Конспект уроку Навчання грамоти. Письмо. "Письмо великої букви У."

Про матеріал

Навчальний урок Навчання грамоти. Письмо. Побудований, спираючись на життєвий досвід першокласників, спираючись на їхні інтереси та сучасність. Лист, що надійшов від когось вже якось і незрозуміло сучасним дітям, а от "пряма трансляція" мотивує.

Перегляд файлу

Навчання грамоти. Письмо.

Тема: Письмо великої букви У.

Очікувані результати:

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Хід уроку:

  1. Організація класу

Привітання, перевірка робочого місця

 

  1. МНД

Лист від першокласниці Уляни

На килимку.

Діти, то ми допоможемо першокласникам?

 

  1. АОЗ

Ну що ж , будемо допомагати нашим новим друзям. Але спершу ми маємо пригадати, що ми вивчили раніше.

  1. Опитування

Які букви ви вже знаєте? Які звуки вони позначають? Доведіть!

Надрукуйте вивчені букви, напишіть рукописні літери. (На дошці)

  1. Списування з друкованого тексту
  2. А які слова ви знаєте з вивченими буквами?
  3. Письмо під диктовку
  4. Звуко-буквений аналіз
  • Чітке промовляння слова
  • Поділ слова на склади
  • Визначення наголошеного складу
  • Послідовне називання звуків та їх коротка характеристика

Підсумок

  1. Аутотренінг

 

 

  1. Повідомлення теми уроку

Діти, пригадайте, хто нам надіслав лист? Про що просили нас у листі? То як ви гадаєте, що ми будемо сьогодні робити на уроці письма?

  • Так, ми будемо писати велику букву У.
  • Успіхів вам!
  • Ви дозволите мені увімкнути онлайн трансляцію?

Вчитель уявно вмикає смартфон й говорить про те, що трансляція почалась.

 

  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Зв’язок з уроком читання

Діти, яку літеру ми вивчили на уроці читання? Який звук вона позначає? Доведіть.

Ми вже вміємо писати рукописну маленьку літеру. Пригадаймо, з скількох елементів вона складається. Хто має бажання написати її на дошці? А всі інші в повітрі.

Аналіз написаного.

 

Фізкультхвилинка

 

А навіщо нам вчити велику літеру У?

Відповіді дітей.

  1. Розгляд друкованої та писаної літер, встановлення схожості та відмінності.
  2. Поелементний аналіз

  1. Написання літери вчителем з детальним коментуванням
  2. Підготовчі вправи
  • Письмо перевернутим олівцем
  • Обведення зразка
  1. Самостійна робота учнів, написання 3-5 літер, побіжний перегляд, індивідуальна допомога, дописування рядка.
  2. Фізкультхвилинка для очей

 

6.Закріплення

1. Написання літери під тактування

2. Показ вчителем способу поєднання літери з іншими

3. Самостійна робота учнів

4. Робота над віршиком

Уважно послухайте вірш і дайте відповідь на питання: Як називається рідний край птаха?

Іванна Блажкевич

ПРИЛЕТІВ ЛЕЛЕКА

Чорногуз-лелека
Прилетів здалека,
Сів на вершок хати,
Давай клекотати;
Давай клекотати,
Рідний край вітати.

 

Діти дають відповідь на питання вчителя.

Словникова робота:   Хто такий чорногуз? Пояснення слова.

 

 

Підсумок

Яку ми букву навчилися писати? З яких елементів вона складається? Письмо в повітрі.  * Виконайте останнє завдання в зошиті з друкованою основою. Кому ми сьогодні допомогли? Чи знадобляться нам отримані знання в житті? Де саме?

Рефлексія

З яким настроєм ви йдете з уроку?

 

 

 

 

docx
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
2496
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку