Освітня . Формувати практичні навички роботи з вимірювальними приладами і вміння визначати ціну поділки вимірювального приладу . Поглибити та розширити теоретичні знання учнів.
Розвиваюча. Розвивати алгоритмічне мислення.
Виховна . Виховувати культуру проведення навчального досліду та вміння взаємодії в групах під час виконання лабораторної роботи.
Прилади та матеріали: лінійка, термометр, мензурка та інші вимірювальні прилади.
Інструкція з правил техніки безпеки.
Хід уроку
1.Організаційний момент.
2.Актуалізація опорних знань.
Самоперевірка розв’язків домашніх задач.
Усне опитування.
3. Інструктаж вчителя з дотримання правил ТБ.
4. Виконання лабораторної роботи і обробка результатів.
5. Аналіз результатів і підведення підсумків уроку.
Метод «Мікрофон»
6.Домашнє завдання.