19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Конспект уроку навчання грамоти на тему "Повторення вивчених букв. Написання букв, складів і слів з вивченими буквами. Списування з друкованого тексту."

Про матеріал

Урок має на меті закріпити знання про букви; удосконалювати вміння учнів писати вивчені букви, склади та слова під диктовку; розвивати логічне мислення та мовлення учнів; виховувати уважність, охайність, бережливе ставлення до природи.

Перегляд файлу

Тема: Повторення вивчених букв. Написання букв, складів і слів з вивченими буквами. Списування з друкованого тексту.

Мета: закріпити знання про букви; удосконалювати вміння учнів писати вивчені букви, склади та слова під диктовку; розвивати логічне мислення та мовлення учнів; виховувати уважність, охайність, бережливе ставлення до природи.

Тип уроку: урок закріплення вмінь і навичок учнів.

Обладнання: плакат «Сиди рівно при письмі», таблиці, картки для групової роботи.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку

Пролунав і стих дзвінок,

Починаємо урок.

І щоб він пройшов не марно,

Сядьте всі рівненько й гарно.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Давайте для початку пригадаємо вивчені букви. Один учень буде записувати їх на дошці, а ви дивіться чи правильно він їх пише.

Ходить буква рядами,

Дружить хоче з вами.

Кого за руку візьме,

Нехай той слово назве.

А а,  В в, Д д, З з, И и, І і, Е е, К к, Л л, М м, Н н, О о, П п, Р р, С с, Т т, У у.

- Погляньте на дошку чи всі букви записані правильно?

 - Діти, скажіть, скільки в нашій мові є букв, які позначають голосні звуки? Назвіть їх.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні у нас незвичайний урок

В світ казки й фантазії зробимо крок,

Із казкою ми зустрічались не раз,

Та знову вона завітала у клас.

  • Погляньте на дошку, яка казка завітала до нас сьогодні?

(На дошці ілюстрації до казки «Колобок»)

  • А зараз встаньте ті діти, чиї імена починаються на букву, яка позначає голосний звук. Вийдіть до дошки, вас чекає цікаве завдання.

(Ірина, Олександр, Андрій, Арсен, Аліна, Оксана )

  • Вам потрібно зробити звукові моделі таких слів: дід, баба, колобок, зайчик, вовк, лисиця.

Гімнастика для очей ( вправа маятник)

IV. Повідомлення теми, мети, завдань уроку

 - Діти, на сьогоднішньому уроці ми пригадаємо написання вивчених букв, будемо писати слова, речення, списувати з друкованого тексту.

1. Підготовка дитини до письма

 - Сьогодні до нас на урок завітав лікар Айболить. Він хоче перевірити чи правильно ви сидите за партами, чи тримаєте рівненько спинку, як  поклали зошит і чи вмієте  правильно тримати ручку.

 -Тож сядьте всі рівненько, а  лікар Айболить наглядатиме за вашою поставою протягом уроку.

V. Контроль, корекція та закріплення знань

1. Каліграфічна хвилинка

 - Прочитайте слова: ставок, вікно, слива.

  - Яка буква є спільною для всіх  цих слів? ( буква «ве»)

 - Давайте пригадаємо, як її правильно писати.

2. Робота з таблицями складів

  Скласти склади із буквою «ве»

        а        о         у         и         і        е

в

        в

и

а

о

у

і

 

 Запис складів  під диктовку.

Во, ли, сі, но, ра, но

  • А тепер складіть слова з даних складів.

3. Робота в групах. Відновлення слів із пропущеними буквами.

  Прийшов Дід-буквоїд і деякі букви у них з'їв. Давайте їх відновимо.

В...с...лка                                                   во...н

Віт...р                                                         лі...

В...сло                                                        ...вері

М...тро                                                       ві...ро

Т...пло                                                        ...аринка

4. Фізкультхвилинка

Встаньмо дружно ми з-за парт,

Вирівняймо спинки,

Будем радо ми вітати

Працьовиту дівчинку!

Два прихлопи, два притопи,

На носок, на каблучок.

Руки вліво, руки вправо,

Ми танцюєм «Козачок».

Раз – присіли, два – присіли,

І за парти дружно сіли.

5. Робота в парах

 - Снігова королева дмухнула на землю сніжинки, на яких зашифровані слова. Спробуйте їх розшифрувати.

Л   Т  І  О                                  С  Т  К  І  А

К  С  Р  О  А                              Р  П  О  О  С 

Р  Н  К  А  О                              К  А  Л  О  Ш

Р  С  А  О                                   Р  А  Т  А  П

 - Запишіть своє слово на дошці.

6. Робота з таблицею

 - Погляньте на дошку і складіть речення із слів за стрілками.

- Спишіть речення з дошки.

7. Гра «Слова в слові»

ДУБОК  -  дуб, куб, код, бук, кубок.

ПІДНОС – дно, сон, під, сіно, підніс.

VI. Підсумок уроку

  • Що ми сьогодні робили на  уроці?
  • Які із завдань вам сподобалися найбільше?
  •  Які завдання викликали труднощі?

 

docx
Додано
26 жовтня 2018
Переглядів
935
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку