Урок математики
2 клас
Тема. Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення часу.
Мета : вдосконалити навички розпізнавання часу за годинником; вдосконалити навички розв’язування задач; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.
Обладнання: мультимедійний комплект, пісня «Годинник», підручник,
Хід уроку
І. Організаційний момент
Добрий день, мої любі другокласники.
Я рада вітати вас на нашому уроці математики
Сподіваюсь ви завітали з гарним настроєм? Покажіть будь ласка колір олівчика, Який відповідає вашому настрою. Слайд 2
Я бажаю вам, щоб до кінця уроку ваш настрій не змінився
А що ви очікуєте від нашого уроку Слайд 3( Нових знань, цікавих видів роботи.)
А як же ви повинні працювати, щоб справдилися очікування від уроку ? Слайд 4
Сподіваюсь, що ви будете злагоджено , старанно працювати. Разом ми будемо багато дізнаватися . а урок у нас буде цікавим , корисним і результативним.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку
Сьогодні ми з вами будемо подорожувати до Королівства математики. Слайд 5
А подорожувати ми будемо на машині часу. Поїхали.
І перша наша зупинка «Музична». Послухайте пісеньку і спробуйте здогадатися, що ж ми сьогодні будемо вивчати. Слайд 6
ІІ зупинка .Так мої розумнички. Сьогодні ми будемо визначати час за годинником. І на кінець уроку ви будете Слайд 7
ІІІ. Робота над матеріалом уроку
Як ви думаєте, навіщо потрібно знати одиниці часу» . Так, розумнички. Щоб не запізнитися до школи, на тренування, на автобус, або потяг під час подорожі
Так одиниці часу знати важливо. Давайте ми їх пригадаємо і запишемо, виконавши математичний диктант.
Підкресліть число, яке ви написали найкраще.
Діти, наші друзі мавпочка і ведмедик засумували, Слайд 9. Вони хочуть політати на повітряних кульках. Допоможимо їм.? Звичайно . Але для цього нам потрібно прочитати слова, одиниці вимірювання. Тож вперед. Сочатку допоможимо політати ведмедику . Читаємо швидко слова на одному диханні. Тепер допоможимо спуститися мавпочці. Діти, а які одиниці часу ви запам’ятали?. А яка ж була нова одиниця часу?. Мої розумнички – це доба.
Зараз перегляньте відео і дізнайтеся, що таке доба.
Ми з вами добре попрацювали і тепер відпочинемо і пограємо в гру День- ніч. Слайд 9
Налаштуйте свої оченята- фотоапаратики . Прочитайте і запам’ятайте , що ви побачите на екрані. Дивимось, читаємо, запам’ятовуємо.
Відтворіть мені з пам’яті, те, що ви побачили. Розумнички. Так скажіть мені з яких же частин складається доба? Слайд 10
А зараз ми будемо визначати час за годинником. Перейдіть, будь ласка за посиланням і виконаємо вправу. Чудово. Відкрийте зошити і запишіть, який годинник показує найменше часу, а який найбільше. Молодці.
1год -60 хв. Щоб дізнатися скільки всього хвилин читала дівчинка нам потрібно 60 хв. Додати 35 хв. ==95 хв.
Запишіть, будь ласка розв’язання в зошит.
Попрацюємо над наступною задачею.
Міркуємо так
1год=60 хв.
60 хв + 30 хв = 90 хв
90 хвилин витратили до лісу
90 хвилин витратили додому
Отже відповідь
Молодці.
Діти, наша чудова подорож завершується і наша остання станція «Незакінчене речення». Прочитайте і продовжіть речення
ІV. Підсумок уроку.
- Ви усі плідно працювали, а зараз поставте кожний собі оцінку на лінійці самооцінювання.
- Мікрофон у нас не звичайний, а мікрофон поради. Тож, скажіть, що потрібно повторити, аби цеглинки сьогоднішнього уроку міцно закарбувалися у пам’яті надовго?
Подивіться на екран і оцініть свою роботу на уроці.
Чудово, я вами пишаюся і дуже рада, що нам все вдалося.
Діти, час летить дуже швидко і ми повинні вчитися цінувати його , бо втрачений час ніколи не повернеш. Тож на закінчення давайте прочитаємо рядочки вірша.
Дякую вам за урок. До побачення