Урок 29
Тема: Реклама комерційна й соціальна, локальна й регіональна. Засоби розповсюдження реклами
Мета: 1) Формувати знання про види реклами, про її суть як засіб впливу на споживача, розглянути шляхи її розповсюдження, ролі як елементу культури;
2) Розвивати вміння висловлювати власну думку, розрізняти види і призначення реклами, створювати рекламні плакати й буклети;
3) Виховувати ціннісне ставлення до рекламної справи як телевізійного проекту
Тип уроку: комбінований
Методи: репродуктивно-ілюстративний, діалог культур
Хід уроку:
1.Організаційний етап
Телебачення як засіб комунікації. Роль телебачення в житті суспільства
2. Етап мотивації
Що таке реклама? Яка її мета? Які існують види реклами?
3. Етап засвоєння нових знань
Реклама ( лат. «виголошую») – елемент культури, спосіб впливу на споживача з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби. Реклама стала частиною повсякдення. Вона створює віртуальний світ і залучає до нього споживача. Реклама багатофункціональна: вона має економічний, соціальний, політичний, культурний, просвітницький, психологічний, естетичний вплив на суспільство. Реклама передбачає цілеспрямовану організацію заходів для отримання вигоди (прибутку, політичної мети, сформованої громадської думки). Є реклама, яка сприяє збереженню навколишнього середовища. За спрямованістю розрізняють рекламу комерційну (товар, бізнес) та соціальну (політична, просвітня). За характером вплив рекламних засобів буває індивідуальним та масовим.
Залежно від території рекламу поділяють на:
Реклама є комунікативним процесом, суть схоплюється миттю на підсвідомому рівні.
Певні рекламні прийоми:
Які рекламні засоби, прийоми є найпереконливішими? Які емоції збуджують?
Народилась реклама з часів античних глашатаїв. З поширенням друку її вплив підвищився. Сучасні ЗМІ перетворили її на бізнес.
Засоби розповсюдження реклами:
Складові елементи фірмового стилю виробника: товарний знак або емблема, логотип, салоган, сувенір (приклади фірмової техніки, продукції)
Ефективне співвідношення: 70% - відеоряд, мінімум тексту; у салоганах, коментарях – народна творчість – прислів’я, казки, пісні. В рекламній творчості втілюються художні напрямки модернізм, дадаїзм, кубізм, сюрреалізм, мінімалізм.
Рекламний дизайн охопив мистецтво: використання кращих музичних творів, картин.
Популярною є антиреклама, яка демонструє негативну сутність певного бренду, речей, послуг (конкурси, рейтинги антиреклам).
Для підвищення рівня культури українського суспільства варто активніше спрямовувати рекламу на інформацію про мистецтво – явище, події, заходи.
У міжнародній практиці до реклами пред’являються наступні вимоги:
Можливі рекламні цілі
Повідомлення |
Переконання |
Нагадування |
- Проінформувати ринок про новий продукт; |
- Переконати купувати визначену торгову марку; |
- Нагадати покупцям про те, що той чи інший продукт може знадобитись їм в найближчому майбутньому; |
4. Етап закріплення засвоєних знань
Перегляд рекламних відеороликів
https://www.youtube.com/watch?v=vAivwo97zCg&list=PLFTBSyA_xjNufxLceZrCGSEclFg4IGcxr
https://www.youtube.com/watch?v=lBAfqpeF9hM
https://www.youtube.com/watch?v=xRG2sggKhoU
5. Етап перевірки засвоєних знань
Визначити тип реклами:
ии
Практичне завдання: створити афішу (плакат) у стилі мінімалізму
6. Етап висновків
Сучасний рекламний процес характеризується складною технологією, складовими елементами якої є рекламодавці, рекламні агентства, засоби реклами та споживачі. В рекламний процес залучаються значні інтелектуальні та матеріальні ресурси.
Реклама перетворилась на невід’ємну складову нашого життя, на важливий елемент інфраструктури засобів масової інформації, охопивши всі сфери діяльності людини. Саме завдяки засобам масової інформації вона стала масовою, всюдисущою, а значить можна в такому разі говорити про її ефективність.
Реклама в періодичній пресі, по радіо, телебаченню здатна зробити популярним товар (у першу чергу це відноситься до товарів щоденного вжитку), розширити ринок його продаж. Реклама в Інтернеті є порівняно молодою, але враховуючи зростання популярності цієї глобальної комп’ютерної мережі вона має великі перспективи.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Рефлексія
Вид реклами, яка пропагує здоровий спосіб життя – …
Рекламний щит – …
«запрошення-оголошення» на фільм –…