Конспект уроку ОХЕ у 6 класі "Вміння прощати. Притча про блудного сина (Лу¬ки 15:11-32)"

Про матеріал

Конспект уроку ОХЕ у 6 класі "Вміння прощати. Притча про блудного сина (Лу¬ки 15:11-32)" Метою уроку є навчити пристосовувати Христову науку до повсякденного життя; формувати і розвивати почуття довіри до Бога; переконатись, що Бог любить нас незалежно від того, що робимо; зростати в усвідомленні того, що ми запрошені відповідати на Божу любов; роздумати над тим, що потребуємо прощення, а Бог завжди готовий нам простити, відчути всепрощаючу Божу любов.

Перегляд файлу

Конспект уроку християнської етики в 6 класі

Тема уроку:       Вміння прощати. Притча про блудного сина (Лу­ки 15:11-32)

Мета уроку:        навчити пристосовувати Христову науку до повсякденного життя;                  

  формувати і розвивати почуття довіри до Бога; переконатись, що  Бог любить нас незалежно від того, що робимо; зростати в усвідомленні того, що ми запрошені відповідати на Божу любов; роздумати над тим, що потребуємо прощення, а Бог завжди готовий нам простити, відчути всепрощаючу Божу любов.

Ключовий вірш: «І прости нам провини наші, як і ми прощаємо

                          винуватцям нашим…»

ОБЛАДНАННЯ: Святе Письмо, ікона, листи, тексти пісень, сердечка з написами.

 

ХІД УРОКУ

І. Вступна частина. Привітання. Молитва “Отче наш”.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.

  •                   Коли я йшла до вас на урок, мені секретарка передала 2 листи для вашого класу. Я думала, що це комусь конкретно, але на листах пише “учням 7-Б класу”. Отож, це листи для вас.
  • Чи ви листуєтесь із класом іншої школи?
  • Може це не вам, але пише “Підволочиськ ЗОШ №1 7-Б”?
  • Тоді я з вашого дозволу прочитаю перший.

“ Добро дня вам, дорогі учні 7-Б класу Підволочиської ЗОШ №1! Пише до вас Юрко Шаст. Довго думав я писати вам чи ні , але таки наважився. Вас здивує, хто я такий і чому пишу саме до вашого класу. Тому спочатку розповім про себе. Я є вашим ровесником і навчаюсь у одній із шкіл м. Волочиська. Я є звичайним учнем, як і кожен із вас. Люблю читати, слухати музику, працювати за комп’ютером, маю багато друзів. А ще я люблю молитися, бо знаю, що Ісус мене любить, щодня про мене піклується. Він віддав своє життя за мене, тому хочу бути вдячним Йому за це. Але ,нещодавно, зі мною стався прикрий випадок, за який мені дуже соромно зізнатися і друзям, і батькам, тому пишу до вас, бо ви мене не знаєте і мені легше хоч комусь в цьому зізнатися. Може, допоможете мені вийти з цієї ситуації, щось порадите.

А сталося таке. Мама, якось,  попросила мене піти в магазин і купити  їй порошок для прання. Вона дала мені 20 грн., бо дрібніших грошей у неї не було. Звичайно, я її послухав і купив порошок, але в цьому ж магазині був ігровий автомат, де всього за 50 копійок можна виграти іграшку. Спочатку я один раз спробував, але потім настільки захопився, що програв всю здачу і нічого не виграв. Мене охопив страх, що мама буде сваритись і я її обманув – сказав, що гроші забрали старші хлопці, яких я не знаю. Мама, звичайно,  повірила, ще й мене пошкодувала. Якби ви знали, як мені тепер соромно і важко на душі. Найперше через те, що образив Бога, який мене любить, помер за мене на хресті, піклується про мене через моїх батьків. А ще сказав неправду мамі, яка мені вірить, переживає за мене, любить мене. Напевно, ні Господь, ні мама не вибачать мені цієї брехні, бо я їх зрадив. Я боюсь в цьому зізнатись мамі, бо вона перестане мене любити і поважати. Соромно про це сказати і друзям. Тому звертаюсь за порадою  до вас. Може і у вас була подібна ситуація. Допоможіть мені вирішити цю проблему. Буду чекати вашої відповіді.

Наперед вдячний вам, Юрко.

   м. Волочиськ

   вул. Залізнична, 4

   Юрко Шаст .”

 

 - Цікавий лист. В складній ситуації знаходиться хлопчина. Думаю, маєте допомогти йому. Тому зараз поділимось на групи і маєте 4 хв., щоб дати відповідь, що ви йому порадите. Порадитесь групою, а хтось один скаже відповідь.

 (діти працюють в групах слухаю відповіді дітей)

- Дуже доречно цей лист прийшов, тому що тема нашого сьогоднішнього уроку може допомогти знайти вирішення цієї проблеми.

ІІІ. Засвоєння нових знань, формування опорних умінь і навичок.

-Отож, запишіть тему уроку “Блудний син”. У 6 класі ми з вами вже вивчали цю притчу, сьогодні на уроці ми навчимося пристосовувати Христову науку до нашого щоденного життя. Тому зараз пригадаємо зміст притчі.

(читаю притчу із Святого Письма)

- Перш ніж застосуємо притчу до Юркової історії, скажіть, що означає слово “блудний”?

“Блудний”той, що збився з правильної дороги, заблукав.

Можна заблукати фізично (у лісі, у великому місті), а можна духовно (творячи зло). Давайте співставимо історію з хлопцем і притчу. Поділіть зошит на дві частини.

Блудний син

Юрко

- Батько любить сина, довіряє йому.

- Дає частину майна.

- Син грішить (пропиває).

- Згадує батька.

- Мама любить Юрка, довіряє йому.

- Дає гроші.

- Юрко грішить.

- Згадує про маму.

 

- До цього часу історії подібні. Але що стається з блудним сином.

 

- Повертається.

- Просить вибачення.

- Хоче відпрацювати.

- Батько прощає.

- Дає нагороду.

 

 

- Що ж підказує Ісус через притчу Юркові?

  1.Сказати правду.

  2. Попросити вибачення в Бога і в мами.

  3. Допомогти мамі – відшкодувати.

  4. Мама і Господь вибачать.

  5. Отримає нагороду.

- Що для Юрка може бути нагородою?

  - повернення довіри, поваги;

  - відчуття любові.

-Отож, що можемо порадити Юркові? (відповіді дітей)

ІV. Закріплення навчальних досягнень, поглиблення знань.

- Бог є милосердним і люблячим Батьком, який дуже сильно нас любить, чекає нашого навернення і готовий нам вибачити. Він хоче нашої любові, хоче бути в нашому серці і перебувати в нашому житті.

- Знаємо гарну пісню, яка підказує нам, що робити коли ми заблукали. Це пісня “Ти усміхнись...” під  №20 у співаниках. (співаємо пісню)

- Тепер ви зможете дати правильну відповідь, добру пораду Юркові. Пригадайте йому, що Ісус є його найкращим товаришем, який готовий все простити, підтримати у будь-яку хвилину, якому можемо все довірити.

V. Узагальнення та систематизація набутих компетентностей.

- Коли читаємо Святе Письмо, часто зустрічаємо слова, в яких особливо відчуваємо Божу опіку, Його присутність, Його любов. Зараз проведемо молитовну вправу. На дошці бачимо велике серце, яке символізує Божу любов. Воно складається з маленьких сердечок, які призначені для кожного з нас. Через ці сердечка Господь до кожного промовляє. Тому будемо молитись коротенькою піснею, під час якої кожен вибере для себе сердечко.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пісня: “О Ісус, о Ісус все віддаю Тобі.

                    О Ісус, о Ісус Ти приймаєш тягарі.

               Кладу до ніг Тобі і легко на душі,

                  Свій смуток, страх і біль я віддаю.”

 

До кожного з вас промовив Господь, кожному щось сказав особливе, про щось нагадав. Може хтось хоче поділитись (читають діти).

- Другий лист прийшов до вас із Небесної Канцелярії (читаю лист).

  •                   Знаєте, найкращою відповіддю на лист Юрка буде лист від Бога. Давайте цей лист йому вишлемо, щоб він зрозумів всепрощаючу Божу любов і виправився.

. Інструктаж домашнього завдання.

. Скласти молитву подяки.

VІІ. Підсумок. Молитва На закінчення помолимось нашою улюбленою піснею

                                                    “Як мені добре...”

          Молитва: Яке то щастя, що Ти Господь мій,

                           Яке блаженство Тебе Боже знати,

                           І повністю довіритись Тобі...

                           І Твою ласку серцем відчувати.

                      Пісня: Як мені добре, що Ти тут є Боже (2 р.)

Тримай мене міцно, завжди з Тобою хочу бути (2 р.)

Боже!

  -  На цьому урок закінчено.

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Етика, 6 клас, Розробки уроків
До підручника
Основи християнської етики 6 клас (Жуковський В.Л., Ніколін М.М., Филипчук С.В., Лахман Н.М.)
Додано
30 грудня 2018
Переглядів
4267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку