1
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 2-х КЛАСІВ
Тема урок: Виконання вправ з гімнастичною палицею
Мета уроку:
Задачі уроку :
1.Закріпити техніку виконання стройових вправ.
2. Закріпити комплекс вправ з гімнастичними палицями
3. навчити дітей правильно передавати та приймати (м’яч, іграшка)
3. Сприяти вихованню фізичних якостей ( швидкості)
Тип уроку: Комбінований
Місце проведення: Спортивна зала
Інвентар та обладнання: М’ячі, іграшки, гімнастична палиця, фішки
Зміст уроку
№ |
Зміст |
Дозування |
Організаційно методичні вказівки |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
1.Підготовча частина |
(6-8 хв) |
|
1. |
Організація класу шикування "В одну шеренгу СТАВАЙ!"
-"РІВНЯЙСЬ!" -"ВІДСТАВИТИ!" -"РІВНЯЙСЬ!" -"СТРУНКО!"
-привітання -« Добрий день!» -повідомлення задач уроку -"ВІЛЬНО!" Сьогодні на уроці ми закріпимо техніку виконання стройових вправ, виконання комплексу вправ з гімнастичною палицею будемо виховувати фізичні якості. Для того щоб на сьогоднішньому уроці все було добре і ніхто не травмувався вам треба уважно мене слухати виконувати все - все, що я буду говорити. А також пограємо в гру «Вовк і гуси!», Крім того ми з вами проведемо , хто буде виконувати усе на уроці , не шуміти, не кричати і виконувати усі завдання і старанно працювати. Цей конкурс на приз який скажу потім тому хто переможе, якщо будете усі старатись приз буде усім. |
45с -1 хв |
Усі учні повинні швидко стати за зростом ліворуч від учителя на одній лінії і прийняти стройову стійку. Усі учні, крім правофлангового, повинні повернути голову праворуч, трохи підняти підборіддя і вирівнятись у шерензі. Слід припинити виконання дії і прийняти попереднє положення. Треба чітко повернути голову вперед або підвести її та прийняти стройову стійку. Можна розслабити в колін ліву або праву ногу, не сходячи з місця. Звертається увага на техніку безпеки, для запобігання будь – яких неприємних інцидентів.
|
2. |
Стройові вправи. - « Ліворуч!» - «Раз!», «Два!» - « Праворуч!» - «Раз!», «Два!»
|
1 хв 4-5 раз 4-5 раз |
Поворот виконується на п'яті лівої ноги й носку правої в бік лівого плеча. Роби це в такому порядку: на рахунок «раз» повернись ліворуч на лівій п'яті, а на рахунок «два» праву ногу пристав до лівої. Під час повороту руки притисни до тулуба. |
3. |
Ходьба і її різновиди. - звичайна. - « Кроком руш !»
- навшпиньках -«Піднялись на носки!»
- на п’ятках - звичайна |
1 хв 18 -20 м
10-12 м
18 -20 м 5-6 м |
Голову тримай прямо, плечі розведи і трохи відведи назад, живіт підтягни, дихай вільно. Крокуючи, повністю випростуй ногу позаду після поштовху нею. Правильне рухай руками й ногами. Ідучи, став ноги паралельно або дещо носками трохи всередину і не розвертай ступні носками назовні. Не ставайте близько один до одного, тримайте інтервал. Спини тримайте рівно.
|
4. |
Біг - звичайний « Бігом руш!» - правим боком вперед - лівим боком
|
1 хв 60-70м
10-15 м 10-15 м
|
Вдих – видих – стежимо за нашим диханням, утримаємо дистанцію в 1,5 кроки. Виконання фронтальне. |
5. |
Вправи на відновлення дихання - звичайна ходьба « Кроком руш!» - звичайна з вправами на відновлення дихання «Руки через сторони вгору - вдих . Опустити руки вниз – видих.» |
45 сек 6-7 м 10-12 м |
При ходьбі досягти повного відновлення дихання. Темп виконання повільний. |
6. |
Перешикування - на місці « Шикуйсь в одну шеренгу, де стояли на початку уроку!» -"РІВНЯЙСЬ!" -"СТРУНКО!" -"На перший, другий, третій — РОЗПОДІ-ЛИСЬ!"
- «Підніміть руки 1-ий номер .- 3 кроки вперед . 2-і – 2 кроки уперед, 3-і 3 кроки уперед.» - в русі «Кроком руш!»
- "Ліворуч у колону по
|
1 хв 30 сек
30 сек |
Команда означає, що слід повернути голову ліворуч, назвати свій номер (перший або другий) тому, хто стоїть ліворуч, і одразу повернути голову вперед. Останній у шерензі, називаючи свій номер, не повертає голови Кожен чітко вигукує їй номер.
За командою колона учнів робить крок правою вперед і перші два учні — зробивши крок лівою ногою повертають ліворуч і рухаються вперед. За ними перешикування у колону по два виконує решта учнів. У колону по три або по чотири перешиковуються так |
7. |
Розмикання - "Ліворуч приставними кроками на два кроки — РОЗІМ-КНИСЬ!" - « Ліворуч!»
|
30 сек |
За командою перший у шерензі залишається на місці, всі інші роблять приставні кроки вбік від нього. Розмикаючись ліворуч, треба дивитися вправо, щоб не відійти від сусіда більш як на два кроки. Змикання роблять у зворотному напрямі. |
8. |
Комплекс вправ з гімнастичною палицею (вправи)
2) В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс : 1,2- колові рухи голови вліво 3,4 – колові рухи голови вправо
3) Стійка ноги нарізно: 1 – руки в сторони 2 – руки вперед 3- руки вгору 4- руки через сторони У вихідне положення
4) В. п. – стійка ноги нарізно: 1-4 – колові рухи вперед руками, 5-8 – Колові рухи руками назад
5) В. п . – стійка ноги нарізно, руки вгору 1-3 – три нахили пружинячі ліворуч 4- В. п. 5- 7 – три нахили пружинячі праворуч 8- В. п.
6) В. п. – широка стійка, руки вгору: 1-4 колові оберти тулуба ліворуч 5-8 – те саме тільки праворуч
7) В. п. – стійка ноги нарізно: 1- нахили ,руки в сторони; 2- В.п. 3- нахил , руки в сторони; 4- В.п.
8) В. п. – руки на пояс: 1-3 – випади уперед лівою 4 – зміна положення ніг 5-7 те саме правою 8- В. п.
9) В. п. – ноги нарізно: 1- 3 – три присідання 4- В. п.
9.Вправи на відновлення дихання В.п. — стійка ноги нарізно, руки і сторони. 1,2 — дугами через сторони руки вгору навхрест, потягнутися, подивитися на руки (вдих), 3, 4 — в.п. (видих). |
2 хв
3-10 разів
4- 5 разів
8-10 разів
4-5 разів
5-6 рази 5-6 разів
5-6 разів
3- 4 рази
4-6 разів |
Руки не згинати, спини вирівняли , тримаємо рівновагу. Метод організування діяльності фронтальний. Темп виконання – середній. Лікті тримати прямо. Під час виконання вправи очей не зажмурювати. Темп виконання середній. Середній темп виконання на раз робимо вдих , на два видих, на три вдих на чотири видих
Руки в ліктях не згинати. Інтенсивне виконання вправи. Спосіб виконання вправи одночасний . Темп – середній. Послідовність виконання вправ – дотримується ( голова- плечі- тулуб- ноги)- зверху донизу Темп виконання середній . Амплітуда виконання з кожним обертом збільшується. Нахиляючись ноги не згинаємо. Темп середній Видих, вдих, видих, вдих
Нахиляючись ноги не згинати. Вправу робимо пружинячи з побаченням. Темп виконання середній
Руки не схрещувати над головою, ноги з місця не зрушувати. Вправу виконуємо кожною ногою в повільному темпі. Руки і ноги не згинати. |
|
2.Основна частина |
20-28 хв. |
|
|
Хід гри:
|
5-8 хв.
8-10 хв.
10-12 хв. |
Перешикуватися в дві шеренги. :
Вчити дітей чітко промовляти слова. Тренувати в спритності, швидкості реакції. Поки діти все слова не скажуть, гра не починається. |
|
3.Заключна частина |
5 хв. |
|
|
- шикування в одну шеренгу « В одну шеренгу шикуйсь!» Так як стояли на початку уроку станьте в спортивному залі . - вправа на увагу Коли я буду давати команди і при цьому казати 1- а , тоді ви команду виконуєте , а якщо не буду казати 1-а, тоді не виконуйте . Хто виконав не вірно виходить до мене. - підсумок уроку « Рівняйсь! , струнко!» - «До побачення!» - Організований вихід зі спортивної зали та прихід до класу! |
|
команда. Звертається увага на поставу дітей. Вчитель дає елементарні завдання підняти руку праву, підняти ліву руку, тощо.
|