Конспект уроку. Модуль Гімнастика 5 клас

Про матеріал
Модуль Гімнастика Завдання :1. Поглиблене вивчення лазіння та перелітання різними способами, загальнорозвивальних вправ у парах; повторити акробатичні комбінації 2. Сприяння розвитку координації руху. 3. Сприяння вихованню позитивного ставлення до занять фізичною культурою.
Перегляд файлу

План - конспект комплексного уроку  з фізичної культур 

                                   5 клас

                                    Урок  37-38

 Модуль  Гімнастика

 Завдання :1. Поглиблене вивчення лазіння  та перелітання різними способами,

                         загальнорозвивальних вправ у парах;  повторити акробатичні комбінації

                     2. Сприяння розвитку координації руху.

                     3. Сприяння вихованню позитивного ставлення до занять фізичною культурою.

Тип уроку: навчальний

Тривалість уроку -45 хв

Місце проведення:  спортивна зала .

Інвентар : мати, гімнастичні лави                             

Дата проведення

                                                         Хід уроку      

        

Зміст навчального матеріалу

Дозу-

вання

Організаційно-

 методичні  рекомендації

                    Підготовча частина – 10 хв

 

1 Організований перехід до місць занять.

2. Шикування. Рапорт, Повідомлення завдань

3. Ознайомити з історією гімнастики, з страховкою та технікою безпеки.

Організуючі вправи

1. Шикування та перешикування,

Ходьба, різновиди ходьби

Біг, різновиди бігу;

Стрибки, різновиди стрибків.

Пересування, різновиди пересувань.

Загальнорозвивальних  вправи в парах

1.В.п. – стійка ноги нарізно, обличчям один до одного, на відстані кроку, праві руки вперед, ліві зігнуті лицевому хваті. 1-2 розгинання і згинання по черзі руки при взаємному опорі

2)В.п. – стійка ноги нарізно, щільно спинами один до одного, взявшись під лікті. 1-16- по черзі нахилятися праворуч і ліворуч, допомагаючи один одному.

3) .В.п. – стійка впритул, спинами один до одного, руки на поясі. 1-2- присісти, спираючись спинами і зберігаючи рівновагу; 3-3 –в.п. %-8 – те саме, взявшись під лікті.

4) В.п. – стійка ноги нарізно, щільно спинами один до одного, взявшись за під лікті. 1-3- перший робить нахил, піднімаючи другого на спині, той прогинається; 4-перший, випростовуючись, опускає партнера

у в.п.

5) В.с.- сід на п’ятках, спиною один до одного, на відстані кроку, руки назад – донизу.1-3- стійка на колінах, руки вгору, прогнутися; 4-в.п.

6) В.п. – сід обличчям один до одного, руки спираються ззаду, на підлогу, праві ноги зігнуті вперед, ступні з’єднані.1-16- розгинання і згинання по черзі ніг при взаємному опорі.

7) В. п. – перший у рівновазі на лівій нозі, другий стоїть збоку, поклавши одну руку під груди партнера, а другу під гомілку1-8-фіксування рівноваги; 9-16- те саме, другийу положенні рівноваги.

8) В. п. ледачи на спині, ногами в різні боки, взявшись за руки. 1-6- підтягнути зігнуті ноги, випрямити, зафіксувати положення стійки на лопатках; 7-8- згинаючи ноги, повернутись у в.п.

9- - сід ноги нарізно, обличчям один до одного, взявшись за руки, з’єднавши стопи. 1-2- перший нахиляється назад, тягнучи другого і трохи піднімаючи 3-4-плавно повернутись у в.п; 5-8- те саме робить другий

10. В.п. вузька стійка ноги нарізно, обличчям один до одного, взявшись за руки на рівні грудей. 1-16- стрибки, просуваючись по колуза годинниковою стрілкою; 17-32 проти годинникової стрилки.. Перейти на ходьбу  

60 сек

30 сек

60 сек

 

 

60 сек

30 м

40 м

30 м

30 м

6 хв

 

1-15раз

 

 

6-8раз

 

 

6-8раз

 

 

 

 

6-8раз

 

 

 

 

6-8раз

 

 

8-8раз

 

 

 

6-8раз

 

6-8раз

6-8раз

 

 

 

 

3-4рази

Фронтальний метод

 

 

Розповісти.

Розповісти та розказати

 

Виконує правила техніки безпеки

Фронтально потоковий метод

Фронтальний метод

                           Основна частина 32 хв

Лазіння по похилій лаві .

1)лазіння по  гімнастичній лавці  в упорі стоячи на колінах:

2)лазіння по гімнастичній лавці лежачи на животі( підтягуючись руками)

3) лазіння в упорі стоячи на колінах по гімнастичній лавці, встановленій під кутом 30* угору: різнойменним способом. Однойменним способом

По гімнастичній стіні:

1)  Лазіння вгору і вниз по гімнастичній стіні: однойменним способом; різнойменним способом;

2) Лазіння по гімнастичній  стіні приставними кроками праворуч( ліворуч.

3) перемазання через перешкоду( дві гімнастичні лаві поставлені одна на другу) переступанням; з опорою на ногу

 Опорний стрибок  способом «ноги нарізно»

Опорний стрибок способом «ноги нарізно»

Послідовність навчання

  • Стоячи біля гімнастичній стінці, руками тримаючись за рейку на рівні голови, підсклки ноги нарізно.
  • Стоячи на  гімнастичному містку – відштовхнутися обома ногами.
  • Стоячи на містку поштовх двома ногами з розведенням ніг нарізно.

Стрибок  ноги нарізно через козла з розбігу 7-8 кроків

Акробатична комбінація  №1

Послідовність  виконання комбінації(дівчата 

  1. В.п.о.с упор присівши.
  2. Перекид вперед- перекатом назад стійка на лопатках
  3. Перехід у положення на стині.
  4. «Міст».
  5. Поворот  праворуч (ліворуч)
  6. Перехід  в упор присівши
  7. Перекид вперед о.с.

Комбінація для хлопчиків..Упор присівши – перекид уперед  – у групуванні – перекат  назад у  стійку  на лопатках-  перекат уперед у положення сидячи з нахилом  уперед – перекид назад в упор присівши- встати руки вгору.основна стійка.

Тренування  орієнтовного навчального нормативу: піднімання тулуба в сід за 30 с

5хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

8хв

Виконати підготовчі вправи

сканирование0032

 Комбінація для хлопців

Scan0037

 

                                    ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА – 3 ХВ

 

1. Шикування в одну шеренгу.

2. Підсумок проведеного уроку.

3. Оцінювання учнів за бальною та парціальною системами.

4. Завдання на наступний урок

5. Завдання додому

30 сек

60 сек

30 сек

30 сек

30 сек

Ігровий метод

Визначити кращих

Пояснити оцінювання

Розповісти.

Пояснити, показати.

   

 

 

docx
Додано
13 січня 2022
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку