Конспект уроку. Модуль Гімнастика 5 клас

Про матеріал
Мета Розвиток коордінаційних здібностей методами спортивної гімнастики Завдання уроку: 1.Навчання вправ з гантелями та складання контрольного нормативу : підтягування у висі та висі лежачи 2.Навчати опорному стрибку способом «ноги нарізно» 3. Закріпити виконання акробатичних комбінацій та вправ з рівноваги 4. Сприяння розвитку коордінаційних здібностей учнів. 5.Сприяння вихованню та дисциплінованості учнів на уроках фізичної культури та позитивного ставлення до фізичної культури
Перегляд файлу

План - конспект комплексного уроку  з фізичної культур 

                                   5 клас

Урок 35-36                           

                                          

 Модуль  Гімнастика

Мета Розвиток коордінаційних здібностей методами спортивної гімнастики

Завдання уроку: 1.Навчання вправ з гантелями та складання контрольного нормативу :

                                   підтягування у висі та висі лежачи

                               2.Навчати опорному стрибку способом «ноги нарізно»

                               3. Закріпити виконання акробатичних комбінацій та вправ з рівноваги

                               4. Сприяння розвитку коордінаційних здібностей учнів.

                               5.Сприяння вихованню та дисциплінованості  учнів на уроках фізичної

                                     культури та позитивного ставлення до фізичної культури

Тип уроку: навчальний

Тривалість уроку -45 хв

Місце проведення:  спортивна зала .

Інвентар : мати, гімнастичні лави                             

Лата проведення .                                               

                                                      Хід уроку  

             

Зміст навчального матеріалу

Дозу-

вання

Організаційно-

 методичні  рекомендації

                        Підготовча частина – 10 хв

1 Організований перехід до місць занять.

2. Шикування. Рапорт, Повідомлення завдань

Перевірка ЧСС за 10 сек

3. Ознайомити з історією гімнастики

1. Шикування та перешикування,

Ходьба, різновиди ходьби

Біг, різновиди бігу;

Стрибки, різновиди стрибків.

Пересування, різновиди пересувань.

     Фізична  підготовка.

   Загальнорозвивальні вправи з гантелями.

1.В.п-стійка ноги нарізно. Руки через сторони вверх.

2.В.п.-стійка ноги нарізно,руки внизу.Руки через перед вверх.

3.В.п.-стійка ноги нарізно.Одна рука вверху. Через перед зміна положення рук.

4.В.п.-стійка ноги нарізно. Руки через перед вверх(вдих),розвести і опустити через сторони(видих

5.В.п-стійка ноги нарізно. Руки через сторони(вдих),з’єднати і опустити через перед(видих)

6.В.п.-стійка ноги нарізно,руки вверх.Зігнути руки в ліктях за голову.Повернутися у в.п.

7.В.п.-стійка ноги нарізно,руки вверх,одна пряма,а друга за головою.Зміна положення рук.

8.В.п-стійка ноги нарізно.Зігнути руки в ліктях. Повернутися у в.п.

9.В.п.-стійка ноги нарізно,одна рука зігнута в лікті. Зміна положення рук.

10.В.п.-стійка ноги нарізно,руки до плечей. Випрямити руки(вдих)

11.В.п.-стійка ноги нарізно,одна рука вверх. Зміна положень рук.

12.В.п.-стійка ноги нарізно,руки вперед. Розвести руки в сторони(вдих).Повернутись у в.п.(видих

Перевірка ЧСС за 10 сек

60 сек

30 сек

60 сек60 сек

30 м

40 м

30 м

30 м

6 хв

 

5 ихв

4-6 раз

4-6 раз

4-6 раз

 

4-6 раз

 

3-5 раз

 

3-5 раз

 

 

3-5 раз

 

4-6 раз

 

4-6 раз

 

4-6 раз

 

3-5 раз

 

4-6 раз

Фронтальний метод Розповісти.

Розповісти та розказати

 

Виконує правила техніки безпеки

Фронтально потоковий метод

Фронтальний метод

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Виконувати за командами. Виправляти по

               Основна частина 27 хв

Підтягування у висі та висі лежачи- залік онн 

15 хв

 

  Змагальний метод          

 

Навчання техніці виконання опорного стрибка  способом «ноги нарізно»

3 хв

 

Фронтальний метод

 

Виконати підготовчі вправи

1. В основній стійці стрибок угору з розведенням ніг

2.З упору присівши 3 відштовхуючись носками , перейти в упор стоячи, ноги нарізно і виконати у темпі стрибок угору – вперед, прогнувшись

 

6-8разів

6-8разів

Фронтально одночасно.

 

 

 

 

Опорний стрибок способом «ноги нарізно»

Послідовність навчання

  • Стоячи біля гімнастичній стінці, руками тримаючись за рейку на рівні голови, підсклки ноги нарізно.
  • Стоячи на  гімнастичному містку – відштовхнутися обома ногами.
  • Стоячи на містку поштовх двома ногами з розведенням ніг нарізно.
  • Стрибок  ноги нарізно через козла з розбігу 7-8 кроків

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

Акробатична комбінація  №1

Послідовність  виконання комбінації(дівчата 

  1. В.п.о.с упор присівши.
  2. Перекид вперед- перекатом назад стійка на лопатках
  3. Перехід у положення на стині.
  4. «Міст».
  5. Поворот  праворуч (ліворуч)
  6. Перехід  в упор присівши
  7. Перекид вперед о.с.

Комбінація для хлопчиків..Упор присівши – перекид уперед  – у групуванні – перекат  назад у  стійку  на лопатках-  перекат уперед у положення сидячи з нахилом  уперед – перекид назад в упор присівши- встати руки вгору.основна стійка.

 Вправи з рівноваги: повторення ходьби по  гімнастичній колоді( перевернута лава)  з різним положенням рук , з підскоком, позмінній крок . крок польки..

ходьба з випадами по колоді(лаві) з різним положенням рук;

- повороти з різним положенням рук на 90-180*

Поєднання елементів  спочатку на гімнастичній лаві а потім на гімнастичній колоді. Якщо нема колоди – виконувати вправи на лаві. вихід із додатковою опорою на кінець колоди - крок лівою, руки в сторони - крок правою руки вниз і поворот направо кругом - махом лівої випад уперед, руки в сторони - махом правої поворот наліво на 90* у стійку ноги нарізно, руки в сторони - приставний крок вправо - упор присівши - зіскок прогнувшись.

Рухливі ігри з елементами акробатики

 

 

сканирование0032

 

 

Scan0037

. Scan0464

       Заключна частина -3 хв

1. Шикування в одну шеренгу.

2. Підсумок проведеного уроку.

3. Оцінювання учнів за бальною та парціальною системами.

4. Завдання на наступний урок

5. Завдання додому

30 сек

60 сек

30 сек

30 сек

30 сек

Ігровий метод

Визначити кращих

Пояснити оцінювання

Розповісти.

Пояснити, показати.

 

 

docx
Додано
13 січня 2022
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку