Конспект уроку фізичної культури для учнів 6-го класу.Модуль "Туризм"

Про матеріал

Розробка конспекту уроку фізичної культури ,тема "Туризм".Вчителя фізкультури Каховського НВК , Дмитренко Олени Ярославівни.

Педагогічний стаж 14 років.

Перегляд файлу

План-конспект уроку для учнів 6-го  класу

 

Мета:

-сприяти розвитку та популяризації туризму ;

-формування знань про туризм ,виживання в природних умовах.

Завдання:

1.Закріпити  техніку в язання  туристичних вузлів :прямий» «булінь,».

2.Ознайомити  з видами туристичних вогнищ.

3.Профілактика порушень постави.

4.Виховувати колективізм та взаємодопомогу.

Інвентар :   мотузки ,дрова, дидактичний матеріал, гімнастичні палиці, обруч, фішки.

 

Частина уроку

Зміст

Дозування

хв.

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (10хв)

1. Шикування. Завдання уроку. Інструктаж  з ТБ.

2.Стройові вправи. Повороти на місті.

Різновиди ходьби:

-на носках;

-на п ятках;

- на зовнішньому краю стопи;

-на внутрішньому краю стопи;

3.Вправи на узгодження дій. Учні беруться за руки і долають умовні перешкоди.

-рух через рів;

-густий ліс;

-струмок;

-рух змійкою;

-звичайний крок.

Перешикування в три шеренги.

4. ЗРВ з гімнастичною палицею(мотузка):

*В.п. -стійка, палиця  (мотузка) внизу в  руках.

1-підняти руки вгору,праву ногу відвести

 назад  ;

2-в.п.;

3-підняти руки вгору,ліву ногу відвести назад;

4- в.п.

*В.п.-ноги на ширині  плечей ,руки вгору широким хватом за палицю(мотузку).

1-2-пружній поворот вправо;

3-4- теж  саме вліво.

*В.п. –ноги на ширині плечей,палиця внизу.

1-нахил вперед, торкнутися палицею ступні ;

2- присід,руки вперед;

3-нахил ;

4-в.п.

*В.п.-широка стійка палиця за спиною;

1-2-пружні нахили вправо;

3-4-вліво.

*В.п- стійка,  палиця внизу ,широким хватом.

Переступання через палицю не відриваючи рук від палиці,вперед-назад.

*В.п.-стійка, руки на поясі, палиця лежить праворуч від учня.

Стрибки з право  на ліво через палицю.

*В.п.-ноги нарізно ,руки на поясі  ,палиця лежить між ногами.

Стрибки.1-ноги з єднати  в повітрі.

2- в.п.

*В.п.-стійка, палиця  за спиною. Ходьба на місті.

Перешикування в одну шеренгу.

1 хв.

4 хв.

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

3-4р.

 

 

 

 

 

3-4р.

 

 

 

 

3-4р.

 

 

 

 

3-4 р.

 

3-4 р.

 

 

4-6р.

 

 

4-6р.

 

 

 

 

 

Фронтально

 

Слідкувати за поставою.

 

 

 

 

 

Рух по периметру майданчика.

 

 

 

 

 

В залежності від комплектації інвентарем одні учні виконують вправи палицею,а інші мотузкою.

Техніка безпеки під час роботи з мотузкою(гімнастичною палицею).

 

Мотузка в руках не провисає.

 

 

 

 

 

 

Ступні не «відриваються »  від опори.

 

 

При нахилі ,ноги  не згинаються

в колінах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здача інвентарю.

 

Основна частина

(30 хв.)

1.В язання вузлів.

 Вузли в туризмі. В язання  та застосування туристичних вузлів : «булінь», «прямий».

 

«ПРЯМИЙ»

 

 

«БУЛІНЬ»

 

 

 

 

2.Види  туристичних вогнищ(колодязь ,шалаш,  зірковий).Призначення кожного виду вогнища.

 

 

Учні самостійно  по малюнку складають вогнища.

3.Естафета .Зібрати  вогнище .

По центру майданчика в обручі лежать дрова. Учні збирають  обраний вид вогнища.

 

4. Гра «Ми збираємось  в похід ».В обручі лежать перевернуті картки .Необхідно швидко з переліку предметів одній команді  вибрати необхідні речі в поході,а другій навпаки-непотрібні,зайві речі в поході..

 

 

 

 

5 -6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 -6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

3-4 хв.

Учні стоять у  колі (напівколо).

 

Вчитель показує малюнок (схему).

 В язання вузлів  за  схемою  та  допомогою вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правила ТБ під час роботи з мотузкою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтально.

 

Розповідь  і показ малюнків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні жеребкуванням обирають вид вогнища і на швидкість  складають.

 

 

 

 

Учень за один раз може взяти тільки одну палицю.

Заключна частина

(4-5хв)

1. Шикування.

2.Гра «Рух молекул». 

 

 

 

 

3.Підведення підсумків уроку.

 

 

 

4. Домашнє завдання.

30 сек.

3 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

30 сек.

Фронтально.

Учні за командою вчителя об’єднуються в   групи  по-два, три учні або група хлопців, група дівчат і т.д.

 

Відмітити  кращих учнів.

Звернути увагу на помилки при виконанні вправ.

 

 

Вязання  вузлів: прямий,  булінь.

 

 

 

 

doc
Додано
29 січня 2018
Переглядів
2483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку