Конспект уроку "Людина – от що найцікавіше у світі"

Про матеріал
Конспект уроку включає в себе таку мету: ознайомити з поняттям «людина» та «суспільство», навчити визначати спільне та відмінне між людиною і твариною; повторити що є необхідним для життя тварин і людей; розвивати логічне мислення; виховувати повагу одне до одного.
Перегляд файлу

Дата: 18.01.2021

Тема: Людина – от що найцікавіше у світі

Мета: ознайомити з поняттям «людина» та «суспільство», навчити визначати спільне та відмінне між людиною і твариною; повторити що є необхідним для життя тварин і людей; розвивати логічне мислення; виховувати повагу одне до одного.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок.

Будем добре працювати,

Хороші результати будемо  мати.

  1. Актуалізація опорних знань
  1.               Бесіда

– Що необхідно всім живим істотам?

  1.               «Юний синоптик».

Синоптики доповідають прогноз погоди.

  1.               Гра «Відшукай зайве»
  •            Небо, земля, сніг, снігур, сонце, вітер.
  •            Хмари, дощ, місяць, літак, іній, туман.
  •            Білка, лисиця, дощ, ведмідь, заєць.

Отже, які об’єкти належать до неживої природи?

  1. Повідомлення теми та мети уроку

Відгадайте тему нашого уроку. Сьогодні ми поговоримо про Івана, Анастасію, Матвія, Маргариту.

– Що у них спільного? (Вони люди.)

  1. Вивчення нового матеріалу

Робота за підручником с. 10-11

– На Землі багато живих істот. Та серед них лише одну називають розумною. Тільки ця істота вміє читати, писати, говорити. Вона шиє одяг, пече хліб, придумала комп’ютер. Скажіть, хто це? — Правильно! Це ЛЮДИНА.

  1.               «Спільне та відмінне на малюнку»

Розглянь малюнки. Що спільного між людиною і твариною? А що відмінного?

Подивіться на курчатко? Ким воно стало?

– Знайдіть немовлят? Ким вони стали? Цей процес називається ріст. Ростуть і люди і тварини.

Знайдіть песика та хлопчика. Що вони роблять?

– Кого годує свиня?

– Що робить дівчинка та котик? (Вони їдять.)

– Чи необхідна живим істотам їжа?

Людина, як і тварина, рухається, харчується, росте. У неї народжуються діти. І людина, і тварина не можуть жити без тепла, повітря, води, їжі.

Але між людиною і твариною багато відмінного. Людина вміє думати, розмовляти, працювати, досліджувати світ. Щоб навчитися цього, вона повинна жити серед людей, спілкуватися з ними.

Завдання №1

Поєднай малюнок і відповідне слово. Виконується з коментуванням.

ннннн

  1.               Що роблять діти?

Назвіть дії: досліджує, копає, дивиться, дружить, працює, думає, малює, грає.

– Чи можуть ці дії виконувати тварини?

  1.               Завдання №2 Без чого не можуть жити ні людина, ні тварина? Обвести.

нннннннн

  1.               Хто така людина?

Назвіть усіх зображених людей на малюнку.

Усі люди разом — це суспільство. Людина належить одночасно і до природи, і до суспільства. До природи — тому, що є живою істотою. До суспільства — тому, що живе серед людей.

Фізкультхвилинка

  1. Закріплення нового матеріалу

Робота з друкованим зошитом с.8-9

Завдання № 3

Хто належить до суспільства? Позначте.

IMG_201902рр10_0002

Завдання № 4

Людина – єдина істота, яка здатна малювати прямі лінії. Намалюй за зразком хлопчика і дівчинку прямими лініями.

IMG_20рр1902рр10_0002

 

  1. Підсумок уроку

– Чим людина відрізняється від тварини?

– Що таке суспільство?

– Навіщо людині суспільство?

docx
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку