2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Конспект уроку математики для 1 класу за освітньою системою Анжеліки Цимбалару « Світ чекає крилатих» Журнал №6 Тема: Крива. Замкнена, незамкнена крива. Ламана і крива. Коло. Замк

Про матеріал
Тема: Крива. Замкнена, незамкнена крива. Ламана і крива. Овал. Коло. Коло і овал. Рух точки по колу. Відстань. Зображення кривої. Письмо елементів цифр. Мета: вчити дітей поняттям «замкнена» та «незамкнена пряма», вчити розрізняти коло та круг; вдосконалити вміння складати та розв’язувати ситуацыъ математичного змысту ; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на питання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Обладнання: журнал, олівці, мотузка для вимірювання довжини Тип уроку: сприймання нового матеріалу
Перегляд файлу

Комунальний заклад

« Нікопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5»

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку математики для 1 класу за освітньою системою Анжеліки Цимбалару « Світ чекає крилатих»

Журнал №6

Тема:  Крива. Замкнена, незамкнена крива. Ламана і крива. Коло. Замкнені криві, які не є колами. Рух точки по колу. Відстань. Зображення кривої. Письмо елементів цифр.

     

 

Картинки по запросу картинка діти на канікулах

 

 

Підготувала: Вчитель Грищенко В.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

м.Нікополь

2020р.

 

Тема: Крива. Замкнена, незамкнена крива. Ламана і крива. Овал. Коло. Коло і овал. Рух точки по колу. Відстань. Зображення кривої. Письмо елементів цифр.

Мета: вчити дітей поняттям «замкнена» та «незамкнена пряма», вчити розрізняти коло та круг;

 вдосконалити вміння складати та розв’язувати ситуацыъ математичного змысту ;

 розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на питання, аргументувати свої дії;

розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів;

 виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики;

 створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. 

Обладнання: журнал, олівці, мотузка для вимірювання довжини

Тип уроку: сприймання нового матеріалу 

Хід уроку

 

І. Вступна частина

1. Привітання

2. Перевірка готовності до уроку

- Перевірте, чи у всіх на партах є олівці, ручка та журнали?

ІІ. Основна частина

1. Завдання до малюнка на с. 12-13:

- Розгорніть ваші журнали на сторінці 12

- Уважно подивіться на малюнок

- Скільки кульок зображено на малюнку?(5)

- Розфарбуйте їх у червоний та синій колір так, щоб червоних кульок було на 1 менше ніж синіх

- Скільки у вас вийшло червоних кульок?(2) А синіх?(3)

2. Завдання на полі на с.13.

1. - Який транспорт зображено на малюнку? (автомобіль, трамвай)

- Який з них зображений на полях с.13? (трамвай)

- А який транспорт у завданні зайвий? (фунікулер) Фунікуле́р (фр. funiculaire, лат. funiculus — мотузка, канат)  рейковий транспортний засіб з канатною тягою для перевезення людей або вантажів по крутій трасі.

- Обведіть «зайвий» транспорт червоним олівцем

- Трамвай є транспортом, який не забруднює повітря, бо рухається завдяки електричному струму. Електричний струм у трамваї подається за допомогою «пантографів».

- З’єднайте геометричні фігури з відповідними формами пантографів трамваїв.

2. – Тепер погляньте на завдання справа знизу. Потрібно за іінструкією, яка зображена під малюнком креслити в зошиті, я буду малювати на дошці, а ви повторюйте за мною.

3.Завдання на с. 18.

1.  - Перегорніть журнали на сторінку 18.

- Які фігури нагадують сліди корабликів? (пряма, крива, замкнена)

- Чому їхній слід різний? (1-й рухається без перешкод, 2-й – обходить перешкоди (камінчики) – змінює напрямок руху; 3-й рухається у вирі по замкненій ліній, яка не має кутів)

- Розфарбуйте вітрила корабликів так, щоб вітрило кораблика, що рухається по замкненій лінії, було блакитне; по прямій – жовте; по кривій – зелене.

- Отже, крива є слідом точки, що плавно змінює напрямок руху, крива може бути замкненою та незамкненою.

2. Фізхвилинка для рук

2. - Подивіться на наступне завдання

- Яка різниця між зображеними фігурами?

- Зверніть увагу на мотузку, до якої прив’язаний песик, в першій фігурі він натягнутий, а в другій мотузка то натягнута, то ні.

- Перша фігура називається «коло», це слід обертання точки, яка не змінює відстань від центру, так само як собачка на малюнку.

- А друга фігура – це «овал», слід обертання точки, яка змінює відстань від центру.

- З’єднайте картки які тримає лексик, з відповідними фігурами.

3.  - Переходимо до наступного завдання.

- Для цього дістаньте зі своїх боксів мотузки.

- Виміряйте довжину відрізків в овалі. Чи однакові вони? (ні)

- А тепер виміряйте відрізки в колі. Чи однакові вони? (так)

- Відрізки в овалі наведіть червоним олівцем, а в колі – жовтим.

- Погляньте на світлини, на якій з них зображений рух по колу? З’єднайте цю світлину з дорожним знаком, який означає рух по колу.

4.Завдання на с. 19.

1. - Подивіться на перше завдання на с.19.

- Що зображено на малюнку? (діти та повітряні змії)

- Погляньте на мотузки, до яких прив’язані змії, чи однакові вони? (ні)

- А якої форми кожна мотузка? (перша – крива, друга – ламана, третя – ламана, четверта – пряма)

- Криву мотузку наведіть зеленим олівцем, ламані – синім, пряму – червоним)

- А якої форми кожен змій? (перший – трикутник, другий – чотирикутник, третій – п’ятикутник, третій – чотирикутник)

- Розфарбуйте трикутники синім олівцем, чотирикутники – зеленим, п’ятикутники – червоним.

- Подивіться на лінії, що зображені біля малюнку.

- В які дві групи можна об’єднати ці лінії? (замкнені та незамкнені)

- Групу незамкнених ліній обведіть червоним олівцем, а групу замкнених – зеленим олівцем.

- Скільки незамкнених ліній? (3)

- А скільки замкнених? (4)

- Під лініями намальовані картки з числами та знаками, з лівої сторони розфарбуйте картку червоним олівцем з тим числом, яке відповідає кількості незамкнених ліній, а з правої сторони зеленим олівцем – картку з числом, яке відповідає кількості замкнених ліній.

- Чи однакова їхня кількість? (ні)

- Отже зафарбуйте жовтим олівцем картку зі знаком «не дорівнює»

5. Фізхвилинка.

- Погляньте на наступне завдання

- Скільки дітей на майданчику? (2) Зображте їх на схемі, яка знаходиться зліва від малюнку, в червоному овалі.

- А скільки йде по доріжці? (4) Зображте їх на схемі в зеленому овалі

- Скільки дітей всього зображено на малюнку? (6)

- За допомогою якої операції ми це дізнались? (об’єднання)

- Обведіть знак, який позначає операцію «об’єдняння»

- А тепер зверніть свою увагу лише на дітей, що на доріжці.

- Скільки їх? (4) Позначте їх на схемі, яка знаходиться справа від малюнку в зеленому овалі.

- Скільки дітей залишиться, якщо двоє піде звідти? (2) Позначте їх на схему в червоному овалі.

- За допомогою якої операції ми це дізнались? (вилучення)

- Обведіть картку зі знаком вилучення.

3.

- А зараз за зразком, який зображений знизу зліва, виконайте запис

- Тепер погляньте на малюнок, який зображений знизу справа на сторінці, домалюйте його, навівши олівцем пунктирні лінії.

- Скільки поверхів в будинку? Скільки вікон?

- На другому поверсі домалюйте ще одне вікно. З якого боку будинку ви домалювали вікно?

4. Релаксація для очей

ІІІ. Заключна частина

1. Рефлексія

- Про що ви сьогодні дізналися?

- Розкажіть Лаксикам які бувають лінії?

- В чому різниця між колом та овалом?

- Яке завдання вам сподобалось найбільше?

2. Домашнє завдання

Навчити Лаксиків будувати ламані, замкнені ламані.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 січня
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку