Мета: Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [о]; ознайомити дітей із друкованою буквою о, О; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, розрізняти голосні і приголосні звуки, добирати слова зі звуком [о] на початку, в середині і в кінці слова, складати речення.
Конспект уроку з навчання грамоти (читання)
Мета: Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [о]; ознайомити дітей із друкованою буквою о, О; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, розрізняти голосні і приголосні звуки, добирати слова зі звуком [о] на початку, в середині і в кінці слова, складати речення.
Хід уроку
І. Організація класу
Візьмемося за руки і повторюємо за мною
Свої долоньки теплі
Я друзям простягну
Урок новий
Цікавий я зрадістю почну.
ІІ. Актуалізація опорних знань
- Яку ми вже першу літеру вивчили? (А, а)
- Я вам буду кидати м’ячик, ви повинні зловити його і відкинути назад мені говорячи одне слово яке розпочинається на літеру А.
- В кого в імені чи прізвищі є буква А?( підніміть руки)
-А в кого ім’я починається на букву А?
-Покажіть де у на дошці є буква А велика, маленька?
-А де ще у нас у класі
-Гра «Спіймай звук [а]».
Помідор, ананас, диван, молоко, собака, лимон, банан, автомобіль, книга, пенал, ручка, телефон.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
-Подивіться на малюнки. Назвіть їх. На яку букву вони схожі?
-А ще яка зараз пора року?
-Правильно осінь і слово починається на яку букву?
-А що збирають восени? (урожай) Який саме? (овочі і фрукти)
Гра «Збери урожай»
-Молодці, ми зібрали весь наш урожай. І можемо вивчати нову букву. Яку?
ІV. Вивчення нового матеріалу
-Сьогодні ми вивчатимемо наступну букву о
Робота за підручником(с.38-39)
Фізкультхвилинка
V. Закріплення вивченого матеріалу
Робота за підручником(с.39)
V. Підсумок уроку
Перегляд відео «Буква О»
Робота в групах
1 група- з пластиліну
2 група –з лего
3 група- з листочків
VI. Рефлексія
З яким настроєтем завершуєте урок?
Обведіть колобка