28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок:" Звук [о]. Буква о, О".

Про матеріал

Тема: Звук [о]. Буква о, О. Складання речень за малюнками.

Мета: Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [о]; ознайомити дітей із друкованою буквою о, О; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, розрізняти голосні і приголосні звуки, добирати слова зі звуком [о] на початку, в середині і в кінці слова, складати речення.

Перегляд файлу

Конспект уроку з навчання грамоти (читання)

Тема: Звук [о]. Буква о, О. Складання речень за малюнками.

Мета: Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [о]; ознайомити дітей із друкованою буквою о, О; удосконалювати              вміння робити звуковий аналіз слів, розрізняти голосні і приголосні звуки, добирати слова зі звуком  [о]   на початку, в середині і в кінці слова, складати речення.

 

Хід уроку

І. Організація класу

Візьмемося за руки і повторюємо за мною

Свої долоньки теплі

Я друзям простягну

Урок новий

Цікавий я зрадістю почну.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

- Яку ми вже першу літеру вивчили? (А, а)

- Я вам буду кидати м’ячик, ви повинні зловити його і відкинути назад мені говорячи одне слово яке розпочинається на літеру  А.

- В кого в імені чи прізвищі є буква А?( підніміть руки)

-А в кого ім’я починається на букву А?

-Покажіть де у на дошці є буква А велика, маленька?

-А де ще у нас у класі

-Гра «Спіймай звук [а]».

Помідор, ананас, диван, молоко, собака, лимон, банан, автомобіль, книга, пенал, ручка, телефон.

 

 

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

-Подивіться на малюнки. Назвіть їх.  На яку букву вони схожі?

-А ще яка зараз пора року?

-Правильно осінь і слово починається на яку букву?

-А що збирають восени? (урожай) Який саме? (овочі і фрукти)

Гра «Збери урожай»

  • У нас є два кошики, в перший ми будемо збирати овочі, а у другий –фрукти і ягоди
  • У вас на партах лежать картинки із зображеннями.

-Молодці, ми зібрали весь наш урожай.  І  можемо вивчати нову букву. Яку?

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

 

-Сьогодні ми вивчатимемо наступну букву о

Робота за підручником(с.38-39)

  • У назвах яких інструментів є звук [o] ?
  • Прослухайте вірш. Запам’ятайте слова зі звуком [о] (огірочок, Оленка, отакеньки, городі, оксамитових)
  • Назви предмет.  Де у слові звук [o]: на початку, у середині, в кінці слова?
  • Завдання від нашої розумної сови. Прочитай букви.

Фізкультхвилинка

 

V. Закріплення вивченого матеріалу

Робота за підручником(с.39)

 

  • Що переплутав художник? (Колосок і Колобок) Колосок із казки про півника і мишенят, а Колобок із казки про Колобка)
  • Давайте пригадаємо ці казочки
  • Визначимо, які слова «заховалися» в одній схемі.
  • Скільки тут колобків? (6) Скільки серед них веселих? (3) Засмучених?(1) Крикливих (2)
  •  

V. Підсумок уроку

Перегляд відео «Буква О»

Робота в групах

1 група- з пластиліну

2 група –з лего

3 група- з листочків

VI. Рефлексія

З яким настроєтем завершуєте урок?

Обведіть колобка

 

doc
Додано
27 жовтня 2018
Переглядів
241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку