Конспекти уроків з фізичної культури розроблені для 4 класу за темою "Вправи для опанування навичками володіння м'ячем ". У конспектах висвітлені питання, пов'язані з правилами безпеки, навчанням техніці володіння м'ячем у футболі.
Урок № _______ Тип уроку: вивчення нового матеріалу 4 клас
Тема. Вправи на опанування навичками володіння м’ячем ___________
Завдання уроку:
1.Ознайомити учнів з інструктажем з БЖД.
2.Навчити техніці жонглювання м’ячем.
3.Навчити ударам по нерухомому м’ячу внутрішньою частиною ступні.
4.Навчити зупинці м’яча підошвою.
5.Навчити техніці ведення м’яча носком ноги по прямій.
6.Навчити техніці віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч.
7.Сприяти розвитку спритності шляхом «Зустрічної естафети».
8.Сприяти вихованню свідомої дисципліни.
Обладнання: футбольні м’ячі, свисток, секундомір, фішки.
Місце проведення: спортивний зал
Частини уроку |
Зміст частин уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
П І Д Г О Т О В Ч А (16 хв.) |
1.Шикування, складання рапорту, вітання, повідомлення завдань уроку.
2.Теоретичні відомості: - інструктаж з БЖД під час занять футболом. 3.Розподіл у строю; перешикування з однієї шеренги у дві й навпаки. 4.Різновиди ходьби. 5.Різновиди бігу.
6.Комплекс ЗРВ без предметів. 7.Стрибки зі скакалкою. |
1,5 хв.
2 хв.
1,5 хв.
1,5 хв. 600м
5 хв. 3сх40р |
Звернути увагу на готовність учнів до уроку. Спитати про самопочуття. Виміряти ЧСС за 10с Розповідь вчителя.
Добиватися чіткості виконання команд. Стежити за поставою. Стежити за самопочуттям. ЧСС за 10с Учням підготовчої групи можна переходити на ходьбу. Синхронне виконання вправ. За самопочуттям. Доки перші номери виконують стрибки зі скакалкою, другі - віджимаються в упорі сидячи позаду на гімнастичній лаві і навпаки. |
О С Н О В Н А
Ч А С Т И Н А
(21 хв.) |
1.Спеціальні вправи футболіста: - біг з високим підніманням стегна; - пересування приставними кроками лівим та правим боком; - біг з імітацією ударів по м’ячу лівою, правою ногами, головою; - стрибкоподібний біг; - біг з виносом випростаних ніг уперед; - біг з закидом гомілок назад; - прискорення з різних вихідних положень. 2.Вправи на зміцнення гомілкостопного суглобу з м’ячем: - прокачування м’яча стопою правої (лівої) ноги вперед та назад; - -//- зліва направо і навпаки; - -//- по колу за годинниковою стрілкою і проти. 3.Жонглювання м’ячем. 4.Удари по нерухомому м’ячу внутрішньою частиною ступні. 5.Зупинка м’яча підошвою.
6.Ведення м’яча носком ноги по прямій. 7.«Зустрічна естафета» з веденням м’яча по прямій. 8.Віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч. 9.Дихальні вправи. 10.Вимірювання ЧСС за 10 с |
5 хв. 2рх15м 2рх15м
3рх15м
3рх15м 2рх15м 2рх15м 4рх10м 3 хв.
2сх10р
2сх10р 2сх10р
2 хв. 3 хв.
3 хв.
2 хв. 2 хв.
3 хв.
30с 30с |
Виконувати двома колонами по прямій. Дистанція 1-1,5м
Фронтально. У шеренгах, стоячи на місці. Кожною ногою.
Самостійно. У парах. Після удару партнером по нерухомому м’ячу внутрішньою частиною ступні, зупинити м’яч підошвою, після чого здійснити удар. Самостійно. Змагальний метод.
У парах.
Під час ходьби по колу. Фронтально. |
Заключна частина (3 хв.)
|
1.Шикування в шеренгу. 2.Гра на увагу «Заборонений рух. 3.Вимірювання ЧСС за 10с 4.Підсумок уроку. |
30с 1 хв. 30с 1 хв. |
|
Урок № _______ Тип уроку: комбінований 4 клас
Тема. Вправи на опанування навичками володіння м’ячем ___________
Завдання уроку:
1.Удосконалювати техніку жонглювання м’ячем.
2.Навчити ударам внутрішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу в вертикальну ціль.
3.Навчити зупинці м’яча, що летить, стегном ноги.
4.Навчити техніці ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по дузі.
5.Навчити фінту «зупинкою».
6.Сприяти розвитку спритності шляхом навчальної гри у міні – футбол.
7.Сприяти вихованню свідомої дисципліни.
Обладнання: футбольні м’ячі, свисток, секундомір, фішки.
Місце проведення: спортивний зал
Частини уроку |
Зміст частин уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
П
І
Д
Г
О
Т
О
В
Ч
А
(15 хв.) |
1.Шикування, складання рапорту, вітання, повідомлення завдань уроку.
2.Повторення правил ТБ. * За яких обставин настає небезпека травмування учня? - при падіннях; - під час знаходженні в зоні удару; - при наявності на майданчику сторонніх предметів; - в разі не закріплення воріт; - під час виходу для гри на майданчик без спеціальної форми. 3.Розподіл у строю; перешикування з однієї шеренги у дві й навпаки. 4.Різновиди ходьби. 5.Різновиди бігу.
6.Комплекс ЗРВ без предметів. 7.Стрибки зі скакалкою. |
1 хв.
1,5 хв.
1,5 хв.
1,5 хв. 600м
5 хв. 2рх30 |
Звернути увагу на готовність учнів до уроку. Спитати про самопочуття. Виміряти ЧСС за 10с Опитування учнів.
Добиватися чіткості виконання команд. Стежити за поставою. Стежити за самопочуттям. ЧСС за 10с Учням підготовчої групи можна переходити на ходьбу. Синхронне виконання вправ. За самопочуттям. Можна переходити на крок на місці. |
О С Н О В Н А
Ч А С Т И Н А
(22 хв.) |
1.Спеціальні вправи футболіста: - біг з високим підніманням стегна; - пересування приставними кроками лівим та правим боком; - біг з імітацією ударів по м’ячу лівою, правою ногами, головою; - стрибкоподібний біг; - біг з виносом випростаних ніг уперед; - біг з закидом гомілок назад; - прискорення з різних вихідних положень. 2.Вправи на зміцнення гомілкостопного суглобу з м’ячем: - прокачування м’яча стопою правої (лівої) ноги вперед та назад; - -//- зліва направо і навпаки; - -//- по колу за годинниковою стрілкою і проти. 3.Жонглювання м’ячем. 4.Удари внутрішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу в вертикальну ціль.
а).Удари по нерухомому м’ячу з місця у бік партнера, який стоїть навпроти на відстані 5 – 6 метрів. б).З відстані 1 – 2 метри від м’яча (під кутом) подовженим кроком (подібним до стрибка) підійти до м’яча і нанести удар по м’ячу в сторону партнера. в).Удари внутрішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу в вертикальну ціль 5.Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по дузі.
6.Зупинка м’яча, що летить, стегном ноги. а).У парах. Гравець №1 виконує кидок м’яча двома руками з ударом об підлогу, гравець №2, зупиняє його стегном ноги. б).Самостійно, після відскоку м’яча від стіни (відстань – 1,5м)
7.Фінт «зупинкою».
8.Навчальна гра у міні – футбол. 9.Дихальні вправи. 10.Вимірювання ЧСС за 10 с |
4 хв. 2рх15м 2рх15м
3рх15м
3рх15м 2рх15м 2рх15м 4рх10м 1,5 хв.
2сх10р
2сх10р 2сх10р
1,5 хв. 2 хв.
1 хв.
1 хв.
1 хв.
2 хв.
3 хв.
2 хв.
5 хв. 30с 30с |
Виконувати двома колонами по прямій. Дистанція 1-1,5м
Фронтально. У шеренгах, стоячи на місці. Кожною ногою.
Самостійно. Удар внутрішньою частиною підйому по нерухомому м'ячу застосовують під час коротких, середніх і довгих передач та ударах по воротах.
Перед ударом по м’ячу треба розвернути носок ноги назовні. Розбіг робиться під кутом у напрямку удару. Опорну ногу треба поставити на зовнішню частину стопи збоку від м'яча на 20—30 см, сам удар спрямувати на м'яч трохи збоку від його центру.
Вибір способу ведення м'яча залежить від ігрових ситуації. Ведення м'яча по дузі краще здійснювати внутрішньою частиною підйому. Зупинка м'яча - один з головних прийомів, якими повинен володіти футболіст.
Під час ведення ногу треба занести над м'ячем, ніби з метою зупинити його підошвою - обманний маневр. Суперник, який біжить поруч, побачивши це, уповільнює рух. У цей час гравець б'є по м'ячу в напрямку ведення і тікає від суперника.
Нагадати учням правила гри. Під час ходьби по колу. Фронтально. |
Заключна частина (3 хв.)
|
1.Шикування в шеренгу. 2.Гра на увагу «Вгадай, чий голосок?» 3.Вимірювання ЧСС за 10с 4.Підсумок уроку. |
30с 1 хв. 30с 1 хв. |
Нагадати правила гри. Фронтально. |
Урок № _______ Тип уроку: комбінований 4 клас
Тема. Вправи на опанування навичками володіння м’ячем ___________
Завдання уроку:
1.Закріпити техніку жонглювання м’ячем (Х.), повітряною кулькою (Д.)
2.Навчити ударам середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу в вертикальну ціль.
3.Удосконалювати техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому з обведенням стійок.
4.Навчити фінту «відходом».
5.Сприяти розвитку спритності шляхом навчальної гри у міні – футбол.
6.Сприяти вихованню свідомої дисципліни.
Обладнання: футбольні м’ячі, свисток, секундомір, фішки.
Місце проведення: спортивний зал
Частини уроку |
Зміст частин уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
П
І
Д
Г
О
Т
О
В
Ч
А
(15 хв.) |
1.Шикування, складання рапорту, вітання, повідомлення завдань уроку.
2.Повторення правил ТБ. * За яких обставин настає небезпека травмування учня? - при падіннях; - під час знаходженні в зоні удару; - при наявності на майданчику сторонніх предметів; - в разі не закріплення воріт; - під час виходу для гри на майданчик без спеціальної форми. 3.Розподіл у строю; перешикування з однієї шеренги у дві й навпаки. 4.Різновиди ходьби. 5.Різновиди бігу.
6.Комплекс ЗРВ без предметів. 7.Стрибки зі скакалкою. |
1 хв.
1,5 хв.
1,5 хв.
1,5 хв. 600м
5 хв. 2рх30 |
Звернути увагу на готовність учнів до уроку. Спитати про самопочуття. Виміряти ЧСС за 10с Опитування учнів.
Добиватися чіткості виконання команд. Стежити за поставою. Стежити за самопочуттям. ЧСС за 10с Учням підготовчої групи можна переходити на ходьбу. Синхронне виконання вправ. За самопочуттям. Можна переходити на крок на місці. |
О С Н О В Н А
Ч А С Т И Н А
(22 хв.) |
1.Спеціальні вправи футболіста: - біг з високим підніманням стегна; - пересування приставними кроками лівим та правим боком; - біг з імітацією ударів по м’ячу лівою, правою ногами, головою; - стрибкоподібний біг; - біг з виносом випростаних ніг уперед; - біг з закидом гомілок назад; - прискорення з різних вихідних положень. 2.Вправи на зміцнення гомілкостопного суглобу з м’ячем: - прокачування м’яча стопою правої (лівої) ноги вперед та назад; - -//- зліва направо і навпаки; - -//- по колу за годинниковою стрілкою і проти. 3.Жонглювання м’ячем (Х.), повітряною кулькою (Д.) 4.Удари середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу в вертикальну ціль.
а).Удари по нерухомому м’ячу з місця у бік партнера, який стоїть навпроти на відстані 5 – 6 метрів. б).Удари середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу в вертикальну ціль
5.Рухлива гра «Влучно у ціль». 6.Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому з обведенням стійок.
7. Фінт "відходом" - заснований на принципі несподіваного і швидкого зміни напрямку руху: 8.Навчальна гра у міні – футбол.
9.Дихальні вправи. 10.Вимірювання ЧСС за 10 с |
4 хв. 2рх15м 2рх15м
3рх15м
3рх15м 2рх15м 2рх15м 4рх10м 1,5 хв.
2сх10р
2сх10р 2сх10р
1,5 хв.
3 хв.
1 хв.
2 хв.
1 хв. 3 хв.
2 хв.
5 хв.
30с 30с |
Виконувати двома колонами по прямій. Дистанція 1-1,5м
Фронтально. У шеренгах, стоячи на місці. Кожною ногою.
Самостійно.
Середина підйому ноги – це та частина стопи, яка покриває шнурівку взуття. Удар – основний прийом футболу. Ним здійснюється передача м’яча або спрямування його в ворота.
Щоб зробити удар по м'ячу серединою підйому, треба відійти на кілька кроків назад від нього, розігнатися, в кінці розбігу опорна нога має бути на 10—15 см збоку від м'яча. Під час удару опорна нога піднімається на носок, щоб ногою, яка робить удар, не зачепити землю. Пояснити учням правила гри. Вибір способу ведення м'яча залежить від ігрових ситуації.
Застосовувати вивчений на уроці матеріал. Під час ходьби по колу. Фронтально. |
Заключна частина (3 хв.)
|
1.Шикування в шеренгу. 2.Гра на увагу «Вгадай, чий голосок?» 3.Вимірювання ЧСС за 10с 4.Підсумок уроку. |
30с 1 хв. 30с 1 хв. |
Нагадати правила гри. Фронтально. |
Урок № _______ Тип уроку: комбінований 4 клас
Тема. Вправи на опанування навичками володіння м’ячем ___________
Завдання уроку:
1.Закріпити техніку жонглювання м’ячем (Х.), повітряною кулькою (Д.)
2.Навчити ударам середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу в горизонтальну ціль.
3.Закріпити техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому «вісімкою».
4.Закріпити навичку виконання фінта «відходом».
5.Сприяти розвитку спритності шляхом рухливої гри «Гравець у колі».
6.Сприяти вихованню свідомої дисципліни.
Обладнання: футбольні м’ячі, свисток, секундомір, фішки.
Місце проведення: спортивний зал
Частини уроку |
Зміст частин уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
П І Д Г О Т О В Ч А
(15 хв.) |
1.Шикування, складання рапорту, вітання, повідомлення завдань уроку.
2.Повторення правил ТБ. 3.Розподіл у строю; перешикування з однієї шеренги у дві й навпаки. 4.Різновиди ходьби. 5.Різновиди бігу.
6.Комплекс ЗРВ без предметів. 7.Стрибки зі скакалкою. |
1 хв.
1,5 хв. 1,5 хв.
1,5 хв. 600м
5 хв. 2рх30 |
Звернути увагу на готовність учнів до уроку. Спитати про самопочуття. Виміряти ЧСС за 10с Опитування учнів. Добиватися чіткості виконання команд. Стежити за поставою. Стежити за самопочуттям. ЧСС за 10с Учням підготовчої групи можна переходити на ходьбу. Синхронне виконання вправ. За самопочуттям. Можна переходити на крок на місці. |
О С Н О В Н А
Ч А С Т И Н А
(22 хв.) |
1.Спеціальні вправи футболіста: - біг з високим підніманням стегна; - пересування приставними кроками лівим та правим боком; - біг з імітацією ударів по м’ячу лівою, правою ногами, головою; - стрибкоподібний біг; - біг з виносом випростаних ніг уперед; - біг з закидом гомілок назад; - прискорення з різних вихідних положень. 2.Вправи на зміцнення гомілкостопного суглобу з м’ячем: - прокачування м’яча стопою правої (лівої) ноги вперед та назад; - -//- зліва направо і навпаки; - -//- по колу за годинниковою стрілкою і проти. 3.Жонглювання м’ячем (Х.), повітряною кулькою (Д.) 4.Удари середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу в горизонтальну ціль.
а).Удари по нерухомому м’ячу з місця у бік партнера, який стоїть навпроти на відстані 5 – 6 метрів. б).Удари середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу в вертикальну ціль 5.Рухлива гра «Влучно у ціль». 6.Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому «вісімкою»
7. Фінт "відходом" - заснований на принципі несподіваного і швидкого зміни напрямку руху: 8.Рухлива гра «Гравець у колі».
9.Вправи для формування правильної постави. 10.Вимірювання ЧСС за 10 с |
4 хв. 2рх15м 2рх15м
3рх15м
3рх15м 2рх15м 2рх15м 4рх10м 1,5 хв.
2сх10р
2сх10р 2сх10р
1,5 хв.
3 хв.
1 хв.
2 хв.
1 хв. 3 хв.
2 хв.
3 хв.
2,5 хв.
30с |
Виконувати двома колонами по прямій. Дистанція 1-1,5м
Фронтально. У шеренгах, стоячи на місці. Кожною ногою.
Самостійно.
Середина підйому ноги – це та частина стопи, яка покриває шнурівку взуття. Удар – основний прийом футболу. Ним здійснюється передача м’яча або спрямування його в ворота.
Щоб зробити удар по м'ячу серединою підйому, треба відійти на кілька кроків назад від нього, розігнатися, в кінці розбігу опорна нога має бути на 10—15 см збоку від м'яча. Під час удару опорна нога піднімається на носок, щоб ногою, яка робить удар, не зачепити землю.
Пояснити учням правила гри. Вибір способу ведення м'яча залежить від ігрових ситуації.
Ведучий стоїть у колі діаметром 1,5 метри, двоє гравців — із протилежних сторін на відстані 6 метрів від кола намагаються влучити м’ячем у ведучого, який не має права залишити коло. Той, хто влучить у ведучого, займає його місце. Біля стіни.
Фронтально. |
Заключна частина (3 хв.)
|
1.Шикування в шеренгу. 2.Гра на увагу «Заборонений рух». 3.Вимірювання ЧСС за 10с 4.Підсумок уроку. |
30с 1 хв. 30с 1 хв. |
Нагадати правила гри. Фронтально. |
Урок № _______ Тип уроку: повторення 4 клас
Тема. Вправи на опанування навичками володіння м’ячем ___________
Завдання уроку:
1.Повторити вправи на зміцнення гомілкостопного суглоба.
2.Закріпити техніку ударів внутрішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу в горизонтальну ціль.
3.Закріпити техніку ведення м’яча вивченим способом по колу.
4.Закріпити техніку виконання зупинки м’яча , що летить, стегном.
5.Закріпити техніку виконання фінта «ударом».
6.Сприяти розвитку спритності шляхом рухливої гри «Приборкувач м’яча».
7.Сприяти вихованню свідомої дисципліни.
Обладнання: футбольні м’ячі, свисток, секундомір, фішки.
Місце проведення: спортивний зал
Частини уроку |
Зміст частин уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
П
І
Д
Г
О
Т
О
В
Ч
А
(15 хв.) |
1.Шикування, складання рапорту, вітання, повідомлення завдань уроку.
2.Повторення правил ТБ. * За яких обставин настає небезпека травмування учня? - при падіннях; - під час знаходженні в зоні удару; - при наявності на майданчику сторонніх предметів; - в разі не закріплення воріт; - під час виходу для гри на майданчик без спеціальної форми. 3.Розподіл у строю; перешикування з однієї шеренги у дві й навпаки. 4.Різновиди ходьби. 5.Різновиди бігу.
6.Комплекс ЗРВ без предметів. 7.Стрибки зі скакалкою. |
1 хв.
1,5 хв.
1,5 хв.
1,5 хв. 600м
5 хв. 2рх30 |
Звернути увагу на готовність учнів до уроку. Спитати про самопочуття. Виміряти ЧСС за 10с Опитування учнів.
Добиватися чіткості виконання команд. Стежити за поставою. Стежити за самопочуттям. ЧСС за 10с Учням підготовчої групи можна переходити на ходьбу. Синхронне виконання вправ. За самопочуттям. Можна переходити на крок на місці. |
О С Н О В Н А
Ч А С Т И Н А
(22 хв.) |
1.Спеціальні вправи футболіста: - біг з високим підніманням стегна; - пересування приставними кроками лівим та правим боком; - біг з імітацією ударів по м’ячу лівою, правою ногами, головою; - стрибкоподібний біг; - біг з виносом випростаних ніг уперед; - біг з закидом гомілок назад; - прискорення з різних вихідних положень. 2.Вправи на зміцнення гомілкостопного суглобу з м’ячем: - прокачування м’яча стопою правої (лівої) ноги вперед та назад; - -//- зліва направо і навпаки; - -//- по колу за годинниковою стрілкою і проти. 3.Жонглювання м’ячем (Х.), повітряною кулькою (Д.) 4.Удари внутрішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу в горизонтальну ціль. Удар внутрішньою частиною підйому в грі застосовується при обстрілі воріт суперника, виконанні штрафних і кутових ударів, при флангових передачах. Техніка виконання цього прийому така: опорна нога ставиться трохи позаду і збоку від м’яча, на неї переноситься вся вага тіла. Тулуб відхиляється дещо убік від м’яча, а нога що б’є згинається у коліні. Стопа ударної ноги розвертається назовні, голеностоп закріплюється, а носок відтягується. Удар припадає в нижню частину м’яча. Так виконується удар з місця. А щоб виконати цей прийом з розбігу, гравець встає в 3-4 кроках від м’яча і трохи збоку. Розбігаючись навскоси і по дузі до напрямку польоту м’яча, він завдає удар у його нижню частину. а).Удари по нерухомому м’ячу з місця у бік партнера, який стоїть навпроти на відстані 5 – 6 метрів. б).Удари внутрішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу в горизонтальну ціль 5.Рухлива гра «Влучно у ціль». 6.Ведення м’яча вивченим способом по колу. 7.Зупинка м’яча, що летить, стегном. а).У парах. Гравець №1 виконує кидок м’яча двома руками з ударом об підлогу, гравець №2, зупиняє його стегном ноги. б).Самостійно, після відскоку м’яча від стіни (відстань – 1,5м) 8. Фінт «ударом»
9.Рухлива гра «Приборкувач м’яча».
10.Вимірювання ЧСС за 10 с |
4 хв. 2рх15м 2рх15м
3рх15м
3рх15м 2рх15м 2рх15м 4рх10м 1,5 хв.
2сх10р
2сх10р 2сх10р
1,5 хв.
3 хв.
1 хв.
2 хв.
1 хв. 3 хв.
3 хв.
2 хв.
2,5 хв.
30с |
Виконувати двома колонами по прямій. Дистанція 1-1,5м
Фронтально. У шеренгах, стоячи на місці. Кожною ногою.
Самостійно.
Удар – основний прийом футболу. Ним здійснюється передача м’яча або спрямування його в ворота.
Самостійно. Дистанція – 2 метри.
Нагадати учням правила гри.
Зупинка м'яча - один з головних прийомів, якими повинен володіти футболіст.
Під час атаки суперника, гравець із м'ячем імітує удар. Коли суперник випростовує ногу, щоб перешкодити удару, гравець із м'ячем прямує повз нього в інший бік.
Учнів шикують в одну шеренгу, у кожного - м’яч. За сигналом учні починають вести м’яч обумовленим способом: носком ноги, внутрішньою та зовнішньою частиною підйому тощо. Той, хто виконає ведення м’яча краще, стає переможцем. Фронтально. |
Заключна частина (3 хв.)
|
1.Шикування в шеренгу. 2.Гра на увагу «Заборонений рух». 3.Вимірювання ЧСС за 10с 4.Підсумок уроку. |
30с 1 хв. 30с 1 хв. |
Нагадати правила гри. Фронтально. |
Урок № ____ Тип уроку: повторення 4 клас
Тема. Вправи на опанування навичками володіння м’ячем ___________
Завдання уроку:
1.Удосконалювати техніку ударів м’яча на точність.
2.Закріпити техніку виконання зупинки м’яча стегном.
3.Закріпити техніку ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок.
4.Сприяти розвитку спритності шляхом навчальної гри у міні - футбол.
5.Сприяти вихованню свідомої дисципліни.
Обладнання: футбольні м’ячі, свисток, секундомір, стійки.
Місце проведення: спортивний зал
Частини уроку |
Зміст частин уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
П І Д Г О Т О В Ч А (13 хв.) |
1.Шикування, вітання, повідомлення завдань уроку.
2.Розподіл у строю; перешикування з однієї шеренги у три й навпаки; повороти на місці. 3.Різновиди ходьби. 4.Рівномірний біг. 5.Комплекс ЗРВ на місці. 6.Підскоки на 2 ногах з поворотами на 90° |
1,5 хв.
1,5 хв.
1,5 хв. 400м 5 хв. 60р |
Нагадати учням про ТБ на уроці. Спитати про самопочуття. Виміряти ЧСС за 10с Добиватися чіткості виконання команд.
Стежити за поставою. Стежити за самопочуттям. ЧСС за 10с Синхронність у виконанні вправ. За самопочуттям. |
О С Н О В Н А
Ч А С Т И Н А
(24 хв.) |
1.Спеціальні вправи футболіста: - біг з високим підніманням стегна; - пересування приставними кроками лівим та правим боком; - біг з імітацією ударів по м’ячу лівою, правою ногами; - стрибкоподібний біг; - біг з виносом випростаних ніг уперед; - біг з закидом гомілок назад; - прискорення з різних вихідних положень. 2.Вправи на зміцнення гомілкостопного суглобу * з м’ячем: - прокачування м’яча стопою правої (лівої) ноги вперед та назад; - -//- зліва направо і навпаки; - -//- по колу за годинниковою стрілкою і проти. 3.Удари по м’ячу вивченими способами на точність - у перевернуту лаву; - теж саме, але у парах (гравець №1 виконує удар по м’ячу вивченим способом, після відскоку м’яча від лави гравець №2 зупиняє його підошвою і наносить удар на точність у перевернуту лаву); - теж саме, але гравець №2 після отримання м’яча виконує удар по воротах; - удар на точність у намальоване коло. 4.Зупинка м’яча стегном. 5.Ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок.
6.Навчальна гра в міні – футбол. |
5 хв. 2рх15м 2рх15м
2рх15м
3рх15м 2рх15м 2рх15м 3рх10м
3 хв.
2сх10р
2сх10р 2сх10р
4 хв.
- 4 хв. 5 хв.
7 хв. |
Клас об’єднано у три команди. Виконувати по довжині залу. Назад повертатися кроком.
Фронтально.
У шеренгах, стоячи на місці. Кожною ногою. Виконувати трьома командами. №1 виконують вправи з м’ячем, №2 – стрибки зі скакалкою, №3 – віджимання в упорі сидячи позаду на гімнастичній лаві. Через 20с – зміна місць занять.
Фронтально. Відпрацьовувати одночасно удар по м’ячу вказаним способом і його зупинку.
Клас об’єднано у дві команди. Змагальний метод. 3-4 фішки стоять одна від одної на відстані 3-5 м. Застосовувати вивчений на уроці матеріал. |
Заключна частина (3 хв.) |
1.Шикування. 2.Гра на увагу «Заборонений рух. 3.Вимірювання ЧСС за 10с 4.Підсумок уроку. |
30с 1 хв. 30с 1 хв. |
Нагадати учням правила гри. |