Конспект уроку "Лабораторна робота № 1. Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу."

Про матеріал
Загальні вимоги до уроку: проведення уроку на основі сучасних наукових досягнень, передового педагогічного досвіду, закономірностей навчального процесу; проведення уроку на основі методик гуманних дидактичних концепцій; особистісна спрямованість, тобто забезпечення учням умов для самореалізації та ефективної навчально-пізнавальної діяльності з урахуванням їхніх інтересів, потреб, нахилів, здібностей та життєвих настанов; оптимальне поєднання і системна реалізація на уроці дидактичних принципів; встановлення між предметних зв'язків, які усвідомлюються учнями; зв'язок із раніше засвоєними знаннями, навичками, уміннями, опора на досягнутий рівень розвитку учнів; актуалізація, стимулювання й активізація розвитку всіх сфер особистості учня: мотиваційної, пізнавальної, емоційно-вольової, фізичної, моральної тощо; логічність, вмотивованість і емоційність усіх етапів навчально-пізнавальної діяльності учнів; ефективне застосування сучасних дидактичних засобів, особливо — комп'ютерних; тісний зв'язок із життям, першою чергою — з особистим досвідом учня; формування практично необхідних знань, навичок, умінь, ефективної методики навчально-пізнавальної діяльності; формування мотивації навчально-пізнавальних дій, професійного становлення, потреби постійної самоосвіти;
Перегляд файлу

Лабораторна робота № 1. Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу.

Мета:

              Освітня . Формувати практичні навички роботи з вимірювальними приладами  і  вміння визначати ціну поділки вимірювального приладу . Поглибити та розширити теоретичні знання учнів.

Розвиваюча. Розвивати алгоритмічне мислення.

           Виховна .  Виховувати культуру проведення навчального досліду та вміння взаємодії в групах під час виконання лабораторної роботи.

 Тип уроку. Урок удосконалення знань, умінь і навиків.

Прилади  та матеріали:  лінійка, термометр, мензурка та інші вимірювальні прилади.

Інструкція з правил техніки безпеки.

Презентація 

 Наука починається з того часу,

коли починають вимірювати.

Д.І.Менделєєв                                                                                                                                                                                                                                                                                               

 

Хід уроку

1.Організаційний момент.

2.Актуалізація опорних знань.

    Самоперевірка розв’язків домашніх задач.

    Усне опитування.

  1. Назвіть основні методи дослідження природи та наведіть приклади.
  2. Чим дослід відрізняється від спостереження?
  3. Назвіть фізичні величини, які вам відомі.
  4. Якою системою одиниць в наш час користуються в більшості країн світу?
  5. Які прилади потрібні для виконання лабораторної роботи?
  6. Що нам потрібно буде визначити в ході виконання лабораторної роботи?

 3. Інструктаж вчителя з дотримання правил ТБ.

 4.  Виконання лабораторної роботи і обробка результатів.       

 5. Аналіз результатів і підведення підсумків уроку.

       Метод  «Мікрофон»

  • Що ми робили на уроці?
  • Чи досягли ми мети уроку?
  • Які одержали значення ціни поділки лінійки? Мензурки? Термометра?

  6.Домашнє завдання.


 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Розробки уроків
Додано
26 лютого 2019
Переглядів
1562
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку