3 квітня о 18:00Вебінар: Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання

Конспект уроку музичного мистецтва 2 клас на тему "Снігові розваги" за підручником "Мистецтво" Т. Рубля НУШ

Про матеріал
Конспект уроку музичного мистецтва 2 клас "Снігові розваги" за підручником "Мистецтво" Т. Рубля Сприймання К. Дебюссі "Сніг танцює" Виконання А. Олейнікова "Просто снігопад"
Перегляд файлу

2 клас                                                                           Дата________________

Тема: Снігові розваги

Мета: навчальна: сприяти формуванню ключових, мистецьких предметних та міжпредметних компетентностей, необхідних для художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті;

розвивальна: сприяти розвитку математичної компетентності за допомогою відчуття ритму; розвивати вміння усно висловлювати свої враження від творів мистецтва; сприяти розвитку музичного слуху та голосу; сприяти розвитку екологічної компетентності (дослідження і відтворення явищ природи засобами мистецтва);

виховна: сприяти вихованню громадянської відповідальності; сприят вихованню інтересу і любові до музики, пісні, творчої праці, бажання вчи­тися музики; виховання пошани до вітчизняної та зарубіжної мистецької спадщини.

Обладнання:підручник, ноутбук, телевізор.

Тип уроку: формування компетентностей

Наскрізна лінія:екологічна безпека і сталий розвиток.

Музичний матеріал:А. Олейнікова «Просто снігопад», Клод Дебюссі «Сніг танцює»

Хід уроку

Вхід до класу під музичний супровід

  1.  Організаційний момент

Музичне привітання

C:\Users\Маша\Desktop\6872_html_17028bea.png

  1. Повідомлення теми уроку. Мотивація до навчання

Що за гамір?
Що за гра?
Ліпить бабу
Дітвора.
Ой, у баби
Горб на спині
І ломака
Он яка!
Ніс у баби
З картоплини,
Рот у баби
З буряка!
Ой же, баба снігова,
Біла в баби голова.

  • Діти, про що розповідає нам цей вірш?
  • Що робили діти?(Ліпили бабу снігову, розважалися)
  • Коли це відбувається? (Зимою)
  • А які опади переважають взимку? (сніг)

Тема нашого сьогоднішнього уроку називається «Снігові розваги».

  1.  Новий матеріал для засвоєння

Бесіда

Красуня зима морозними віхолами водить хороводи. Закувала у кришталь річки і озера. Білий пухнастий сніг у танці кружляє, на землю тихо килимом лягає. Настав час для зимових розваг.

Розкажіть про свої улюблені зимові ігри.

  • Як слід поводитися на вулиці взимку?

Розповідь

Розгляньте малюнки. Зображення, на яких створено відчуття руху, називається динамічною композицією, а відчуття нерухомості статичною композицією.

Наприклад якщо на малюнку зображено як діти катаються на лижах, то це динамічна композиція, а якщо на малюнку зображено снігову бабу, то це статична композиція.

Зверніть увагу на 56 сторінку в ваших підручниках, на якому малюнку створено відчуття динаміки, а на якому статики? Поясніть вашу думку.

  1.  Вокально-хорова робота

Музичне сприймання

Неймовірну красу зими можна не лише побачити, а ще й почути у віршах і звуках музики. Послухайте твір Клода Дебюссі «Сніг танцює» і уявіть зимовий пейзаж. Але перед тим як ми почнемо слухати твори давайте пригадаємо правила слухання музики.

- Слухай сам не заважай іншому

- Слухай в тишині

- Слухай про що розповідає музика

- Прийміть зручне положення

- Не лягай на парту.

(Слухання)

Аналіз музичного твору.

  1. Розкажіть про свої враження від музики.
  2. Що саме ви уявляли?
  3. Поясніть, чому ваша уява змалювала саме динамічну композицію?
  4. Який характер мелодії?
  5. В якому темпі виконувалася мелодії?
  6. Який тембр мелодії?

Фізкультхвилинка

А зараз давайте трішки відпочинемо і пограємо в гру «Катання на санчатах» та «Катання на лижах». Зараз я буду давати команди «Їдемо на лижах», а ви маєте показати їзду на них, а коли я казатиму «Їдемо на санчатах» ви показуєте їзду на санчатах.

Гра «Так чи ні»

А зараз давайте пограємо в гру «Так чи ні». Я вам казатиму що діти роблять взимку, а ви маєте повідомити за допомогою карток правильно вони роблять чи ні.

Діти грають сніжки біля проїжджої частини? (Ні)

Діти ліплять снігову бабу на ігровому майданчику? (так)

Катруся їздить на ковзанах по тонкому льоду? (ні)

Хлопці пішли до річки їздити на ковзанах?(ні)

Діти їздять на санчатах у парку?(так)

Розспівування

Сьогодні на уроці ми з вами будемо вивчати пісню «Просто снігопад», але перед тим як ми почнемо співати давайте з вами розспіваємося.

І перша наша розспівочка «Санчата»

Розучування пісні «Просто снігопад»

А зараз давайте вивчимо нашу пісеньку. Послухайте як вона звучить.

(Вчитель співає)

  •        Яким є характер цієї пісні?

Робота над текстом.

Діти чи всі слова вам зрозумілі?

Давайте вивчимо слова пісні. Я буду говорити, а ви повторюєте за мною.

(Учні промовляють текст в ритмі пісні, виділяючи головний наголос у фразі.)

Аналіз мелодії пісні

  •         Скільки фраз і мелодії?
  •         Куди рухається мелодія кожної фрази?

Розучування мелодії.

  •         Діти, давайте вивчимо перший куплет. Починаємо з першої фрази.

Рух мелодії кожної фрази учні показують рукою. В процесі розучування звертається увага на чистоту відтворення мелодії, плавність при виконанні.

 - Заспіваємо пісню неголосно, чітко промовляючи слова. Пам’ятайте про дихання, чітку артикуляцію.

Не забувайте за динамічний план.

Виконання пісні за фразами та спів з показом рукою руху мелодії.

Бесіда

Про які дитячі розваги ви заспівали?

Поясніть, чому всі радіють зимі?

Розкажіть свої враження від цієї пори року?

Музично ритмічні вправи

А зараз давайте проплескаємо ритмічну вправу.

  1. Підсумок уроку

А зараз давайте трішки відпочинемо і розглянемо зображення у ваших підручниках. Нам потрібно знайти на них відмінності.

  • Яку композицію ми називаємо динамічною?
  • Яка композиція називається статичною?
  • Яку пісню ми з вами вивчили на уроці?

Учні виходять із класу під музичний супровід

docx
Додано
16 січня
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку