Конспект відкритого уроку з факультативного курсу "Основи християнської етики" у 6 класі на тему "Біблія - слово Боже до людини". Урок розрахований опрацювати історію створення, будову, цілісність, основні книги і розділи Святого Писання. А також акцентувати увагу на особистості Ісуса Христа.
Тема. Біблія – Слово Боже до людини
Мета уроку:
Освітня мета. Засвоєння учнями знань про Біблію, хто її написав, з яких
частин та книг складається Святе Письмо, яке значення має Слово Боже
для людини, як користуватися Книгою.
Розвиваюча мета. Розвивати уміння вести пошук Істини, знаходити в Біблії
відповіді на головні питання людського буття, прагнення плекати власну
душу, зберігати та примножувати духовну культурну спадщину
християнства.
Виховна мета. Виховувати в учнів усвідомлення того, що Біблія є Слово
Боже, розуміння важливості Біблії для особистого життя, високі
моральні цінності, свідому соціальну відповідальність за наслідки
власної поведінки.
Біблійна основа:
Вірші з Біблії: Книга псалмів 118:11, 111, 130, 165, 176.
Ключовий вірш: «Для моєї ноги Твоє слово – світильник, то світло для стежки моєї» (Книга псалмів 118:105)
Словник понять і термінів: Біблія, Євангеліє.
Наочність: проектор, учнівська презентація.
Міжпредметні зв`язки: українська мова, зарубіжна література,
географія, образотворче мистецтво, історія.
Література до уроку:
Біблія або книги Святого Письма Старого й Нового Заповіту
Хід уроку
I. ВСТУПНА ЧАСТИНА
Вітання: “Слава Богу”, “Слава Ісусу Христу”. Молитва "Боже великий, эдиний..."
Налагодження контакту з класом.
Вийдіть, будь ласка, на середину класу. Станьте в коло, візьміться за руки. Давайте скажемо один одному по черзі приємні побажання.
- Дай Боже здоров’я.
- Дай Боже гарного дня.
- Дай Боже довгих років життя. (Побажання учнів)
- Скажіть, чи радісніше стало на душі, чи покращився ваш настрій?
- А чому він покращився? Правильно, тому що ми почули добрі та теплі слова, побажання. Тому що
Слово – крильця метелика,
Ніжно тендітні, тремтливі,
Слово спокійне, без вереску –
Ліки на рани чутливі.
- Чи знаєте ви, що є така Книга, яка лікує рани, в якій наше спасіння, для душі воскресіння, яка вчить жити за християнськими законами? Вірно, це – Біблія.
Повідомлення теми та мети уроку.
Отже тема нашого уроку – Біблія – Слово Боже до людини. А золотим віршем для нашого уроку стануть слова: «Для моєї ноги Твоє слово – світильник, то світло для стежки моєї» (Книга псалмів 118:105). Як ви розумієте ці слова? Прочитайте їх ще раз і подумайте. (Відповіді учнів)
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА
Актуалізація знань
Подача нового матеріалу
1. - Що ви знаєте про Біблію? (Відповіді дівчат)
Біблія – найвідоміша і найпоширеніша книга. Назва її походить від грецької мови «біблос» - «книги». Це ціла бібліотека, вона створювалась упродовж 1500 років. Складається з двох частин – Старого і Нового Заповітів.
Всі книги поділяються на канонічні і неканонічні. Канонічні книги вміщують священні богонатхненні тексти. Неканонічні – це корисна література для читання. Біблію люди отримали від Святого Бога, який відкрив нам Свою Божественну Мудрість і Свою Волю. Біблію ще називають Святим Письмом, Словом Божим, Божим Одкровенням, Книгою Книг. Біблія записувалась через вибраних людей: пророків, євангелістів, апостолів.
Словникова робота (Біблія)
2. - Хто написав Біблію? (Слово вчителя, слайд)
- Чому Бог передав людям Свою мудрість через таких різних осіб?
3. Частини Святого Письма (робота з підручником, ст. 23)
4. Старий Завіт. Каїн та Авель. Опрацювання.
- фізхвилинка "10 заповідей"
5. Новий Завіт.
- робота з підручником ст. 24;
- Євангеліє (слайд);
- словникова робота (притча);
- притча про 10 дів (відео);
- Нагірна проповідь (слайд);
- прослуховування аудіо Проповіді.
6. Книга рекордів Гінесса про Біблію (Слайд)
7. Роль Біблії для українця (слайд).
8. Прослуховування пісні-відео "А небо молчит"
III. ЗАВЕРШАЛЬНА ЧАСТИНА
Підсумок уроку
1) Підсумок змісту уроку.
1. Гра "Так-ні"
2) Молитва.