Конспект уроку на тему: "Неозначена (початкова) форма дієслова. Робота з прислів’ями і приказками".

Про матеріал
Мета: закріплювати знання учнів про дієслово, виділяти його серед інших частин мови; ознайомити із неозначеною формою дієслова; вчити розпізнавати її, добирати неозначену форму до дієслів, поданих в інших формах; розвивати мовлення, мислення, уміння аналізувати і робити висновки; виховувати старанність.
Перегляд файлу

Тема: Неозначена  (початкова) форма дієслова. Робота з прислів’ями і приказками.

Мета: закріплювати знання учнів про дієслово, виділяти його серед інших частин мови; ознайомити  із неозначеною формою дієслова; вчити розпізнавати її, добирати неозначену форму до дієслів, поданих в інших формах; розвивати мовлення, мислення, уміння аналізувати і робити висновки; виховувати старанність.

Хід уроку

I. Оргмомент. Створення позитивного настрою.

              1. У цей ранковий, добрий час   (Слайд 1)

Я рада, діти, бачить вас.

Настрій на урок взяли

Й працювати почали.

2. – Нагадую вам правила роботи на уроці. (Слайд 2)

  • Правило піднятої руки.
  • Співпраця з однокласниками.
  • Уміння слухати.
  • Працювати творчо.

3. – А девізом нашого уроку я вибрала китайську мудрість. (Слайд 3)

«Не бійся, що не знаєш – бійся, що не навчишся»

II. Повторення вивченого матеріалу

  1. Фронтальне опитування (Слайд 4)
  • Які частини мови ми вивчили?
  • Яку частину мови нещодавно почали вивчати?
  • Що таке дієслово?
  • Яким членом речення найчастіше виступає?
  • З якою частиною мови найчастіше пов’язане?
  1. Вибірковий диктант
  • Запишіть лише дієслова

Квітка, під, сьомий, грається, на, запашна, розквітла, я, прилетіли, уважний, розповідають, шпаки, у, перші, вона, працюють.

III. Перевірка домашнього завдання (Слайд 5)

  1.  – Назвіть дієслова  В. 278

IV. Повідомлення теми уроку

  1.  Хвилинка каліграфії (Слайд 6)

Ді   іє   єс   сл   ло   ов   во   дієслово

V. Вивчення нового матеріалу

1. В. 279

Висновок: Дієслова відповідають на запитання що робити?, що зробити?. Вони не вказують, хто виконує дію і коли вона відбувається. Час їх визначити не можна. Тому ця форма називається неозначеною формою дієслова. Такі дієслова закінчуються на – ти.

  1. Ознайомлення з правилом  с.142
  2. Перегляд відео (Слайд 7)

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
815
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку