Тема : Утворення й читання чотирицифрових чисел. Розкладання чисел на розрядні доданки. Види кутів
Мета: розглянути запис чотирицифрових чисел в нумераційній таблиці; формувати вміння учнів читати чотирицифрові числа; розкладати їх на розрядні доданки; уточнити поняття периметр многокутника; ознайомити з видами кутів.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: картки для усної лічби, нумераційна таблиця, таблиця «Види кутів», мультимедійне обладнання.
План уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Контроль, корекція та закріплення.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу .
1.Повідомлення теми, мети і завдання.
2.Пояснення нового матеріалу .
3. Первинне закріплення.
4. Розв'язування вправ.
ІV. Фізкультхвилинка
V. Розвиток математичних знань.
VI. Підсумок уроку
VII. Домашнє завдання.
Тема : Утворення й читання чотирицифрових чисел. Розкладання чисел на розрядні доданки. Види кутів
Мета: розглянути запис чотирицифрових чисел в нумераційній таблиці; формувати вміння учнів читати чотирицифрові числа; розкладати їх на розрядні доданки; уточнити поняття периметр многокутника; ознайомити з видами кутів.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: картки для усної лічби, нумераційна таблиця, таблиця «Види кутів», мультимедійне обладнання.
План уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Контроль, корекція та закріплення.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу .
1.Повідомлення теми, мети і завдання.
2.Пояснення нового матеріалу .
3. Первинне закріплення.
4. Розв’язування вправ.
ІV. Фізкультхвилинка
V. Розвиток математичних знань.
VI. Підсумок уроку
VII. Домашнє завдання.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Добрий день! В добрий час!
Рада, діти, бачить вас!
Всі почули ви дзвінок?
Він покликав на урок!
Подивіться всі на мене,
Усміхнулися усі:
Всі готові до роботи?
Всі бадьорі? Молодці!
- Сподіваюсь, що ви будете активними, слухняними і дуже уважними на сьогоднішньому уроці.
- Подивіться, чи у всіх є на партах все необхідне для нашого уроку (підручник, ручка, зошит).
ІІ. Контроль, корекція та закріплення.
- Діти, розпочнемо наш урок з перевірки домашнього завдання. Перевіримо як ви впоралися із завданням.
№ 125
Відповідь: 65 км всього подолали туристи
№126
63 : 3 = (21)
78 : 2 =(39)
6 · 13=(78)
21 : 7 = (3)
67 · 8 = (536)
109 · 7 =(763)
732 : 4 =(183)
432 : 8 = (54)
№1
Розв’язання:
( 81- 81 : 3 ) : 18 = 3 (б.)
Відповідь: Потрібно 3 бідонів.
№2
1)Обчислити: 93 : 3 = 31; 81 : 3=27; 18 · 2 = 36; 36 · 2 = 72
2) У батальйоні було 800 чоловік. Офіцери складали четверту частину батальйону, а решту - солдати. Скільки солдатів було в батальйоні.
Розв’язання:
800- 800 : 4 = 600 (чол.)
Відповідь: 600 солдатів було в батальйоні.
а) Гра "Сходинки".
|
|
|
|
81 + 9 |
|
|
72 : 8 |
|
|
54 : 6 |
|
|
|
15 ∙ 6 |
|
|
48 : 3 |
|
|
57 : 3 |
|
|
|
51 : 3 |
|
|
60 : 5 |
|
|
100 – 1 |
|
|
|
63 + 7 |
|
|
53 + 7 |
|
|
80 : 5 |
|
|
|
70 : 5 |
|
|
13 ∙ 5 |
|
|
12 ∙ 4 |
|
|
|
|
IІI. Вивчення нового матеріалу.
1. Підготовчі вправи.
а) Записати число, яке містить:
3 тис, 6 сот, 5 дес. 4 од.;
6 тис, 8 од.;
5 тис, 9 дес.
б) Записати суму розрядних доданків одним числом:
600 + 40 + 4; 900 + 90 + 9.
2. Пояснення.
— Якщо в чотирицифровому числі є одиниці кожного з розрядів, то під
час розкладання на доданки будемо мати 4 доданки. Якщо в числі відсутні
одиниці якогось розряду чи розрядів, то доданків буде менше, ніж 4.
Зразок.
6808 = 6000 + 800 + 8.
5000 + 5 = 5005; 6000 + 700 + 70 = 6770.
7000 + 7 = □ 8000 + 8 = □
№ 129
Розкласти числа на розрядні доданки:
1587 ; 2579; 3650; 5005; 6800
№ 130
Запиши кожну суму як одне число
6000 + 500 + 40 + 1
4000 + 600 + 20
8000 + 1
ІV. Фізкультхвилинка
V. Розвиток математичних знань.
Задача № 131.
Дати відповідь на запитання.
Корів - 57
Телят - у 3 рази менше
Розв’язання:
57 : 3 = 19 (тел.) - телят у череді;
57 : 3 + 57 (тв.) – телят і корів у череді;
57 – 57 : 3 = 38 ( тв.) – на 38 корів більше, ніж телят.
— Ви уже знаєте, що таке кут. Сьогодні ми повторимо вивчений
матеріал і дещо розширимо свої знання про кути. Кути поділяються на
прямі і не прямі. Кут, менший від прямого кута, називається гострим
кутом, а кут, більший від прямого, називається тупим кутом (учитель
показує, як позначаються кути "<").
На малюнку кути позначено трьома буквами або однією буквою.
Кут — це фігура, утворена двома променями, що виходять з однієї точки. Спільний початок променів називається вершиною кута, а самі промені — сторонами кута.
№ 133.
Учні розглядають кути, подані на с 20. За допомогою лінійки будують у зошиті гострий і тупий кути.
VІ. Підсумок уроку.
VII. Домашнє завдання.
1