Конспект уроку образотворчого мистецтва на тему: Засоби виразності графіки: лінія, штрих, крапка, пляма. Виконання композиції « Хто у що вдягнений?»

Про матеріал

Урок формування навичок та вмінь учнів, мета якого закріплювати знання учнів про графіку, ознайомити з виразними можливостями лінії, штриха, крапки; вчити передавати графічними засобами форму та особливості забарвлення об'єктів; вдосконалювати навички роботи графічними матеріалами, розвивати образне мислення, уяву, фантазію; виховувати почуття любові до природи.

Перегляд файлу

Урок 3

Тема Засоби виразності графіки: лінія, штрих, крапка, пляма. Виконання композиції « Хто у що вдягнений?» ( туш, паличка або кулькова ручка, фломастер).

 

Мета. Закріплювати знання учнів  про графіку, ознайомити з виразними можливостями лінії, штриха, крапки; вчити передавати графічними засобами форму та особливості забарвлення об’єктів; вдосконалювати навички роботи графічними матеріалами,  розвивати образне мислення, уяву, фантазію; виховувати почуття любові до природи.

 

Обладнання. Чорна  туш, паличка або кулькова ручка, фломастер, демонстраційний матеріал.

 

Хід уроку

 

I. Організаційна частина.

Уже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо .

Роботу швидше починаймо.

 

II. Повідомлення теми і мети уроку.

 

 -Сьогодні на уроці ми продовжуємо знайомитися з графікою  і довідаємося про те, за допомогою  яких засобів художник-графік правдиво зображує предмети.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

 

- Діти, на попередньому уроці ви ознайомились з графічними творами , з тим, як працюють художники-графіки.

- Що таке графіка? (Графіка – це мистецтво, де зображення створюється за допомогою ліній, штрихів, плям, крапок).

- Якими матеріалами виконують свої роботи художники-графіки? ( Вони використовують у своїй роботі олівці, вугіль, палички, крейду, фломастери. Також вони працюють тушшю, чорнилом).

 

IV. Робота над темою уроку.

 

1. Сприймання творів мистецтва.

- Діти, розгляньте твори графіки у підручнику на ст. 16 – 17.  Яку особливість ви помітили?

 

2. Пояснення вчителя.

- Твори графіки переважно чорно-білі. Для зображення предметів художники використали лінію, пляму, штрих, крапку. Плями та крапки бувають великі, малі, дрібненькі, а штрихи й лінії – товсті й тонкі, більше або менше загнуті. Ці засоби виразності можуть по різному поєднуватись між собою.

- Проте засобом виразності графіки може бути і колір паперу, на якому малюють графічне зображення. А якщо графічний малюнок виконати кольоровими олівцями чи пастеллю, то кольрів на ньому буде не менше, ніж на живописній картині.

 

3. Перегляд демонстраційного матеріалу, дитячих малюнків.

 

 

 

               

 

 

Фізкультхвилинка

Вийшло з хати кенгуру,

Потягнулося від сну.

Жабка скаче по землі,

Баранці бредуть в траві.

Вмили лапки ведмежата,

Слони взули чоботята,

А веселі ведмежата

Стали квіточки збирати.

 

 

4. Поетапне виконання малюнка вчителем.

 

   

 

 

5. Практична діяльність учнів.

 

- Спробуйте передати графічними засобами риб’ячу луску, пташине пір’я, овечу вовну, лев’ячу гриву.

 

V.   Підсумок уроку.

 

1. Бесіда.

- Що вам найбільше сподобалось на уроці?

- Яким засобами користуються художники-графіки?

 

2. Перегляд і  виправлення помилок у дитячих малюнках.

3.  Демонстрування дитячих робіт.

 

VІ.   Прибирання  робочого місця.

 

 

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 2 клас (Резніченко М. І., Трач С. К.)
Додано
21 липня 2018
Переглядів
7551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку