Конспект уроку математики. Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення часу за годинником.

Про матеріал
Мета :вдосконалити навички розпізнавання часу за годинником; вдосконалити навички розв’язування задач; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета
Перегляд файлу

                                                                                           Урок математики

2 клас

Тема. Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення часу.

 Мета : вдосконалити навички розпізнавання часу за годинником; вдосконалити навички розв’язування задач; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.

Обладнання: мультимедійний комплект, пісня «Годинник», підручник,

                                            Хід уроку

          І. Організаційний момент

 Добрий день, мої любі   другокласники.

Я рада вітати вас на  нашому уроці математики

Сподіваюсь ви завітали з гарним настроєм? Покажіть будь ласка колір олівчика,                                    Який відповідає вашому настрою. Слайд  2 

Я бажаю вам, щоб до кінця уроку ваш настрій не змінився

А що ви очікуєте від нашого уроку Слайд 3( Нових знань, цікавих видів роботи.)

А як же ви повинні працювати, щоб справдилися очікування від уроку ? Слайд 4

Сподіваюсь, що ви будете злагоджено , старанно працювати. Разом ми будемо   багато  дізнаватися . а урок у нас буде цікавим , корисним і результативним.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

 Сьогодні ми з вами будемо подорожувати до Королівства математики. Слайд 5

 А подорожувати ми будемо на машині часу. Поїхали.

 І перша наша зупинка «Музична». Послухайте пісеньку і спробуйте здогадатися, що ж ми сьогодні будемо вивчати.  Слайд 6

ІІ зупинка .Так мої розумнички. Сьогодні ми будемо визначати час за годинником.  І  на кінець уроку ви будете  Слайд 7

  ІІІ. Робота над матеріалом уроку

  1.  А ми подорожуємо далі  і наступна наша зупинка    «Пригадай». Слайд 8

Як ви думаєте, навіщо потрібно знати одиниці часу» . Так,  розумнички. Щоб не             запізнитися до школи, на  тренування, на автобус, або потяг під час подорожі

Так  одиниці часу знати важливо. Давайте ми їх пригадаємо і запишемо, виконавши          математичний диктант.

  1.   Математичний диктант.  Сядьте, рівненько, відкрийте, будь ласка зошити, покладіть їх правильно, візьміть правильно ручку і красиво і каліграфічно запишіть число, класна робота, математичний диктант. Слайд 7

Підкресліть  число, яке ви написали найкраще.

  1. Асоціативний кущ .Діти, а які асоціації у вас виникають, з теми час.  Давайте створимо асоціативний кущ. Слайд 8.  Чудово! Ми все пригадали.
  2. Вправа «Повітряні кульки»

Діти, наші друзі мавпочка і ведмедик засумували, Слайд 9. Вони хочуть політати на повітряних кульках. Допоможимо їм.? Звичайно . Але для цього нам потрібно  прочитати слова, одиниці вимірювання. Тож вперед. Сочатку  допоможимо політати ведмедику . Читаємо швидко слова на одному диханні.  Тепер допоможимо спуститися мавпочці.  Діти, а які одиниці часу ви  запам’ятали?. А яка ж була нова одиниця часу?. Мої розумнички – це доба.

  1. Робота з підручником

Зараз перегляньте відео і дізнайтеся, що таке доба.

  1. Гра «День і ніч»

  Ми з вами добре попрацювали  і тепер відпочинемо і пограємо в гру День- ніч.   Слайд 9

  1. Вправа «Фотоапарат» .  А ми подорожуємо нашою машиною часу  далі  . І наступна зупинка «Наукова» . Виконаємо вправу «Фотоапарат»

         Налаштуйте свої оченята- фотоапаратики .  Прочитайте і запам’ятайте , що ви    побачите на екрані. Дивимось, читаємо, запам’ятовуємо.

Відтворіть мені з пам’яті, те, що ви побачили. Розумнички.  Так скажіть мені з яких же частин складається доба?  Слайд 10

А зараз ми будемо визначати час за годинником. Перейдіть, будь ласка за посиланням і виконаємо вправу. Чудово. Відкрийте зошити і запишіть, який годинник показує найменше часу, а який найбільше. Молодці.

  1. Фізкультхвилинка   А тепер відпочинемо і виконаємо фізкультхвилинку.
  2. Зупинка «Кмітливчик». І ось ми наблизилися до зупинки «Кмітливчик». Ми будемо працювати над задачами.  Прочитаємо першу задачу.

1год -60 хв. Щоб дізнатися скільки всього хвилин читала дівчинка нам потрібно 60 хв. Додати 35 хв. ==95 хв.

Запишіть, будь ласка розв’язання в зошит.

Попрацюємо над наступною задачею.

 Міркуємо так

1год=60 хв.

60 хв + 30 хв = 90 хв

90 хвилин витратили до лісу

90 хвилин витратили додому

Отже відповідь

  1. Робота над паприслів’ями   .Діти наш народ дуже талановитий і  він склав багато прислів’їв і приказок про мову. Давайте ми з деякими ознайомимося. Але вони чомусь розсипалися. І наше наступне завдання «З’єднай частини прислів’їв» слайд  11.

Молодці.

Діти,  наша чудова подорож завершується і наша остання станція «Незакінчене речення».  Прочитайте і продовжіть речення

ІV. Підсумок уроку.

  1. Самооцінювання.

-         Ви усі плідно працювали, а зараз поставте кожний собі оцінку на лінійці самооцінювання.

  1. Гра «Мікрофон»

 

-         Мікрофон у нас не звичайний, а мікрофон поради. Тож, скажіть, що потрібно повторити, аби цеглинки сьогоднішнього уроку міцно закарбувалися у пам’яті надовго?

Подивіться на екран і оцініть свою роботу на уроці.

Чудово, я вами пишаюся і дуже рада, що нам все вдалося.

Діти, час летить дуже швидко і ми повинні вчитися цінувати його , бо втрачений час ніколи не повернеш. Тож  на закінчення давайте прочитаємо рядочки вірша.

Дякую вам за урок. До побачення

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 січня
Переглядів
764
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку