Тема: Неозначена (початкова) форма дієслова. Робота з прислів’ями і приказками.
Мета: закріплювати знання учнів про дієслово, виділяти його серед інших частин мови; ознайомити із неозначеною формою дієслова; вчити розпізнавати її, добирати неозначену форму до дієслів, поданих в інших формах; розвивати мовлення, мислення, уміння аналізувати і робити висновки; виховувати старанність.
Хід уроку
I. Оргмомент. Створення позитивного настрою.
1. У цей ранковий, добрий час (Слайд 1)
Я рада, діти, бачить вас.
Настрій на урок взяли
Й працювати почали.
2. – Нагадую вам правила роботи на уроці. (Слайд 2)
3. – А девізом нашого уроку я вибрала китайську мудрість. (Слайд 3)
«Не бійся, що не знаєш – бійся, що не навчишся»
II. Повторення вивченого матеріалу
Квітка, під, сьомий, грається, на, запашна, розквітла, я, прилетіли, уважний, розповідають, шпаки, у, перші, вона, працюють.
III. Перевірка домашнього завдання (Слайд 5)
IV. Повідомлення теми уроку
Ді іє єс сл ло ов во дієслово
V. Вивчення нового матеріалу
1. В. 279
Висновок: Дієслова відповідають на запитання що робити?, що зробити?. Вони не вказують, хто виконує дію і коли вона відбувається. Час їх визначити не можна. Тому ця форма називається неозначеною формою дієслова. Такі дієслова закінчуються на – ти.