Конспект уроку літературного читання 3 клас
Тема уроку: З вільних інтернет-джерел «Історія першої парасольки»
Мета уроку: розвивати комунікаційні навички учнів, критичне мислення, вміння працювати у колективі, пізнавальні інтереси.
Обладнання: підручник літературного читання 3 класу, презентація з ілюстративним матеріалом та медіапродуктів (світлин), словникові слова.
Тип уроку: вивчення статті
Хід уроку
-
Організаційний момент
-
Мотивація навчальної діяльності.
-
Загадка про парасольку :
Я порою дощовою –
Наче дах над головою.
При собі мене тримають,
А як дощ пройде - складають. (парасолька)
-
«Подискутуємо». Діти, як ви думаєте, чи треба людям парасолька у різні пори року? Чому парасолька потрібна? Чи ви, діти знаєте хто вигадав парасольку? У якій країні парасолька перша з`явилася? Який висновок можна зробити?
-
Словникова робота перед читанням тексту статті підручника ( значення слів: аксесуар, інсталяція, строкатий, нейлон)
-
Словникова робота перед читанням (промовляння слів із тексту з правильним наголосом: опади, кістяна, торгівець, виключно, вощене, укриття)
-
Опрацювання статті підручника (за технологією критичного мислення «читання з позначками»
-
Читання тексту статті «Історія першої парасольки» вголос із зупинками та обговоренням прочитаного. Після читання абзацу поставити позначку олівцем: + вже відомо, - ще невідомо, ! цікава інформація, ? хочемо дізнатися більше.
-
Робота з ілюстраціями до тексту статті. Хто зображений на світлині? Який предмет? Чим парасолька незвична?
-
Бесіда з учнями після ознайомлення зі статтею підручника.
-
Діти, чи є у вас парасолька? Опишіть її. Якого вона кольору? Звідки у вас парасолька? Хто і коли подарував чи купив? Яким чином ви її використовуєте?
-
Де ще можна використати парасольку? Які ваші ідеї? Подумайте та поділіться ними зі своїми однокласниками.
-
Творча робота. Ілюстрація парасольки. На аркушах білого паперу намалювати свою парасольку. Демонстрація дитячих робіт.
-
Підсумок уроку. Визначення кількості позначок занесених до таблиці у кожного учня.
Висновок: інформація статті цікава, деяку вже знали, деяка була невідома, але хочемо ще дізнатися більше про парасольку.
-
Рефлексія. Бліц-опитування на знання статті «Чи уважний ти читач?»
-
Домашнє завдання.
Література
-
Савчук А. Українська мова та читання : підручник для 3 класу закл.загал.серед.освіти . У 2 ч / А.Савчук. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2020. – 144с.
Перевірено на академічну доброчесність ( 90 % оригінальності)