Тема: Координатна площина
Мета: предметна компетентність: сформувати уявлення учнів про координатну площину, уміння будувати координатну площину, записувати координату точки, будувати точку за її координатою, відшукувати точку на координатній площині;
Ключові компетентності : спілкування державною мовою -чітко та грамотно застосовувати в мовленні математичні терміни; уміння вчитися впродовж життя -визначити мету, обрати методи і засоби для досягнення поставленної мети.
Тип уроку: урок засвоєння нових умінь і навичок.
Обладнання: комп’ютер, проєктор
Хід уроку
Отже, приступаємо. Ми починаємо працювати над темою «Координатна площина»
Повторимо правила.
ІІІ. Формування умінь і навичок
Слово вчителя
Сьогодні ми на уроці з’ясуємо ,що називають координатною площиною, як знайти координати точки на координатній площині.
ІV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
1 Прямокутна система координат (називається дві взаємно перпендикулярні координатні прямі,що перетинаються в початку відліку – точці О. При цьому прямі називаються координатними осями( Ох горизонтальна, Оу – вертикальна, т О – початок координат)
2 Розташування додатніх та від’єних чисел, числа 0
3 Координатна площина ( називають площину, на якій задано систему координат)
4 Чверті на координатній площині
5 Координати точки
V. Осмислення нового матеріалу
1 Побудова точок на координатній площині .
2 На координатній площині визначити координати точки
3 Робота з підручником с 267 № 1532 (1), 1534,1536
4 Індивідуальна робота картки для дітей
Гуска
1) (- 3; 9), (- 1; 10), (- 1; 11), (0; 12), (1,5; 11), (1,5; 7), (- 0,5; 4), (- 0,5; 3), (1; 2),
(8; 2), (10; 5), (9; – 1), (7; – 4), (1; – 4), (- 2; 0), (- 2; 4), (0; 7), (0; 9), (- 3; 9).
2) Крило: (1; 1), (7; 1), (7; – 1), (2; – 3), (1; 1).
3) Око: (0; 10,5).
Лисиця
1) (- 3; 0), (- 2; 1), (3; 1), (3; 2), (5; 5), (5; 3), (6; 2), (7; 2), (7; 1,5), (5; 0), (4; 0),
(4; – 1,5), (3; – 1), (3; – 1,5), (4; – 2,5), (4,5; – 2,5), (- 4,5; – 3), (3,5; – 3), (2; – 1,5),
(2; – 1), (- 2; – 2), (- 2; – 2,5), (- 1; – 2,5), (- 1; – 3), (- 3; – 3), (- 3; – 2), (- 2; – 1),
(- 3; – 1), (- 4; – 2), (- 7; – 2), (- 8; – 1), (- 7; 0), (- 3; 0).
2) Око: (5; 2).
VІ. Домашнє завдання параграф 34 № 1533 (1) рівень А № 1535 рівень Б
VІІ. Підсумок уроку
1 Що називають прямокутною системою координат?
2 Що називають координатною площиною?
3 Чому дорівнюють координати початку координат
4 Я сьогодні дізнався …
5 Мені сподобалося на уроці …