Розробка конспекту уроку фізичної культури ,тема "Туризм".Вчителя фізкультури Каховського НВК , Дмитренко Олени Ярославівни.
Педагогічний стаж 14 років.
План-конспект уроку для учнів 6-го класу
Мета:
-сприяти розвитку та популяризації туризму ;
-формування знань про туризм ,виживання в природних умовах.
Завдання:
1.Закріпити техніку в язання туристичних вузлів :прямий» «булінь,».
2.Ознайомити з видами туристичних вогнищ.
3.Профілактика порушень постави.
4.Виховувати колективізм та взаємодопомогу.
Інвентар : мотузки ,дрова, дидактичний матеріал, гімнастичні палиці, обруч, фішки.
Частина уроку |
Зміст |
Дозування хв. |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (10хв) |
1. Шикування. Завдання уроку. Інструктаж з ТБ. 2.Стройові вправи. Повороти на місті. Різновиди ходьби: -на носках; -на п ятках; - на зовнішньому краю стопи; -на внутрішньому краю стопи; 3.Вправи на узгодження дій. Учні беруться за руки і долають умовні перешкоди. -рух через рів; -густий ліс; -струмок; -рух змійкою; -звичайний крок. Перешикування в три шеренги. 4. ЗРВ з гімнастичною палицею(мотузка): *В.п. -стійка, палиця (мотузка) внизу в руках. 1-підняти руки вгору,праву ногу відвести назад ; 2-в.п.; 3-підняти руки вгору,ліву ногу відвести назад; 4- в.п. *В.п.-ноги на ширині плечей ,руки вгору широким хватом за палицю(мотузку). 1-2-пружній поворот вправо; 3-4- теж саме вліво. *В.п. –ноги на ширині плечей,палиця внизу. 1-нахил вперед, торкнутися палицею ступні ; 2- присід,руки вперед; 3-нахил ; 4-в.п. *В.п.-широка стійка палиця за спиною; 1-2-пружні нахили вправо; 3-4-вліво. *В.п- стійка, палиця внизу ,широким хватом. Переступання через палицю не відриваючи рук від палиці,вперед-назад. *В.п.-стійка, руки на поясі, палиця лежить праворуч від учня. Стрибки з право на ліво через палицю. *В.п.-ноги нарізно ,руки на поясі ,палиця лежить між ногами. Стрибки.1-ноги з єднати в повітрі. 2- в.п. *В.п.-стійка, палиця за спиною. Ходьба на місті. Перешикування в одну шеренгу. |
1 хв. 4 хв.
2 хв.
5 хв. 3-4р.
3-4р.
3-4р.
3-4 р.
3-4 р.
4-6р.
4-6р.
|
Фронтально
Слідкувати за поставою.
Рух по периметру майданчика.
В залежності від комплектації інвентарем одні учні виконують вправи палицею,а інші мотузкою. Техніка безпеки під час роботи з мотузкою(гімнастичною палицею).
Мотузка в руках не провисає.
Ступні не «відриваються » від опори.
При нахилі ,ноги не згинаються в колінах.
Здача інвентарю.
|
Основна частина (30 хв.) |
1.В’ язання вузлів. Вузли в туризмі. В’ язання та застосування туристичних вузлів : «булінь», «прямий».
«ПРЯМИЙ»
«БУЛІНЬ»
2.Види туристичних вогнищ(колодязь ,шалаш, зірковий).Призначення кожного виду вогнища.
Учні самостійно по малюнку складають вогнища. 3.Естафета .Зібрати вогнище . По центру майданчика в обручі лежать дрова. Учні збирають обраний вид вогнища.
4. Гра «Ми збираємось в похід ».В обручі лежать перевернуті картки .Необхідно швидко з переліку предметів одній команді вибрати необхідні речі в поході,а другій навпаки-непотрібні,зайві речі в поході.. |
5 -6 хв.
5 -6 хв.
5хв.
3-4 хв.
3-4 хв. |
Учні стоять у колі (напівколо).
Вчитель показує малюнок (схему). В’ язання вузлів за схемою та допомогою вчителя.
Правила ТБ під час роботи з мотузкою.
Фронтально.
Розповідь і показ малюнків.
Учні жеребкуванням обирають вид вогнища і на швидкість складають.
Учень за один раз може взяти тільки одну палицю. |
Заключна частина (4-5хв) |
1. Шикування. 2.Гра «Рух молекул».
3.Підведення підсумків уроку.
4. Домашнє завдання. |
30 сек. 3 хв.
1 хв.
30 сек. |
Фронтально. Учні за командою вчителя об’єднуються в групи по-два, три учні або група хлопців, група дівчат і т.д.
Відмітити кращих учнів. Звернути увагу на помилки при виконанні вправ.
В’язання вузлів: прямий, булінь.
|