Урок з англійської мови для учнів 3 класу ЗЗСО

Про матеріал
Мета уроку  навчальна: повторити і закріпити вживання учнями структури «have got» в розповідних, питальних реченнях та коротких відповідях, повторити лексичний матеріал по темі "The Room”, «School», повторити вивчені раніше прийменники місця (on, in, under) та ознайомити з новими прийменниками (behind, next to, in front of), активізувати їх вживання в мовленні;  розвивальна: розвивати навички мовлення, письма та аудіювання, увагу, пам'ять, навички співпраці в групах та парах;  виховна: виховувати охайність та дбайливе ставлення до своїх речей, звичку до порядку, культуру спілкування та бажання навчатись. Обладнання: підручник (НМК «Friends Starter»), ноутбук, проектор, тематична електронна презентація «Prepositions of Place», відеоролик, роздатковий матеріал для індивідуальної роботи, роботи в парах та в групах. Тип уроку: формування навичок і вмінь.
Перегляд файлу

Topiс: «In My Room»

(3 клас)

Тема уроку: У моїй кімнаті

Мета уроку:

    - повторити вивчений лексичний  матеріал  з теми, ознайомити учнів з новими лексичними одиницями та активізувати їх вживання у мовленні;

- вдосконалювати навички монологічного мовлення з тем «Сім'я», «Оселя»;

- актуалізувати граматичні навички (вживання have got у розповідних, питальних та заперечних реченнях);

- розвивати навички діалогічного мовлення, читання, роботи з тематичним текстом з метою отримання потрібної інформації для подальшого її використання, колективної співпраці та групової роботи;

    - виховувати толерантне  ставлення один до одного, любов та відповідальність за рідну оселю.

      Тип уроку: формування мовленнєвих навичок

      Обладнання: навчально-методичний комплекс «English World», ноутбук, проектор, роздатковий матеріал для роботи парах та групах, касета, диск, тематичні малюнки, електронні флеш картки, «смайлики» для оцінювання

 

Хід уроку

    1.Підготовка до іншомовного мовлення

      1.1 Greeting: T:     Good morning children!

                               How are you today? Are you happy?

                               Are you ready for the lesson?

                               Let's start

 

1.2. Повідомлення теми та мети уроку

Т:    Today we continue our topic «My Family». But we will speak not only about your families today. Look at the pictures on our blackboard and guess what we will speak about. So, we are going to speak on the topic «My Room».  During the lesson you will read, listen to the text, make a crossword, watch a presentation and work in groups.

 

1.3. Введення в іншомовну атмосферу:

T: But there is an unusual flower here of different colours. It has seven petals. Each petal means each task. And the first task is to sing a song.

(Сьогодні на уроці у нас незвичайна квітка. Подивіться, її пелюстки різного кольору. Яка же це квітка? Правильно, це квітка з казки «Квіточка-семиквітка». Звичайно, це не та сама квітка, але вона теж чарівна. На кожній з її пелюсток написано завдання, і, я думаю, ви зможете їх виконати. У квітки сім пелюсток, і у нас з вами буде сім завдань).

 

 

 

 

 

                                                                                       Purple-пісня

(Children sing the song)                                                Red-домашнє завдання

This is my family,                                                          Orange- вивчення нових слів

A sister and brother.                                                       Green-повторення лексики

She’s little, he’s big                                                        Light blue-кросворд

And this is my mother!                                                   Blue-робота з текстом

This is my family,                                                           Yellow-груповий проект

My grandma and grandad.

My sister’s cat is Sandy

And this is my cat!

 

 

2.Основна частина

    2.1. Перевірка домашнього завдання. (Учні роблять повідомлення  про свої родини. )

    2.2. Ознайомлення з новими лексичними одиницями: a bed, a lamp, a shelf, a photo  та активізація їх вживання у мовленні.

    2.3. Актуалізація опорних знань. Повторення раніш вивчених слів з теми «Меблі» за допомогою електронних флеш карток.(Додаток 1)

    2.4. Робота в парах. Розв’язування  тематичного кросворду (Додаток 2)

    2.5. Фізкультхвилинка.          

                       Stand up! Hands up! Hands down!

                                        Hands up! Hands down!

                       Sit down! Hands up! Hands down!

                                        Hands down! Shake your hands!

                                        Put your hands on the desk!

    2.6. Читання. Робота з текстом.

        (Учні дивляться на малюнки до тексту та прослуховують текст у запису.    Після прослуховування діти читають текст та виконують завдання до тексту)                                                                                        

 

I have got a bed. It is blue and green.

I have got a box. My toys are in the box. I have got three dolls and I have got one teddy.

I have got a lamp. It is green. It is on the blue table. I have got a computer and I have got five computer games. They are on the green desk. I have got a chair. It is blue. I have not got a TV.

There is one shelf in my room. There are two photos on the shelf.

This is my family. I have got two brothers and I have got a little sister.

Безымянный

Reading comprehension

Read the sentences. Tick the correct sentences. Cross X the wrong sentences.

  1.   I have got three dolls and I have got one teddy.
  2.   My bed is blue and yellow.
  3.   The lamp is on the green table.
  4.   I have not got a computer.
  5.   I have got five computer games.
  6.   I have got a TV.
  7.   I have got two brothers and a little sister.

 

2.7. Робота в групах.  Pair work and Speaking

(учні отримують папір та вирізані карточки з зображенням меблів. Кожна група повинна обрати 6 карток та створити свою кімнату за 5 хв.

T: And now, imagine your room in the future. I’ll give you the pictures of empty houses. You have to make the rooms in groups. Then the leader of your group will  describe your room and every object in the room.  Remember, you can speak only in English.

 

2.8. Презентація наробок груп.                             

 

3. Заключна частина уроку.

 

3.1. Домашнє завдання

         Write a compоsition «My room».

 

3.2. Оцінювання роботи учнів на уроці проводиться за накопичувальною системою з корекцією балів вчителем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Роздатковий матеріал для роботи в групах

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
15 січня 2019
Переглядів
965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку