Мета: відпрацювати комплекс загально розвиваючих вправ ранкової гімнастики для зміцнення здоров'я власного організму.
Завдання уроку:
1. Ознайомити з виконанням загально розвивальних вправ з малим м'ячем для формування правильної постави.
2.Навчити виконувати комплекс вправ з рівноваги на гімнастичній лаві.
3.Сприяти розвитку силових якостей, стрибучості, швидкості, координації рухів.
4.Сприяти вихованню морально – вольових якостей, витримки, вміння долати труднощі, організованості, взаємодопомоги, дисциплінованості.
Тема уроку: «Використання ігрових методів для розвитку рухових якостей учнів»
Мета: відпрацювати комплекс загально розвиваючих вправ ранкової гімнастики для зміцнення здоров’я власного організму.
Завдання уроку:
Місце проведення: Спортивний зал.
Інвентар: малі м’ячі, гімнастичні лави, мішечки з піском, кубики, гімнастичні палиці, скакалки, обручі, гімнастична стінка, пластмасові пляшки, повітряні кульки.
№ З/П |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
||||||||
Підготовча частина 13 – 15 хв. |
|||||||||||
1. |
Вхід у спортзал. Шикування в шеренгу, привітання, перевірка готовності учнів до роботи на уроці. Повідомлення завдань уроку. «Ми зібралися сюди, Вирішить проблему Хто спортивний, найсильніший, Найспритніший, сміливіший, А хто ще « зелений» Отже, у нас сьогодні з вами не зовсім звичайний урок, а урок – змагання, який буду проводитися під девізом: «Щоб хвороби не боятися, треба спортом всім займатись. Щоб здоровими нам бути, треба спорту дати руки!». А щоб почати змагання, треба розім’ятись. |
2 хв. |
У колону по одному. Рівняння, стежити за поставою, зовнішнім виглядом. |
||||||||
2.
3.
4. |
1 станція – «Старт». Ходьба, руки на поясі:
Біг рівномірний зі зміною напрямку (за сигналом вчителя). Ходьба. Вправи на відновлення дихання: 1 – 2 – руки до гори (вдих)
2 – 4 – руки вниз (видих) в колону по чотири, послідовними поворотами в русі. |
2 хв.
2 хв.
30с. |
Вправи виконувати поперечною «змійкою» (по коротких границях) стежити за поставою.
Дистанція 2 кроки.
Роздача малих м’ячів. Звернути увагу на дотримання інтервалу і дистанції, а також на одночасний поворот усієї четвірки учнів. |
||||||||
1.
2.
3. |
Комплекс загально розвивальних вправ з малим м’ячем на місці. В.п. – о.с. м’яч внизу. 1 – 2 – руки через сторону вгору, передати м’яч у ліву руку (вдих). 3 – 4 – вихідне положення ( видих). В.п. – ст. ноги нарізно, руки в сторону м’ячів правій руці. 1 – руки вперед передати м’яч в ліву руку. 2 – В.п. 3 – 4 – теж саме, передати м’яч в праву руку. В.п. – стійка ноги нарізано, м’яч в лівій руці. 1 – нахил вправо, руки за голову, передати м’яч в праву руку. 2 – В.п.
|
8 хв.
4 – 5 р.
4 – 5 р.
4 – 5 р. |
Підіймаючи голови стежити за передачею м’яча.
Спину тримати рівно.
При передачі м’яча лікті відведені у сторони – назад. Дихання рівномірне. |
||||||||
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. |
3 – нахил вліво, руки за голову, передати м’яч в ліву руку 4 – В.п. В.п. – ст.. ноги нарізно, м’яч вгору. 1 – нахил вперед, покласти м’яч на підлогу між ніг ( видих). 2 – В.п. (вдих) 3 – нахил вперед, взяти м’яч ( видих) 4 – В.п. ( вдих) В.п. – широка стійка, руки – в сторони. 1 – нахил до лівої ноги, руки вниз, передати м’яч в ліву руку під ногою ( видих). 2 - В.п. ( вдих) 3 – 4 те саме, до другої ноги, передати м’яч в праву руку. В.п. – ст.. ноги нарізно, руки в сторони. 1 – мах правою ногою вгору, руки вперед, передати під ногою м’яч у праву руку ( видих) 2 - В.п. ( вдих) 3 – мах лівою ногою вгору, руки вперед, передати під ногою м’яч у праву руку. В.п. – основна стійка, руки в сторони, м’яч в правій руці. 1 – глибокий присід, коліна разом, руки вниз, передати м’яч в ліву руку, над головою ( видих) 2- В.п. ( вдих) 3 – 4 те саме, передати м’яч в праву руку. В.п. – основна стійка, м’яч в руках, внизу. Кинути м’яч вгору, зробити оплеск за спиною, спіймати м’яч двома руками. В.п. – ст.. ноги нарізно, руки на пояс, м’яч на підлозі між ніг. 1 – стрибком ліву ногу вперед, праву назад ( в лінію). 2 – стрибком ноги нарізно. 3 - стрибком праву ногу вперед, ліву назад 4 – стрибком ноги нарізно. Ходьба на місці. Вправи на відновлення дихання. 1 – 2 руки догори (вдих) 3 – 4 руки донизу ( видих) |
4 – 5 р.
4 – 5 р.
4 – 5 р.
4 – 5 р.
4 – 5р.
4 – 5 р.
4 – 5р. |
Ноги в колінах не згибати, м’яч на підлогу не кидати. Стійку можливо змінювати, поступовим зменшенням відстані між стопами.
Нахил виконувати з прямими ногами.
Коліна не згинати, руки не опускати, спину тримати рівно.
Встаючи розправляти плечі та підіймати чітко в сторони.
Кидати м’яч вертикально, з міста не сходити. Дихання рівномірне.
Слідкувати, що м’яч залишися на місці. |
||||||||
11. |
Перешикування із колони по чотири в колону по одному. Ходьба на обхід, складання м’ячів. Перехід до наступного виду занять. |
|
Повороти ліворуч. Звернути увагу на дотримання інтервалу. |
||||||||
12. |
Перешикування за кольором. |
|
Учні перешиковуються за своїм кольором, який прикріплений у кожного на футболці. |
||||||||
Основна частина 25 – 27 хв. |
|||||||||||
№ з/ п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
||||||||
1. |
Станція «Гімнастична грація» Вправи з рівноваги на гімнастичній лаві:
|
|
Спину на протязі вправ тримати рівно. |
||||||||
2. |
Станція «Стрибайка» Вправи на розвиток стрибучості за допомогою гімнастичної лави. Стрибки:
|
1 підхід |
Стрибки виконувати з м’якими приземленням, слідкувати за дотриманням інтервалу.
|
||||||||
3. |
Станція «Богатирська» Вправи на розвиток силових якостей. Згинання – розгинання рук в порі лежачі на гімнастичній лаві:
|
Хл. – 10 р. Дів. – 7 р.
Хл. – 10 р. Дів. – 5 р. Хл. – 10 р. Дів.5 р. 1 – 2 р. |
Руки на широті плеч, кисті, вперед. При згинанні рук необхідно грудьми опори.
Ноги зігнуті в колінах |
||||||||
4. |
« Спортивні змагання Починати пора Нумо, дружно, діти, Крикнемо всі: « Фізкульт – Ура!» Станція «Естафетна» Комбіновані естафети.
|
1 р.
1 р. |
Слідкувати за чітким виконанням завдання. |
||||||||
|
Позаду таким чином добігти до лінії, покласти обручі, добігти до гімнастичної стінки підтягнутися ( хл. – 2 р., дів. – 1 р.), повернутись до наступного учасника;
Згідно з літературним текстом діти одягають наголовники, що характеризують персонажів казки (бабі – хустку, дідові – кашкет, внучці - бантик, дійовим особам – маски, о не затулятимуть обличчя). Вчит.: Посадив дід ріпку, виросла вона велика – превелика. Дружно, діти, візьміться за роботу і витягніть ріпку. А ми подивимось, хто з вас найспритніший, найшвидший, за свистком першим оббігає ріпку дід, бере за руку бабу й оббігають ріпку удвох, потім втрьох і т.д. |
1 р.
1 р.
1 р.
1р. |
Пляшки акуратно поставити біля своєї фішки. Слідкувати, що м’ячик не викотився з пастки.
Виграє команда, яка перша збере кульки.
Стежити за чітким виконанням завдання. |
||||||||
Заключна частина 25 – 27 хв. |
|||||||||||
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
||||||||
1. |
Перешикування в одну колону. |
1 хв. |
|
||||||||
2. |
Ходьба по колу. Вправи на відновлення дихання. |
1 хв. |
|
||||||||
3. |
« Гра на уважність». |
2 хв. |
|
||||||||
4. |
Підведення підсумків уроку. |
10 хв. |
Визначити учнів, які добре працювали на уроці. |
||||||||
5. |
Домашнє завдання:
|
10 – 15 р. |
Звернути увагу на необхідність самостійних занять для поліпшення фізичного стану. |
||||||||