Конспект уроку літературного читання 3 клас

Про матеріал
Тема уроку: З вільних інтернет-джерел «Історія першої парасольки» Мета уроку: розвивати комунікаційні навички учнів, критичне мислення, вміння працювати у колективі, пізнавальні інтереси. Обладнання: підручник літературного читання 3 класу, презентація з ілюстративним матеріалом та медіапродуктів (світлин), словникові слова. Тип уроку: вивчення статті
Перегляд файлу

Конспект уроку літературного читання 3 клас

 Тема уроку: З вільних інтернет-джерел «Історія першої парасольки»

Мета уроку: розвивати комунікаційні навички учнів, критичне мислення, вміння працювати у колективі, пізнавальні інтереси.

Обладнання: підручник літературного читання 3 класу, презентація з ілюстративним матеріалом та медіапродуктів (світлин), словникові слова.

Тип уроку: вивчення статті

                                               Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  1. Загадка про парасольку :

Я порою дощовою –

Наче дах над головою.

При собі мене тримають,

А як дощ пройде - складають. (парасолька)

  1. «Подискутуємо». Діти, як ви думаєте, чи треба людям парасолька у різні пори року? Чому парасолька потрібна? Чи ви, діти знаєте хто вигадав парасольку? У якій країні парасолька перша з`явилася? Який висновок можна зробити?

               

  1. Словникова робота перед читанням тексту статті підручника ( значення слів: аксесуар, інсталяція, строкатий, нейлон)
  2. Словникова робота перед читанням (промовляння слів із тексту з правильним наголосом: опади, кістяна, торгівець, виключно, вощене, укриття)
  1. Опрацювання статті підручника (за технологією критичного мислення «читання з позначками»
  1. Читання тексту статті «Історія першої парасольки» вголос  із зупинками та обговоренням прочитаного. Після читання абзацу поставити позначку олівцем:  + вже відомо, - ще невідомо, ! цікава інформація, ? хочемо дізнатися більше.

           

  1. Робота з ілюстраціями до тексту статті. Хто зображений на світлині? Який предмет? Чим парасолька незвична?

       

 

              

  1. Бесіда з учнями після ознайомлення зі статтею підручника.
  • Діти, чи є у вас парасолька? Опишіть її. Якого вона кольору? Звідки у вас парасолька? Хто і коли подарував чи купив? Яким чином ви її використовуєте?
  • Де ще можна використати парасольку? Які ваші ідеї? Подумайте та поділіться ними зі своїми однокласниками.
  1. Творча робота. Ілюстрація парасольки. На аркушах білого паперу намалювати свою парасольку. Демонстрація дитячих робіт.

 

  1. Підсумок уроку. Визначення кількості позначок занесених до таблиці у кожного учня.

 +

-

!

?

 

 

 

 

 

Висновок: інформація статті цікава, деяку вже знали, деяка була невідома, але хочемо ще дізнатися більше про парасольку.

  1. Рефлексія. Бліц-опитування на знання статті «Чи уважний ти читач?»

                              

  1. Домашнє завдання. 

 

Література

  1. Савчук А. Українська мова та читання : підручник для 3 класу закл.загал.серед.освіти . У 2 ч / А.Савчук. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2020. – 144с.

Перевірено на академічну доброчесність  ( 90 % оригінальності)

 

 

docx
Додано
30 квітня 2022
Переглядів
962
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку