План - конспект комплексного уроку з фізичної культур
5 клас
Урок 35-36
Модуль Гімнастика
Мета Розвиток коордінаційних здібностей методами спортивної гімнастики
Завдання уроку: 1.Навчання вправ з гантелями та складання контрольного нормативу :
підтягування у висі та висі лежачи
2.Навчати опорному стрибку способом «ноги нарізно»
3. Закріпити виконання акробатичних комбінацій та вправ з рівноваги
4. Сприяння розвитку коордінаційних здібностей учнів.
5.Сприяння вихованню та дисциплінованості учнів на уроках фізичної
культури та позитивного ставлення до фізичної культури
Тип уроку: навчальний
Тривалість уроку -45 хв
Місце проведення: спортивна зала .
Інвентар : мати, гімнастичні лави
Лата проведення .
Хід уроку
Зміст навчального матеріалу |
Дозу- вання |
Організаційно- методичні рекомендації |
|
Підготовча частина – 10 хв |
|||
1 Організований перехід до місць занять. 2. Шикування. Рапорт, Повідомлення завдань Перевірка ЧСС за 10 сек 3. Ознайомити з історією гімнастики 1. Шикування та перешикування, Ходьба, різновиди ходьби Біг, різновиди бігу; Стрибки, різновиди стрибків. Пересування, різновиди пересувань. Фізична підготовка. Загальнорозвивальні вправи з гантелями. 1.В.п-стійка ноги нарізно. Руки через сторони вверх. 2.В.п.-стійка ноги нарізно,руки внизу.Руки через перед вверх. 3.В.п.-стійка ноги нарізно.Одна рука вверху. Через перед зміна положення рук. 4.В.п.-стійка ноги нарізно. Руки через перед вверх(вдих),розвести і опустити через сторони(видих 5.В.п-стійка ноги нарізно. Руки через сторони(вдих),з’єднати і опустити через перед(видих) 6.В.п.-стійка ноги нарізно,руки вверх.Зігнути руки в ліктях за голову.Повернутися у в.п. 7.В.п.-стійка ноги нарізно,руки вверх,одна пряма,а друга за головою.Зміна положення рук. 8.В.п-стійка ноги нарізно.Зігнути руки в ліктях. Повернутися у в.п. 9.В.п.-стійка ноги нарізно,одна рука зігнута в лікті. Зміна положення рук. 10.В.п.-стійка ноги нарізно,руки до плечей. Випрямити руки(вдих) 11.В.п.-стійка ноги нарізно,одна рука вверх. Зміна положень рук. 12.В.п.-стійка ноги нарізно,руки вперед. Розвести руки в сторони(вдих).Повернутись у в.п.(видих Перевірка ЧСС за 10 сек |
60 сек 30 сек 60 сек60 сек 30 м 40 м 30 м 30 м 6 хв
5 ихв 4-6 раз 4-6 раз 4-6 раз
4-6 раз
3-5 раз
3-5 раз
3-5 раз
4-6 раз
4-6 раз
4-6 раз
3-5 раз
4-6 раз |
Фронтальний метод Розповісти. Розповісти та розказати
Виконує правила техніки безпеки Фронтально потоковий метод Фронтальний метод
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Виконувати за командами. Виправляти по |
|
Основна частина 27 хв |
|||
Підтягування у висі та висі лежачи- залік онн |
15 хв
|
Змагальний метод
|
|
Навчання техніці виконання опорного стрибка способом «ноги нарізно» |
3 хв
|
Фронтальний метод
|
|
Виконати підготовчі вправи 1. В основній стійці стрибок угору з розведенням ніг 2.З упору присівши 3 відштовхуючись носками , перейти в упор стоячи, ноги нарізно і виконати у темпі стрибок угору – вперед, прогнувшись |
6-8разів 6-8разів |
Фронтально одночасно.
|
|
Опорний стрибок способом «ноги нарізно» Послідовність навчання
|
5 хв
|
|
|
Акробатична комбінація №1 Послідовність виконання комбінації(дівчата
Комбінація для хлопчиків..Упор присівши – перекид уперед – у групуванні – перекат назад у стійку на лопатках- перекат уперед у положення сидячи з нахилом уперед – перекид назад в упор присівши- встати руки вгору.основна стійка. Вправи з рівноваги: повторення ходьби по гімнастичній колоді( перевернута лава) з різним положенням рук , з підскоком, позмінній крок . крок польки.. ходьба з випадами по колоді(лаві) з різним положенням рук; - повороти з різним положенням рук на 90-180* Поєднання елементів спочатку на гімнастичній лаві а потім на гімнастичній колоді. Якщо нема колоди – виконувати вправи на лаві. вихід із додатковою опорою на кінець колоди - крок лівою, руки в сторони - крок правою руки вниз і поворот направо кругом - махом лівої випад уперед, руки в сторони - махом правої поворот наліво на 90* у стійку ноги нарізно, руки в сторони - приставний крок вправо - упор присівши - зіскок прогнувшись. Рухливі ігри з елементами акробатики |
|
. |
|
Заключна частина -3 хв |
|||
1. Шикування в одну шеренгу. 2. Підсумок проведеного уроку. 3. Оцінювання учнів за бальною та парціальною системами. 4. Завдання на наступний урок 5. Завдання додому |
30 сек 60 сек 30 сек 30 сек 30 сек |
Ігровий метод Визначити кращих Пояснити оцінювання Розповісти. Пояснити, показати. |
|