Конспект урока з Інформатики, проведеного у 8 класі
учителем інформатики Олійник С.В.
Урок №19 31.01.19
Тема: Величини числового, текстового та логічного типу, операції над ними.
Практична робота №11 «Налаштування готового проекту»
Тип уроку: комбінований.
Цілі уроку:
Інструменти: дошка, комп'ютери, мультимедійний проектор, відео, презентація, online-завдання з доступом через QR-Code.
Учні повинні знати:
Учні повинні вміти:
Структура уроку.
1. Організаційний момент. (2 хв.)
2. Мотивація навчальної діяльності. (8 хв.)
3. Актуалізація опорних знань. (10 хв.)
4. Практична робота. (20 хв.)
5. Підведення підсумків уроку. (3 хв.)
6. Домашнє завдання. (2 хв.)
Хід уроку
1. Організаційний момент
Перевірка наявності зошитів, перевірка відсутніх.
2. Мотивація навчальної діяльності.
Відео «як я став програмістом» (https://www.youtube.com/watch?v=NOVaNe3jx6c) з розповіддю відомих людей про те, як вони писали свої перші програми, з якими труднощами їм довелося зустрітися і чому вони вибрали для себе саме цю професію.
Посил - програмування є одним із способів творчого самовираження і далеко не всі види програмування вимагають від учнів неймовірно глибокого пізнання в сфері фізики і математики. Хоча, досягти максимальних висот в даній професії без таких знань неможливо.
3. Актуалізація опорних знань.
Для того, що б стати успішним в будь-якій сфері, необхідно поєднувати практичні навички і знання теоретичних основ. На минулих уроках ми з вами познайомились з деякими елементами формі та їх властивостями, а також вивчили основні команди для введення і виведення даних в програмі Lazarus. Давайте згадаємо, що ми вже знаємо і вміємо.
(опитування на знання елементів форми з використанням презентації).
Робота виконується на листочках, які після збираються на перевірку.
Чудово! Ви добре запам'ятали основні елементи форми. Тепер давайте перевіримо, чи так добре ви пам'ятаєте типи даних, які можуть зустрітися вам в програмах зі строгою типізацією даних. (кросворд)
Теоретичні основи запам'ятали добре, а чи зможете також швидко визначити, до якого типу відносяться дані?
(онлайн завдання знайти пару з доступом через QR-Code)
Чудово!
Перш ніж приступити до вирішення завдання, давайте згадаємо, які існують етапи рішення задачі за допомогою комп'ютера (учні називають етапи).
Ну, а тепер давайте приступимо до вирішення завдання.
4. Практична робота №11
Задача: «Розрахувати площу прямокутника». Розв’язати задачу в цілих числах.
|
Вхідні дані |
Вихідні дані |
1 |
10 15 |
150 |
2 |
2 25 |
50 |
(учні складають блок-схему з окремих єлементів)
Учні створюють форму, вводять код програми та виконують її налагодження.
5. Підведення підсумків уроку
Рефлексія
Учням пропонується відзначити рівень володіння матеріалом, розмістивши смайлики на числовій прямій.
6.Домашнє завдання.
______________________________ 1) 6) 2) 7) 3) 8) 4) 9) 5) 10) 11) |
______________________________ 1) 6) 2) 7) 3) 8) 4) 9) 5) 10) 11) |
______________________________ 1) 6) 2) 7) 3) 8) 4) 9) 5) 10) 11) |
______________________________ 1) 6) 2) 7) 3) 8) 4) 9) 5) 10) 11) |
______________________________ 1) 6) 2) 7) 3) 8) 4) 9) 5) 10) 11) |
______________________________ 1) 6) 2) 7) 3) 8) 4) 9) 5) 10) 11) |
______________________________ 1) 6) 2) 7) 3) 8) 4) 9) 5) 10) 11) |
______________________________ 1) 6) 2) 7) 3) 8) 4) 9) 5) 10) 11) |
1