Конспект уроку літературне читання 3 клас " Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Легенди. Байки. П'єси."

Про матеріал


Конспект уроку з літературного читання для 3 класу

"Повтори і пригадай.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом

„ Легенди. Байки. Пʼєси." "

Перегляд файлу

             Літературне        читання    3 клас   

      Тема:

                Повтори   і  пригадай.

               Узагальнення  і  систематизація  знань  учнів  за  розділом

              „Легенди.  Байки.  Пʼєси.”              

      Мета:

              систематизувати  і  узагальнити  знання  учнів  за  розділом

            „Легенди. Байки.  П’єси.”;

             вчити  порівнювати,  співставляти  прочитані  твори;

             розвивати  творчі  здібності  учнів,  бажання  читати;

             виховувати  любов  до  художнього  слова,  культуру  спілкування;

             формувати   життєву,  соціальну  компетентності; 

      Обладнання :

           таблиця, анаграми, сюжетні  картинки , малюнки ;

                                         ХІД   УРОКУ

  I    Організація класу.  

 II   Удосконалення читацьких навичок.

      1.Фонетична зарядка. 

       2.Читання за таблицею (ІКТ). 

       3.Читання чистомовки – добавлянки.

 Ма-ма-ма- прийшла  холодна  зима.

 Те-те-те -  снігу намете.

 Ем-ем-ем-  саночки  візьмеш.

 Дем-дем-дем-  на гірку підем.     

       4.Робота над скоромовкою.

                      Їхав  грудень  возом,

                      Віз    мішок   морозу,

                      До  морозу  криги,

                      А  до  криги  снігу.

III. Мотивація навчальної діяльності.

      1.Гра „Складовиця”.

                 (Робота в групах)

(Визначити тему уроку)

Пов

 

 

 

 

 

 

 

то

 

ри

 

 

 

 

 

га

 

 

і

при

 

 

 

дай

 

 

 

      2.Читання    анаграм

         (Робота в парах)

 

 

 

 

 

 

 

 

геленда

кайба

сапє

-Які ще знаєте жанри літератури?

 IV. Оголошення теми і визначення завдань (мети) уроку.

 V.  Робота по темі.

       1.  Вправа   „Мікрофон”.

                   (Повторення означень).

  • П’єса, у якій багато казкового, називається...?
  • Хто передає зміст  пєси...?
  • Що таке ремарка...?
  • Які твори ми читали, вивчаючи розділ?

       2. Гра  „Назви  твір за його  жанром”.

                   Легенда „Коник – стрибунець”

                   Байка  „Горіхові принцеси”

                   Пєса  „Лада Прекрасна

       3.Гра „За назвою твору назви автора”

 

„Лада Прекрасна”        Леся Мовчун

„Горіхові принцеси”        Леонід Глібов

„Коник стрибунець”        Іван Липа. 

 

       4. Фізхвилинка

       5.Гра „Так  -   ні”.

( Чи були такі речення, під час вивчення розділу?)   

       6. Робота з підручником.

а) Вставте  пропущені  слова, ст..99 (1)

                     (Робота   в парах)

б) „Дуель”

 (питання один одному за легендою І.Липи „Лада Прекрасна”)

  (Робота в парах)     

       7. Робота в групах.

I група     Знайти опис коника.

II група    Прочитай таємничий запис.

III група   Подумайте і скажіть...

IV група   Назви рядки з байки, підставити малюнки.

V група     Скласти сенкан „Байка”.

VI група    Інсценізація.    

       8.Повтори і пригадай.

а) порівняльна характеристика (п’єса і байка)

(Робота в парах)

 

 

пєса

байка

-наявність діалогів

-наявність ремарок

-наявність моралі

 

 

 

б)  самоперевірка

 

               1.    +     +                       2.    +     -                       3.    -     +

 

 в) Гра  „Упізнай героя”  (ІКТ)

                       Ясноока, гарнолика ...

  Юна   ...     

  Мудрий    ...

  Хитренька  ...

  Бідолашний  ...

  Кмітливі   ...

 г) Пошукове      читання.

    Знайдіть порівняння.

- Тільки  Джоан  і  Ніколь,  дві  сестри,

- Раді  життю,  ....

- Принц  таємничо  встав,   як  ....

- ... бо  голова  в  неї  ....

- Джоан  гарнолика  -

   поруч  з  Ніколь, ....

 

                     д) Гра  „Формула 1, 2, 3”.

    (Відпрацювання  навичок  швидкості  читання)

 е) Гра „Уяви себе”

                       (Ти  продавець  у  книгарні.  Зроби  рекламу  книги  так,  щоб 

                    її   охоче  розкупили)

 

 

ooxWord://word/media/image2.jpeg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI. Підсумок уроку.

        1.Тестування.

         2. Гра „Упізнай героя”.

          3. Оцінення.

 VII.  Домашнє  завдання.

                Правила (повторити),скласти усно казку „Як  Муравей перевиховав                                          

                Коника- стрибунця”. (усно)

 

docx
Додано
12 березня 2018
Переглядів
1816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку