Розробка уроку для 4 класу, спрямована на розвиток уміннь усного мовлення та аудіювання, організацію оперування лексичними одиницями, що вивчаються у власній мові учнів на рівні слова, словосполучення, речення, понад фразової єдності,навчання учнів читати текст з вилученням основної інформації.
Тема:Лондон в давнину.
Цілі:
ПРАКТИЧНІ :
Виховні :
Розвиваючі :
Обладнання: підручник, малюнки, картки для індивідуальної роботи.
Тип уроку: формування знань та умінь.
Хід уроку
Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
Фонетична зарядка.
Читання звуків на картках
Оголошення теми уроку.
How do you think, what is the topic of our lesson?
You are right the topic of our lesson is «Ancient London».
Основна частина уроку.
Контроль домашнього завдання.
Проведення аудіювання
What would you do if you were British?
Weather. If smb started discussing weather with you, you would …. .
a) change the weather topic
b) speak about weather non-stop
c) turn round and go away
Tea. If you drank smth at 5 o’clock, it’d be . . .
a) beer and butter
b) tea and soda
c) tea and milk
Food. If you had lunch, you’d have….
a) fish’n’chips
b) a hamburger
c) pasta
Manners. If your steak at the restaurant were as hard as boots, you’d…
throw it at the waiter
say: “Well, it’s not too bad. ”
throw it under the table and leave
Pets. If you had a pet, you’d….
a) build monuments to your pet after its death
b) never allow it to lie on your bed
c) feed it very rarely
Privacy. If you met a person in the street, you’d….
come up to him and hug him
never come too close
kiss him on the cheek
Sports. If you were a Brit, you’d…
a) go skiing
b) go bunjee jumping
c) go fox hunting
Активізація вивченої на попередніх уроках лексики.
Дітям роздаються завдання для виконання.
Фізкультхвилинка. Relaxation
T e a c h e r: It seems to me that you are tired a little, are not you?
P u p i l s: Yes, we are.
T e a c h e r: Let’s do some physical exercises. Stand up, please. Repeat after me, please.
Hands up! Clap! Clap! Touch your shoulders!
Hands down! Shake! Shake! Touch your nose!
Hands to the left! Clap! Clap! Bend left! Bend right!
Hands to the right! Clap! Clap! Touch your ears!
Hands on hips, hands to the sides! Touch your toes!
Hands up! Hands down!
Hands on hips! And sit down!
Діти продовжують працювати над завданнями.
Тренування в читанні
1.Передтекстові вправи
Повторити з учнями ЛО на вивчену тему. Чітко пояснити завдання.
2.Етап читання тексту
Читати та перекладати вправу 1 на стр.60
3. Повідомлення про прочитане
Учні розповідають, спираючись на текст. Так як це новий текст, то можна дозволити учням зачитати найбільш важкі речення.
4.Післятекстові вправи.
Клас ділиться на дві команди. За кожну правильну відповідь – один бал. Перемагає команда, яка отримала більше балів.
Заключна частина уроку.
What have you known from the lesson? Do you like the lesson?
Впр.5 на стр.45 (письмово)