10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Конспект уроку "Опис друга (подруги)"

Про матеріал
Розгорнутий конспект уроку за підручником Французька мова (Чумак Н., Кривошеєва Т., перший рік навчання)
Перегляд файлу

Тема уроку: Опис друга (подруги).

Мета уроку:

практична:

      1) Навчити використовувати на практиці засвоєний лексичний матеріал.

      2) Навчити учнів працювати з тренувальними вправами.

      3) Навчити працювати з текстом-описом та діалогами.

      4)Розширити знання учнів про утворення жіночого роду та множини прикметників.

розвивальна:

  1. Розвивати навички роботи з текстом.
  2. Розвивати навички виконання лексичних та граматичних вправ.

виховна:

  1. Виховувати в учнів толерантність під час читання текстів, індивідуальних відповідей.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: підручник, зошит, словник, дошка.

Хід уроку:
 

І. Початок уроку.

1) Привітання .

P: Bonjours, les enfants! Je suis ravie de vous voir ! Prenez vos places. Comment ça va ? Qui est de service aujour’hui ?(рапорт чергового учня)

E: C’est moi…. É 1est absent.

P : Сьогодні на уроці ми повторимо французький алфавіт, розглянемо утворення жіночого роду та множини прикметників. Навчимось рахувати по-французьки від 6 до 10.  Навчимось описувати свого друга чи подругу.

  1. Мовленнєва зарядка.
  • Comment tu t’appelles?
  • Comment ça va?
  • Combien de copain as-tu?
  • Comment s’appelle-t-il (elle)?
  • Présente ta meilleure copine / ton meilleur copain.
  1. Перевірка домашнього завдання.
  • Учні по черзі зачитують домашню вправу.

 

C:\Users\Ліля\Desktop\Новая папка\20180313_095320.jpg  C:\Users\Ліля\Desktop\20191128_102716.jpg

 

 

P: Зараз ми прослухаємо аудіозапис тексту сторінка 9 і здогадаємось,  яка ж тема нашого уроку.

 https://image.slidesharecdn.com/tnqnz2apr4y4uwbfvbuy-signature-390b869d1c5bcb12b84ddd4fdc19c489c654fb8ffac568cf15b636c6ecaa5b5f-poli-180903091535/95/1-20-638.jpg?cb=1535966287

 

 

 

(Учні слухають запис)

P: Отже, тема нашого уроку «Опис друга (подруги) ».

 

II. Основна частина.

  1. Повторення лексичного матеріалу з попереднього  уроку.

 

  • Провести лексичний диктант. Запропонувати учням згадати  лексику з попередньої теми.

      – доброго дня                                              

 – привіт

                – до побачення

 - побачимося незабаром

                – називатися

- сестра

 – брат

 – друг

 – подруга

 - гурт

- найкращий друг

- найкраща подруга

  1. Формування нових знань.
  1. Ex.1 (a),p.20 ( Choisis les mots pour décrire Lucas selon l’example.)

https://image.slidesharecdn.com/tnqnz2apr4y4uwbfvbuy-signature-390b869d1c5bcb12b84ddd4fdc19c489c654fb8ffac568cf15b636c6ecaa5b5f-poli-180903091535/95/1-20-638.jpg?cb=1535966287

  1. Ex.1(b),p.20 (Compte combine de qualités a Lucas)

https://image.slidesharecdn.com/tnqnz2apr4y4uwbfvbuy-signature-390b869d1c5bcb12b84ddd4fdc19c489c654fb8ffac568cf15b636c6ecaa5b5f-poli-180903091535/95/1-20-638.jpg?cb=1535966287

https://image.slidesharecdn.com/tnqnz2apr4y4uwbfvbuy-signature-390b869d1c5bcb12b84ddd4fdc19c489c654fb8ffac568cf15b636c6ecaa5b5f-poli-180903091535/95/1-23-638.jpg?cb=1535966287

 

  1. Вивчаємо нову лексику. (Apprends le nouveau lexique).

https://image.slidesharecdn.com/tnqnz2apr4y4uwbfvbuy-signature-390b869d1c5bcb12b84ddd4fdc19c489c654fb8ffac568cf15b636c6ecaa5b5f-poli-180903091535/95/1-23-638.jpg?cb=1535966287

 

fort – сильний

rapide – швидкий

intelligent – розумний

grand – високий

discipliné – дисциплінований

sportif – спортивний

  1. Фізкультхвилинка ( « Tête, épaule, génoux et pieds »)

(Відео на диску)

  1. Граматика. (Grammaire)

     

Утворення жіночого роду та множини прикметників

https://image.slidesharecdn.com/tnqnz2apr4y4uwbfvbuy-signature-390b869d1c5bcb12b84ddd4fdc19c489c654fb8ffac568cf15b636c6ecaa5b5f-poli-180903091535/95/1-21-638.jpg?cb=1535966287 https://image.slidesharecdn.com/tnqnz2apr4y4uwbfvbuy-signature-390b869d1c5bcb12b84ddd4fdc19c489c654fb8ffac568cf15b636c6ecaa5b5f-poli-180903091535/95/1-22-638.jpg?cb=1535966287

Результат пошуку зображень за запитом "утворення жіночого роду у французькій мові"

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "множина прикметників в французькій мові"

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображення

 

  • Робота в групах.

Клас ділиться на групки. Учням роздаються карточки з прикметниками.

Потрібно утворити жіночий рід та множину прикметників. Перемагає та група, яка швидше виконає завдання.

(Fort,  intelligent, petit, genial, rapide, disciplené, fantastique, sympatique)C:\Users\Ліля\Desktop\20191112_132333.jpgC:\Users\Ліля\Desktop\Новая папка\Новая папка\20190225_131714.jpg

 

  • Гра «Le mot qui manqué»( « Слово, якого не вистачає»).

Учитель роздає учням листки паперу, на яких в якості зразка визначена пара антонімів. Необхідно підібрати антоніми до решти слів.

petit

long

vieux

peu

bon –

blanc –

  1. Фонетика ( Phonétique)

P: Écoutez et répétez le virelangue.

  • Un cochon très mignon chante une chanson sur le balcon.

Le son [ã]

 

[ã]

en       en конверт.jpg    

 

l’enveloppe

an      an 10a7.jpg       

un banc

Phonétique :

 

enveloppe     demande      dans

emporter     manger        banc

embrasser    jambe         champ

[ã ]

1. lampe, bande, la Manche, planche, Champagne, avant, divan, an, plan.

2. vente, pente, rente, lent, temps, trente, rentre, vent, embrasser.

3. banc-bond ; sang-song ; rang-rond ; lent-long ; dent-dont ; range-ronge.

 

 Le son [õ]

 

[õ]

 on          on                  XRU1WCARJR660CAW7S7ETCA2SFUQ1CAKEUJ4NCAKA4PK4CA10UDBMCAW5NQD1CA8SD8HACAO2AT30CA5IPUMWCAUE69MFCA3M65F1CAIGABLRCA91JDXICATI0VZFCAPT4BTXCAK0BR2WCA4YV9TO.jpg

un pantalon       

 

om       om

un compas   10d6774ac038_compass.jpg

   

           Phonétique :

 oncle      montre     maison

   tomber  pantalon

   compter   leçon

   elle tombe   combien

 

 [õ ]

1. bombe, tombe, conte, ronde, songer, plomber, long, rond, fond, mon, son, ton, bon,

2. on sonne, on donne, on téléphone, on écrit, on écoute, on appelle, on aime, nous aimons,

3. nous habitons, nous étudions, garçon, leçon.

  1. Розвиток умінь мовлення. (Communication)
  1. Розіграйте міні-діалоги.(Jouez les mini-dialogues)

 

 https://image.slidesharecdn.com/tnqnz2apr4y4uwbfvbuy-signature-390b869d1c5bcb12b84ddd4fdc19c489c654fb8ffac568cf15b636c6ecaa5b5f-poli-180903091535/95/1-24-638.jpg?cb=1535966287

 

III. Заключна частина.

  1. Підбиття підсумків уроку.

 

Ouvrez vos carnets, écrivez le devoir: les exercices 7, 8, page 26. Merci les enfants! Vous avez travaillé bien. Je suis contente de votre travail. Ecoutez les notes et mettez les notes dans vos carnet, je les signe. La leçon est finie. Levez – vous. Au revoir!

 

 

 

docx
Додано
11 травня
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку