Самостійна робота «Порівняння раціональних чисел». І варіант.
1)Спираючись на координатну пряму порівняйте числа:
1)-4 і 0 4) і – 2,5
2)1 і 0 5)0,0001 і -
3)-7 і 8 6)-7 і 6,5
2)Розташуйте числа -10;-1,08;- ;0,78;0;
-68;9 у порядку:
1)Спадання їх модулів.
2)Їх спадання.
3)Знайдіть усі цілі значення x,для яких:
1)-0,8х0,9 2)-24<х-18
3)-68<х-60 4)х>- і х
4)Запишіть усі цілі числа,модуль яких не більший за число:
1)2,3 2)4 3)3,5
Самостійна робота «Порівняння раціональних чисел». ІІ варіант.
1)Спираючись на координатну пряму порівняйте числа:
1)-8 і 0 4)-6,8 і
2)0,00008 і -11 5)20 і -7,25
3)17 і -2,5 6)0 і -
2)Розташуйте числа 86;-8;0,06;-27,4;0;-10,5;7;-5,4 у порядку:
1)Зростання їх модулів.
2)Їх зростання.
3)Знайдіть усі цілі значення x,для яких:
1)-0,4х0,5 2)-78<х-69
3)-44<х-37 4)х>- і х
4)Запишіть усі цілі числа,модуль яких не більший за число:
1)6,23 2)3 3)2,76