Конспект уроку контрольної тематичної роботи №5 для 5 класу на тему " Фонетика. Орфоепія. Орфографія (ІІІ частина)"

Про матеріал

Цей конспект уроку контрольної тематичної роботи №5 для 5 класу на тему " Фонетика. Орфоепія. Орфографія (ІІІ частина)" розроблений згідно до нової програми, з урахуванням різних тестових завдань, як закритої так і відкритої форми, а також завдання на співставлення.

Перегляд файлу

Клас ___________     Дата __________

Урок № 71

Контрольна робота №5

з теми «Фонетика. Орфоепія Орфографія» (ІІІ частина)

 

Мета: перевірити рівень навчальних досягнень з розділу «Фонетика. Орфоепія Орфографія»; з’ясувати можливі недоліки в опануванні мовної теорії; удосконалити вміння логічно мислити, порівнювати, узагальнювати, робити висновки.

Форма проведення тематичного оцінювання: виконання завдань тестового характеру.

Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів.

 

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організаційний момент

 

ІІ. Ознайомлення з темою, метою і завданнями уроку

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Ознайомлення з критеріями оцінювання тестових завдань. Проведення інструктажу щодо виконання завдань тестового характеру

 

ІV. Виконання тестових завдань

І варіант

 

1. Літеру и на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка (1 бал)

А ст..хати, хв..лястий, пш..ниця

Б чов..н, гр..міти, нев..димка

В ш..рокий, шел..стіти, ч..ревики

Г сх..лятися, кр..хкий, м..нулий

 

2. Правильну вимову відображає фонетичний запис слова (1 бал)

А вузько [вуз΄ко]

Б легко [легко]

В солодкий [солоткий]

Г вернешся [вернеишс΄а]

 

3. Уподібнення приголосних відбувається за вимови кожного слова рядка (1 бал)

А боротьба, злість

Б граєшся, швидкий

В зсунути довідка

Г вуздечці, клавіатура

 

4. Чергування приголосних відбувається за зміни обох слів рядка (1 бал)

А сопілка, калина

Б веселка, допомога

В муха, вітер

Г молоко, вікно

 

5. Спрощення в групах приголосних відбувається в усіх словах рядка (1 бал)

А кіс…лявий, учас…ник, шіс…сот

Б тиж…невий, корис…ний, аген…ство

В проїз…ний, капос…ний, очис…ний

Г пес…ливий, зап’яс…ний, радіс…ний

 

6. Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка (1 бал)

А різдв..яний, під..єднати, ластів..я

Б тьм..яний, суб..єктивний, пів..їдальні

В торф’яний, пір’я, бар..єр

Г св..ященик, розв..язати, безвір..я

 

7. Знак м’якшення на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка (1 бал)

А полтавс..кий, балкон..чик, здаєт..ся

Б брин..чати, сіл..ський, внучен..ці

В сім..десят, малесен..кий, зірон..ці

Г на стеблин..ці, черкас..кий, дз..обати
 

8. Прийменник у треба писати в реченні (1 бал)

А Мивідпочивали (у,в) Алушті.

Б Для смаку (у,в ) узвар, слід додати мед.

В (У,В) своїм краї, як (у,в) раї.

Г  (У,В) Одесі тепло.
 

9. Установіть відповідність між літерою , яку треба писати на місці пропуску, та словами (1 бал)

Літера

Слово

А. о

1. ш..потіти, леб..диний, ож..ледь

Б. е

2. пів..яйця, бур…ян, подвір…я

В. знак м’якшення

3. ш…рочинь, тр…мати, х…ленький

Г. апостроф

4. кр…пива, м…рока, ч…рнило

 

5. лял…ці, сіл…ський, сяд…те

1-Б, 2-Г, 4-А, 5-В

 

10. Поставте іменники  любов, лінь, радість в орудному відмінку однини, складіть з ними ремення, підкресліть граматичні основи. (3 бали)

 

ІІ варіант

 

1. Літеру и на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка (1 бал)

А ст..хати, пш..ниця, нев..димка

Б кр..хкий,, гр..міти, хв..лястий

В ш..рокий, шел..стіти, ч..ревики

Г сх..лятися, чов..н,  м..нулий

 

2. Правильну вимову відображає фонетичний запис слова (1 бал)

А вузько [вузко]

Б солодкий [солоткий]

В легко [лехко]

Г вернешся [вернеишс΄а]

 

3. Уподібнення приголосних відбувається за вимови кожного слова рядка (1 бал)

А граєшся, швидкий

Б боротьба, зсунути

В довідка, злість

Г вуздечці, клавіатура

 

4. Чергування приголосних відбувається за зміни обох слів рядка (1 бал)

А сопілка, веселка

Б калина, допомога

В муха, вітер

Г молоко, вікно

 

5. Спрощення в групах приголосних не відбувається в усіх словах рядка (1 бал)

А, учас…ник, шіс…сот, радіс…ний

Б хворос…няк, корис…ний, аген…ство

В проїз…ний, хвас…ливий, очис…ний

Г пес…ливий, зап’яс…ний, кіс…лявий

 

6. Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка (1 бал)

А подвір…я, об…ємний, мр…яка

Б р…ябий, темр…ява, б…є

В кров…ю, міжгір…я, п…явка

Г цв…яшок, п…ятдесят, бр…язкати

 

7. Знак м’якшення на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка (1 бал)

А вуз…кий, кишен…ці, годит…ся

Б тюр…ма, промін…ці, лял…чин

В пот…мяніти, млин…ці, стіл…чик

Г корін…чик, бат…ко, виход…те

 

8. Прийменник в потрібно поставити на місці обох пропусків у рядку (1 бал)

А Відпочили (у,в) аквапарку, гуляли (у,в) саду

Б сидіти (у,в)  вагоні, співати (у,в)  хорі

В знімки (у,в)  фотографа, вітрина (у,в)  магазині

Г зима (у,в)  Карпатах, дуб (у,в)  лісі

 

9. Установіть відповідність між літерою , яку треба писати на місці пропуску, та словами (1 бал)

Літера

Слово

А. о

1. Юл…чин, військо, пісен…ка

Б. е

2. ст…блина, ш…потіти, бер…гиня

В. знак м’якшення

3 солов…їний, Лук…ян, пір…їна

Г. апостроф

4 в…шневий, пр…краса, пр…звище

 

5. р…пуха, г…нчар, б…рсук

1-В, 2-Б, 3-Г, 5-А

 

10. Поставте іменники  тінь, роль, радість в орудному відмінку однини, складіть з ними речення, підкресліть граматичні основи. (3 бали)

 

V. Організований збір зошитів

 

VІ. Відповіді вчителя на запитання учнів

 

VІІ. Домашнє завдання

  • Повторити правила, за якими були побудовані завдання
  • Вправа 419 (письмово)

 

 

 

 

Контрольна робота №5

з теми «Фонетика. Орфоепія Орфографія» (ІІІ частина)

 

І варіант

 

1. Літеру и на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка (1 бал)

А ст..хати, хв..лястий, пш..ниця

Б чов..н, гр..міти, нев..димка

В ш..рокий, шел..стіти, ч..ревики

Г сх..лятися, кр..хкий, м..нулий

 

2. Правильну вимову відображає фонетичний запис слова (1 бал)

А вузько [вуз΄ко]

Б легко [легко]

В солодкий [солоткий]

Г вернешся [вернеишс΄а]

 

3. Уподібнення приголосних відбувається за вимови кожного слова рядка (1 бал)

А боротьба, злість

Б граєшся, швидкий

В зсунути довідка

Г вуздечці, клавіатура

 

4. Чергування приголосних відбувається за зміни обох слів рядка (1 бал)

А сопілка, калина

Б веселка, допомога

В муха, вітер

Г молоко, вікно

 

5. Спрощення в групах приголосних відбувається в усіх словах рядка (1 бал)

А кіс…лявий, учас…ник, шіс…сот

Б тиж…невий, корис…ний, аген…ство

В проїз…ний, капос…ний, очис…ний

Г пес…ливий, зап’яс…ний, радіс…ний

 

6. Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка (1 бал)

А різдв..яний, під..єднати, ластів..я

Б тьм..яний, суб..єктивний, пів..їдальні

В торф’яний, пір’я, бар..єр

Г св..ященик, розв..язати, безвір..я

 

7. Знак м’якшення на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка (1 бал)

А полтавс..кий, балкон..чик, здаєт..ся

Б брин..чати, сіл..ський, внучен..ці

В сім..десят, малесен..кий, зірон..ці

Г на стеблин..ці, черкас..кий, дз..обати
 

8. Прийменник у треба писати в реченні (1 бал)

А Мивідпочивали (у,в) Алушті.

Б Для смаку (у,в ) узвар, слід додати мед.

В (У,В) своїм краї, як (у,в) раї.

Г  (У,В) Одесі тепло.
 

9. Установіть відповідність між літерою, яку треба писати на місці пропуску, та словами (1 бал)

Літера

Слово

А. о

1. ш..потіти, леб..диний, ож..ледь

Б. е

2. пів..яйця, бур…ян, подвір…я

В. знак м’якшення

3. ш…рочинь, тр…мати, х…ленький

Г. апостроф

4. кр…пива, м…рока, ч…рнило

 

5. лял…ці, сіл…ський, сяд…те

 

10. Поставте іменники  любов, лінь, радість в орудному відмінку однини, складіть з ними ремення, підкресліть граматичні основи. (3 бали)

 

Контрольна робота №5

з теми «Фонетика. Орфоепія Орфографія» (ІІІ частина)

 

ІІ варіант

1. Літеру и на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка (1 бал)

А ст..хати, пш..ниця, нев..димка

Б кр..хкий,, гр..міти, хв..лястий

В ш..рокий, шел..стіти, ч..ревики

Г сх..лятися, чов..н,  м..нулий

 

2. Правильну вимову відображає фонетичний запис слова (1 бал)

А вузько [вузко]

Б солодкий [солоткий]

В легко [лехко]

Г вернешся [вернеишс΄а]

 

3. Уподібнення приголосних відбувається за вимови кожного слова рядка (1 бал)

А граєшся, швидкий

Б боротьба, зсунути

В довідка, злість

Г вуздечці, клавіатура

 

4. Чергування приголосних відбувається за зміни обох слів рядка (1 бал)

А сопілка, веселка

Б калина, допомога

В муха, вітер

Г молоко, вікно

 

5. Спрощення в групах приголосних не відбувається в усіх словах рядка (1 бал)

А, учас…ник, шіс…сот, радіс…ний

Б хворос…няк, корис…ний, аген…ство

В проїз…ний, хвас…ливий, очис…ний

Г пес…ливий, зап’яс…ний, кіс…лявий

 

6. Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка (1 бал)

А подвір…я, об…ємний, мр…яка

Б р…ябий, темр…ява, б…є

В кров…ю, міжгір…я, п…явка

Г цв…яшок, п…ятдесят, бр…язкати

 

7. Знак м’якшення на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка (1 бал)

А вуз…кий, кишен…ці, годит…ся

Б тюр…ма, промін…ці, лял…чин

В пот…мяніти, млин…ці, стіл…чик

Г корін…чик, бат…ко, виход…те

 

8. Прийменник в потрібно поставити на місці обох пропусків у рядку (1 бал)

А Відпочили (у,в) аквапарку, гуляли (у,в) саду

Б сидіти (у,в)  вагоні, співати (у,в)  хорі

В знімки (у,в)  фотографа, вітрина (у,в)  магазині

Г зима (у,в)  Карпатах, дуб (у,в)  лісі

 

9. Установіть відповідність між літерою, яку треба писати на місці пропуску, та словами (1 бал)

Літера

Слово

А. о

1. Юл…чин, військо, пісен…ка

Б. е

2. ст…блина, ш…потіти, бер…гиня

В. знак м’якшення

3 солов…їний, Лук…ян, пір…їна

Г. апостроф

4 в…шневий, пр…краса, пр…звище

 

5. р…пуха, г…нчар, б…рсук

 

10. Поставте іменники  тінь, роль, радість в орудному відмінку однини, складіть з ними речення, підкресліть граматичні основи. (3 бали)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Масляев Сергей
    Велике спасибі, контрольна робота підійшла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Приступчук Зоя Василівна
    Дякую. Сподобався конспект
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
8405
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку