Конспект уроку з літературного читання для 3 класу
"Повтори і пригадай.
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом
„ Легенди. Байки. Пʼєси." "
Літературне читання 3 клас
Тема:
Повтори і пригадай.
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом
„Легенди. Байки. Пʼєси.”
Мета:
систематизувати і узагальнити знання учнів за розділом
„Легенди. Байки. П’єси.”;
вчити порівнювати, співставляти прочитані твори;
розвивати творчі здібності учнів, бажання читати;
виховувати любов до художнього слова, культуру спілкування;
формувати життєву, соціальну компетентності;
Обладнання :
таблиця, анаграми, сюжетні картинки , малюнки ;
ХІД УРОКУ
I Організація класу.
II Удосконалення читацьких навичок.
1.Фонетична зарядка.
2.Читання за таблицею (ІКТ).
3.Читання чистомовки – добавлянки.
Ма-ма-ма- прийшла холодна зима.
Те-те-те - снігу намете.
Ем-ем-ем- саночки візьмеш.
Дем-дем-дем- на гірку підем.
4.Робота над скоромовкою.
Їхав грудень возом,
Віз мішок морозу,
До морозу криги,
А до криги снігу.
III. Мотивація навчальної діяльності.
1.Гра „Складовиця”.
(Робота в групах)
(Визначити тему уроку)
Пов |
|
|
|
|
|
|
|
то |
|
ри |
|
|
|
|
|
га |
|
|
і |
|
при |
|
|
|
дай |
|
|
2.Читання анаграм
(Робота в парах)
геленда
кайба
сап’є
-Які ще знаєте жанри літератури?
IV. Оголошення теми і визначення завдань (мети) уроку.
V. Робота по темі.
1. Вправа „Мікрофон”.
(Повторення означень).
2. Гра „Назви твір за його жанром”.
Легенда „Коник – стрибунець”
Байка „Горіхові принцеси”
П’єса „Лада Прекрасна
3.Гра „За назвою твору назви автора”
„Лада Прекрасна” Леся Мовчун
„Горіхові принцеси” Леонід Глібов
„Коник стрибунець” Іван Липа.
4. Фізхвилинка
5.Гра „Так - ні”.
( Чи були такі речення, під час вивчення розділу?)
6. Робота з підручником.
а) Вставте пропущені слова, ст..99 (1)
(Робота в парах)
б) „Дуель”
(питання один одному за легендою І.Липи „Лада Прекрасна”)
(Робота в парах)
7. Робота в групах.
I група Знайти опис коника.
II група Прочитай таємничий запис.
III група Подумайте і скажіть...
IV група Назви рядки з байки, підставити малюнки.
V група Скласти сенкан „Байка”.
VI група Інсценізація.
8.Повтори і пригадай.
а) порівняльна характеристика (п’єса і байка)
(Робота в парах)
|
п’єса |
байка |
-наявність діалогів -наявність ремарок -наявність моралі |
|
|
б) самоперевірка
1. + + 2. + - 3. - +
в) Гра „Упізнай героя” (ІКТ)
Ясноока, гарнолика ...
Юна ...
Мудрий ...
Хитренька ...
Бідолашний ...
Кмітливі ...
г) Пошукове читання.
Знайдіть порівняння.
- Тільки Джоан і Ніколь, дві сестри,
- Раді життю, ....
- Принц таємничо встав, як ....
- ... бо голова в неї ....
- Джоан гарнолика -
поруч з Ніколь, ....
д) Гра „Формула 1, 2, 3”.
(Відпрацювання навичок швидкості читання)
е) Гра „Уяви себе”
(Ти продавець у книгарні. Зроби рекламу книги так, щоб
її охоче розкупили)
VI. Підсумок уроку.
1.Тестування.
2. Гра „Упізнай героя”.
3. Оцінення.
VII. Домашнє завдання.
Правила (повторити),скласти усно казку „Як Муравей перевиховав
Коника- стрибунця”. (усно)