Конспект уроку "Незвичайний скарб"

Про матеріал

Метою цього уроку є розвиток умінь усного мовлення та аудіювання;організація оперування лексичними одиницями, що вивчаються у власній мові учнів на рівні слова, словосполучення, речення, понад фразової єдності;навчити учнів читати текст з вилученням основної інформації.

Перегляд файлу

Тема:Незвичайний скарб.

Цілі:

ПРАКТИЧНІ :

  • Розвивати уміння усного мовлення та аудіювання;
  • Організувати оперування лексичними одиницями, що вивчаються у власній мові учнів на рівні слова, словосполучення, речення, понад фразової єдності;
  • Навчити учнів читати текст з вилученням основної інформації;

Виховні :

  • Виховувати в учнів наполегливість у подоланні труднощів;
  • Стимулювати та підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Розвиваючі :

  • Розвивати фонематичний слух учнів;
  • Розвивати логічне мовлення;
  • Розвивати довготривалу пам'ять, здатність самостійно планувати мовний поступок;
  • Розвивати зорову пам'ять учнів, удосконалювати навички вимови.

Обладнання: підручник, малюнки, картки для індивідуальної роботи.

Тип уроку: формування знань та умінь.

 

                                                Хід уроку

Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

 Фонетична зарядка.

Читання звуків на картках

 Оголошення теми уроку.

How do you think, what is the topic of our lesson?

You are right the topic of our lesson is «Ann's treasure»

 

Основна частина уроку.

Контроль домашнього завдання.

 

Активізація вивченої на попередніх уроках лексики.

 

Дітям роздаються завдання для виконання.

Фізкультхвилинка. Relaxation

 T e a c h e r: It seems to me that you are tired a little, are not you?

 P u p i l s: Yes, we are.

T e a c h e r: Let’s do some physical exercises. Stand up, please. Repeat after me, please.

Hands up! Clap! Clap!                        Touch your shoulders!

Hands down! Shake! Shake!               Touch your nose!

Hands to the left! Clap! Clap!             Bend left! Bend right!

Hands to the right! Clap! Clap!           Touch your ears!       

Hands on hips, hands to the sides!       Touch your toes!

Hands up!                                             Hands down!

Hands on hips!                                     And sit down!

Діти продовжують працювати над завданнями.

Тренування в читанні

1.Передтекстові вправи

Повторити з учнями ЛО на вивчену тему. Чітко пояснити  завдання.

2.Етап читання тексту

Читати та перекладати вправу 2 на стр.44

3. Повідомлення про прочитане

Учні розповідають, спираючись на текст. Так як це новий текст, то можна дозволити учням зачитати найбільш важкі речення.

4.Післятекстові вправи.

  • Учні дають відповіді на поставленні питання.
  • Впр.3, 4 на стр.45
  • Продовжити речення
  • Перекласти на англійську мову такі словосполучення:
  • Згрібати(scoop up)
  • Шкільне подвір'я
  • Метелик-гарний.
  • Особливий скарб
  • Сонечко і метелик
  • Це сяючий камінь.
  • У мішок.

Тренування в граматиці

Повторення утворення та вживання ступенів порівняння прикметників:

  1. Утворити вищий і найвищий ступінь порівняння прикметників
  • Famous, interesting, important, clever, hot, dry, high, beautiful
  1. Перекласти на англ.мову:
  • Відоміший, найцікавіший, найбільший, товстіший, тепліший, найнебезпечніший, найдовший.

 

Заключна частина уроку.

  1.     Підсумок уроку.

What have you known from the lesson? Do you like the lesson?

  1.     Домашнє завдання.

Впр.5 на стр.45 (письмово)

  1.     Оцінювання.

 

 

docx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
625
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку