28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Конспект уроку "Назад до велосипеда?"

Про матеріал

працювати на вдосконаленням вмінь та навичок читаннявголос та перекладу; навчання діалогічному та монологічному мовленню; повторити слова попереднього уроку;сприяти розвитку пам`яті, мислення та уваги. розвитку інтересу до різних винаходів в області техніки.

Перегляд файлу

                                                         Урок № 2                                                                 9 клас

Тема:  Від колеса до комп`ютера.

Підтема : Назад до велосипеда?

Мета уроку:

а)практична:       1) працювати на вдосконаленням вмінь та навичок читання                                             

                                                 вголос та перекладу;

                              2) навчання діалогічному та монологічному мовленню;

                             3) повторити слова попереднього уроку;

б)розвиваюча:   сприяти розвитку пам`яті, мислення та уваги.

в)виховна:         сприяти розвитку інтересу до різних винаходів в області техніки.

Обладнання     підручник, таблиця РЗМ, предметні малюнки, ноутбук, проектор,        

уроку:               аудіо додаток.

 

 

                                                      Хід уроку

 1. Етап                Чому у наш час більшість людей користуються велосипедом?

орієнтації            Чому?

 

2. Етап                 Сьогодні ми переглянемо відеофільм, будемо читати,

покладання          перекладати, вчитися ставити та відповідати на запитання.

мети

 

3. Етап                                Давайте сплануємо нашу роботу

проектування                                            План

  1. Фонетична зарядка.
  2. Перевірка д/з.
  3. Повторення.
  4. Перегляд відеофільму.
  5. Робота над текстом.
  6. Підведення підсумків уроку.

4. Етап

виконання

плану

 1)Фонетична зарядка        Hort zu und sprecht nach! (Аудіододаток)

2) Перевірка д/з                    Вчитель перевіряє д/з.

3) Повторення                    Гра «Ratet mal!»(Вчитель показує учням на проекторі

                                              малюнки, учні називають слова на німецькій мові)

 

4) Перегляд відеофільму    Клас ділиться на 2 групи. Під час перегляду фільму

(«із історії виникнення     кожна група готує запитання до відеофільму, після

велосипеда»)                       перегляду одна група ставить іншій запитання, а потім

                                              навпаки. Виграє та група, котра поставить більше                                           

                                             запитань.

 

5.Робота над текстом     1) впр3 ст117 (читати діалог)

                                              2) переклад діалогу.

                                             3) клас ділиться на 3 групи :

                                               1 група текст – вправа 4 ст118,

                                              2 група текст – вправа 7 ст119-120,

                                             3 група текст – вправа 8 ст120-121,

                                            (прочитати тексти, бесіда за змістом тексту, 

                                             поставити запитання до текстів).

5. Контрольно -                Учні аналізують роботу своїх товаришів та

 оцінювальний                  виставляють оцінки. Вчитель висловлює свої думки.

 етап

 

6.Підсумковий               

  етап

 

 1)Домашнє                       вправа 10 ст122

   завдання

 

2)Підведення                   Чи сподобався вам фільм? Що ви дізнались цікавого?

   підсумків                       Який вид роботи сподобався вам найбільше? Ви

   уроку                             задоволені уроком? Хто працював найкраще?

 

 

doc
До підручника
Німецька мова (5-й рік навчання) 9 клас (Сидоренко М.М., Палій О.А.)
Додано
29 червня 2018
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку