Конспект уроку-гри. "Використання ігрових методів для розвитку рухових якостей учнів"

Про матеріал

Мета: відпрацювати комплекс загально розвиваючих вправ ранкової гімнастики для зміцнення здоров'я власного організму.

Завдання уроку:

1. Ознайомити з виконанням загально розвивальних вправ з малим м'ячем для формування правильної постави.

2.Навчити виконувати комплекс вправ з рівноваги на гімнастичній лаві.

3.Сприяти розвитку силових якостей, стрибучості, швидкості, координації рухів.

4.Сприяти вихованню морально – вольових якостей, витримки, вміння долати труднощі, організованості, взаємодопомоги, дисциплінованості.

Перегляд файлу

Тема уроку: «Використання ігрових методів для розвитку рухових якостей учнів»

Мета: відпрацювати комплекс загально розвиваючих вправ ранкової гімнастики для зміцнення здоров’я власного організму.

Завдання уроку:

  1.  Ознайомити з виконанням загально розвивальних вправ з малим м’ячем для формування правильної постави.
  2. Навчити виконувати комплекс вправ з рівноваги на гімнастичній лаві.
  3. Сприяти розвитку силових якостей, стрибучості, швидкості, координації рухів.
  4. Сприяти вихованню морально – вольових якостей, витримки, вміння долати труднощі, організованості, взаємодопомоги, дисциплінованості.

Місце проведення: Спортивний зал.

Інвентар: малі м’ячі, гімнастичні лави, мішечки з піском, кубики, гімнастичні палиці, скакалки, обручі, гімнастична стінка, пластмасові пляшки, повітряні кульки.

 

З/П

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина 13 – 15 хв.

1.

Вхід у спортзал.

Шикування в шеренгу, привітання, перевірка готовності учнів до роботи на уроці.

Повідомлення завдань уроку.

«Ми зібралися сюди,

Вирішить проблему

Хто спортивний, найсильніший,

Найспритніший, сміливіший,

А хто ще « зелений»

Отже, у нас сьогодні з вами не зовсім звичайний урок, а урок – змагання, який буду проводитися під девізом: «Щоб хвороби не боятися, треба спортом всім займатись. Щоб здоровими нам бути, треба спорту дати руки!». А щоб почати змагання, треба розім’ятись.

2 хв.

У колону по одному. Рівняння, стежити за поставою, зовнішнім виглядом.

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

4.

1 станція – «Старт».

Ходьба, руки на поясі:

  • На носках;
  • На зовнішній стороні стопи;
  • На внутрішній стороні стопи;
  • У напівприсіді;
  • Прискорено

Біг рівномірний зі зміною напрямку (за сигналом вчителя).

Ходьба. Вправи на відновлення дихання:

1 – 2 – руки до гори (вдих)

2 – 4 – руки вниз (видих)
Перешикування із колони по одному,

в колону по чотири, послідовними поворотами в русі.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

30с.

Вправи виконувати поперечною «змійкою»

(по коротких границях) стежити за поставою.

 

 

 

Дистанція 2  кроки.

 

Роздача малих м’ячів. Звернути увагу на дотримання інтервалу і дистанції, а також на одночасний поворот усієї четвірки учнів.

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

Комплекс загально розвивальних вправ з малим м’ячем на місці.

В.п. – о.с. м’яч внизу.

1 – 2 – руки через сторону вгору, передати м’яч у ліву руку (вдих).

3 – 4 – вихідне положення ( видих).

В.п. – ст. ноги нарізно, руки  в сторону м’ячів правій руці.

1 – руки вперед передати м’яч в ліву руку.

2 – В.п.

3 – 4 – теж саме, передати м’яч в праву руку.

В.п. – стійка ноги нарізано, м’яч в лівій руці.

1 – нахил вправо, руки за голову, передати м’яч в праву руку.

2 – В.п.

 

8 хв.

 

 

4 – 5 р.

 

 

4 – 5 р.

 

 

 

 

4 – 5 р.

 

 

 

Підіймаючи голови стежити за передачею м’яча.

 

Спину тримати рівно.

 

 

 

 

При передачі м’яча лікті відведені у сторони – назад.

Дихання рівномірне.

 

 

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

10.

3 – нахил вліво, руки за голову, передати м’яч в ліву руку

4 – В.п.

В.п. – ст.. ноги нарізно, м’яч вгору.

1 – нахил вперед, покласти м’яч на підлогу між ніг ( видих).

2 – В.п. (вдих)

3 – нахил вперед, взяти м’яч ( видих)

4 – В.п. ( вдих)

В.п. – широка стійка, руки – в сторони.

1 – нахил до лівої ноги, руки вниз, передати м’яч в ліву руку під ногою ( видих).

2 - В.п. ( вдих)

3 – 4 те саме, до другої ноги, передати м’яч в праву руку.

В.п. – ст.. ноги нарізно, руки в сторони.

1 – мах правою ногою вгору, руки вперед, передати під ногою м’яч у праву руку ( видих)

2 - В.п. ( вдих)

3 – мах лівою ногою вгору, руки вперед, передати під ногою м’яч у праву руку.

В.п. – основна стійка, руки в сторони, м’яч в правій руці.

1 – глибокий присід, коліна разом, руки вниз, передати м’яч в ліву руку, над головою ( видих)

2- В.п. ( вдих)

3 – 4 те саме, передати м’яч в праву руку.

В.п. – основна стійка, м’яч в руках, внизу.

Кинути м’яч вгору, зробити оплеск за спиною, спіймати м’яч двома руками.

В.п. – ст.. ноги нарізно, руки на пояс, м’яч на підлозі між ніг.

1 – стрибком ліву ногу вперед, праву назад

( в лінію).

2 – стрибком ноги нарізно.

3  - стрибком праву ногу вперед, ліву назад

4 – стрибком ноги нарізно.

Ходьба на місці. Вправи на відновлення дихання.

1 – 2 руки догори (вдих)

3 – 4 руки донизу ( видих)

 

 

 

4 – 5 р.

 

 

 

 

 

4 – 5 р.

 

 

 

 

 

4 – 5 р.

 

 

 

 

4 – 5 р.

 

 

 

 

 

 

 

4 – 5р.

 

 

4 – 5 р.

 

 

 

 

 

 

4 – 5р.

Ноги в колінах не згибати, м’яч на підлогу не кидати. Стійку можливо змінювати, поступовим зменшенням відстані між стопами.

 

 

 

 

Нахил виконувати з прямими ногами.

 

 

 

 

 

Коліна не згинати, руки не опускати, спину тримати рівно.

 

 

 

Встаючи розправляти плечі та підіймати чітко в сторони.

 

 

 

 

 

 

Кидати м’яч вертикально, з міста не сходити. Дихання рівномірне.

 

 

Слідкувати, що м’яч залишися на місці.

11.

Перешикування із колони по чотири в колону по одному. Ходьба на обхід, складання м’ячів. Перехід до наступного виду занять.

 

Повороти ліворуч. Звернути увагу на дотримання інтервалу.

12.

Перешикування за кольором.

 

Учні перешиковуються за своїм кольором, який прикріплений у кожного на футболці.

Основна частина 25 – 27 хв.

з/ п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

1.

Станція «Гімнастична грація»

Вправи з рівноваги на гімнастичній лаві:

  • Ходьба навшпиньках, руки в сторони на голові – мішечок з піском);
  • Те саме, переступаючи кубики;
  • Ходьба в присіді;
  • Ходьба приставним кроком, правим лівим боком, рук на поясі.

 

Спину на протязі вправ тримати рівно.

2.

Станція «Стрибайка»

Вправи на розвиток стрибучості за допомогою гімнастичної лави.

Стрибки:

  • На обох ногах через лаву з підскіком;
  • Те саме, без відскоку;
  • На лівій нозі, без відскоку;
  • На правій нозі з підскоком;
  • Змінне вистрибування вгору з правої на ліву ногу;
  • З наскоком на лаву обома ногами;
  • Ноги нарізно за лавою, підскік з одночасним доторканням внутрішніми сторонами стоп.

1 підхід

Стрибки виконувати з м’якими приземленням, слідкувати за дотриманням інтервалу.

 

3.

Станція «Богатирська»

Вправи на розвиток силових якостей.

Згинання – розгинання рук в порі лежачі на гімнастичній лаві:

  • Лежачи на підлозі, з опорою стегна на гімнастичну лаву;
  • Те саме, з опорою ніг на гімнастичну лаву;
  • Лежачи на гімнастичній лаві змінне підтягування руками.

Хл. – 10 р.

Дів. – 7 р.

 

 

Хл. – 10 р.

Дів. – 5 р.

Хл. – 10 р.

Дів.5 р.

1 – 2 р.

Руки на широті плеч, кисті, вперед. При згинанні рук необхідно грудьми опори.

 

 

 

 

 

Ноги зігнуті в колінах

4.

« Спортивні змагання

Починати пора

Нумо, дружно, діти,

Крикнемо всі: « Фізкульт – Ура!»

Станція «Естафетна»

Комбіновані естафети.

  • Тримаючи гімнастичну палицю під колінами дострибати « жабкою» до лінії, покласти палицю, добігти до фішки, стрибнути 5 раз, через скакалку на двох ногах, повернувшись бігом до наступного учасника.

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за чітким виконанням завдання.

 

Позаду таким чином добігти до лінії, покласти обручі, добігти до гімнастичної стінки підтягнутися ( хл. – 2 р., дів. – 1 р.), повернутись до наступного учасника;

  • Добігти до фішки утримуючи двома пластмасовими пляшками третю.
  • На старті – накритий пляшкою – пасткою м’ячик, повзаючи по підлозі змістити його до лінії, залишити все на лінії, добігти до гімнастичної стінки, на якій причеплені повітряні кульки, залізти, лопнути одну кульку, повернутися до наступного учасника.;
  • На підлозі розкиданні повітряні кульки, по сигналу кожен з учасників повинен зібрати у кожну руку по дві кульки і повернутися на своє місце.
  • Гра « Витягни ріпку».

Згідно з літературним текстом діти одягають наголовники, що характеризують персонажів казки (бабі – хустку, дідові – кашкет, внучці - бантик, дійовим особам – маски, о не затулятимуть обличчя).

Вчит.: Посадив дід ріпку, виросла вона велика – превелика. Дружно, діти, візьміться за роботу і витягніть ріпку. А ми подивимось, хто з вас найспритніший, найшвидший, за свистком першим оббігає ріпку дід,  бере за руку бабу й оббігають ріпку удвох, потім втрьох і т.д.

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

1р.

 

 

 

 

 

Пляшки акуратно поставити біля своєї фішки.

Слідкувати, що м’ячик не викотився з пастки.

 

 

 

 

 

 

 

Виграє команда, яка перша збере кульки.

 

 

Стежити за чітким виконанням завдання.

Заключна частина 25 – 27 хв.

з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

1.

Перешикування в одну колону.

1 хв.

 

2.

Ходьба по колу. Вправи на відновлення дихання.

1 хв.

 

3.

« Гра на уважність».

2 хв.

 

4.

Підведення підсумків уроку.

10 хв.

Визначити учнів, які добре працювали на уроці.

5.

Домашнє завдання:

  • Згинання – розгинання рук в упорі лежачи.

10 – 15 р.

Звернути увагу на необхідність самостійних занять для поліпшення фізичного стану.

 

doc
Додано
1 липня 2018
Переглядів
189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку