Конспект уроку . Оповідання «Дивак» Григір Тютюнник

Про матеріал

Ознайомлення із твором Григора Тютюнника "Дивак"; розвивати вміння відчувати душевну красу людей; збагачувати внутрішній світ дитини, сприяти формуванню національної свідомості; навчити розуміти внутрішній світ героя оповідання.

Перегляд файлу

Тема.  Григір Тютюнник. «Дивак».

Мета:  продовжити ознайомлення із твором письменника; розвивати вміння відчувати душевну красу людей; збагачувати внутрішній світ дитини, сприяти формуванню національної свідомості; навчити розуміти внутрішній світ героя оповідання.

Обладнання: портрет  і твори  письменника, підручник,малюнки дітей.                                                                                          

                                                                 Найблагородніші    наші      

                                            вчинки будуть знецінені, якщо    хоч

                                            одна людина зазнає кривди.         

                                                                      Григір       Тютюнник          

 

Перебіг уроку

  1.               Організація уроку.
  • Рефлексія «Серце»

 

2.        Повідомлення теми, визначення учнями мети уроку.

Обговорення епіграфу.

 

3.        Перевірка домашнього завдання (переказування  найцікавіших епізодів оповідання;     про цікаві сторінки біографії  письменника; оцінювання   школярів).

 

4.       Опрацювання нового матеріалу.

Слово вчителя: У жовтні 1963 року в газеті  «Літературна Україна» під рубрикою «Перше знайомство» було надруковано його новелу «Дивак».

Ось саме це оповідання ми й продовжимо  розглядати  сьогодні на уроці.

  •              Вправа «Лексичне значення слова»(визначення дітьми, робота зі словничками)

Дивак — це той, хто своєю  поведінкою та  вчинками викликає здивування.

           Дивакуватий — це той, хто  своєю поведінкою, учинками викликає здивування;трохи дивний.

  •              Інтерв'ю-завдання-опитування-змагання (закінчити  речення).

      В оповіданні розповідається  про… 

      Хто та  чому хоче іншим Добра?..

      Диваки справді існують,бо…  

  •              Гра  «Вірний товариш».

              Діти об'єднуються  в 2 команди . Допомагаючи один  одному,  із  підручника    вибирають  та   зачитують  уривочки  про дивацтво   Олеся. Розкривають образ  хлопчика-мрійника,хлопчика-дивака,який любить природу, розпізнає навколишній світ та хоче Добра всім…

  •              Творча робота.

    Завдання:скласти  усний  твір-роздум  про хлопчика-дивака сьогодні. Адже нині теж існують  такі Олесі-диваки.

    Яке ставлення до  них?

    Як би ви сприймали такого товариша? Насмішкувато?

    Чи намагалися    б  зрозуміти  душу  та  радіти, що   це  дуже  добре,  що    саме такі діти та дорослі трапляються на життєвому шляху.

 

5.        Закріплення знань, умінь, навичок

  •              Практична  десятихвилинка –6 - 7 речень   «свого»  закінчення  оповідання

 

6.   Підсумок  уроку. 

  • Вправа «Мікрофон»

     — Сподобалось оповідання чи  ні? Чому?

  •            Що саме до душі, які уривочки  з твору?Чому?
  •            Чи справді Олесь – дивак?
  • Заключна рефлексія «Серце»

 

 7.      Домашнє  завдання.

     — Виразно читати й переказувати  оповідання «Дивак».

     — Намалювати малюнок  до твору. 

    

Середня оцінка розробки
Структурованість
2.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
2.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Золотухіна Наталія Іванівна
    Загальна:
    2.0
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    3.0
docx
Додано
6 квітня 2018
Переглядів
7375
Оцінка розробки
2.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку