Навчальний урок Навчання грамоти. Письмо. Побудований, спираючись на життєвий досвід першокласників, спираючись на їхні інтереси та сучасність. Лист, що надійшов від когось вже якось і незрозуміло сучасним дітям, а от "пряма трансляція" мотивує.
Навчання грамоти. Письмо.
Тема: Письмо великої букви У.
Очікувані результати:
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Хід уроку:
Привітання, перевірка робочого місця
Лист від першокласниці Уляни
На килимку.
Діти, то ми допоможемо першокласникам?
Ну що ж , будемо допомагати нашим новим друзям. Але спершу ми маємо пригадати, що ми вивчили раніше.
Які букви ви вже знаєте? Які звуки вони позначають? Доведіть!
Надрукуйте вивчені букви, напишіть рукописні літери. (На дошці)
Підсумок
Діти, пригадайте, хто нам надіслав лист? Про що просили нас у листі? То як ви гадаєте, що ми будемо сьогодні робити на уроці письма?
Вчитель уявно вмикає смартфон й говорить про те, що трансляція почалась.
Діти, яку літеру ми вивчили на уроці читання? Який звук вона позначає? Доведіть.
Ми вже вміємо писати рукописну маленьку літеру. Пригадаймо, з скількох елементів вона складається. Хто має бажання написати її на дошці? А всі інші в повітрі.
Аналіз написаного.
Фізкультхвилинка
А навіщо нам вчити велику літеру У?
Відповіді дітей.
6.Закріплення
1. Написання літери під тактування
2. Показ вчителем способу поєднання літери з іншими
3. Самостійна робота учнів
4. Робота над віршиком
Уважно послухайте вірш і дайте відповідь на питання: Як називається рідний край птаха?
Іванна Блажкевич
ПРИЛЕТІВ ЛЕЛЕКА
Чорногуз-лелека
Прилетів здалека,
Сів на вершок хати,
Давай клекотати;
Давай клекотати,
Рідний край вітати.
Діти дають відповідь на питання вчителя.
Словникова робота: Хто такий чорногуз? Пояснення слова.
Підсумок
Яку ми букву навчилися писати? З яких елементів вона складається? Письмо в повітрі. * Виконайте останнє завдання в зошиті з друкованою основою. Кому ми сьогодні допомогли? Чи знадобляться нам отримані знання в житті? Де саме?
Рефлексія
З яким настроєм ви йдете з уроку?