30с

1 хв.

 

Нагадати учням правила гри.

 

 

 

 

docx
Додано
20 жовтня 2018
Переглядів
7513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку