Тема уроку: Перетворення графіків функції
Мета:
Навчальна:
Розвивальна: Інформаційно-комунікаційна компетентність;
Виховна: Громадянська компетентність;
Соціальна компетентність;
Наскрізна лінія «Громадська відповідальність»:
Тип уроку: урок закріплення знань
Обладнання: картки, шаблони,презентація
Очікувальні результати: учні повинні знати правила перетворень графіків функцій,уміти будувати графіки,застосовувати відповідні перетворення при розв’язуванні вправ
Хід уроку:
І. Організаційний етап
- Вітаю вас діти, рада новій зустрічі. Слава Україні! Героям Слава!
Тема уроку: Перетворення графіків функції.
- Готуючись до уроку, я згадала одну притчу про філософа Сократа. Одного дня Сократ, оточений своїми учнями піднімався до храму. Назустріч їм спускається пекар із різною здобою.
«Сократ, а чи пишаєшся ти своїми учнями» - запитав пекар.
«Так» - відповів Сократ.
«Послухай, варто лише мені задобрити їх своєю здобою, як вони покинуть тебе і підуть зі мою.» - сказав пекар.
Нащо мудрець відповів: «Згоден, але ти гукаєш іх вниз, в теплу, смачну долину, а я веду іх вгору до світлих, чистих вершин.»
~ Ось і ми повинні піднятися по сходинках вгору «долаючи» завдання, які будуть розглянуті сьогодні на уроці.
Тож, кожному з вас я бажаю бути:
У – усміхненими
С – сміливими
П - прогресивними
І - ініціативними
Х – хоробрими
ІІ. Актуалізація опорних знань:
Девіз: «Перша умова, якої треба дотримуватись у математиці – це бути точними, друга – бути ясними і на скільки це можливо зосередженим». Саді Карно.
III. Закріплення знань і умінь:
«Математика – це не так знання, як уміння,» - сказав В. Серве.
Пригадуємо – Будуємо – Перевіряємо – Надсилаємо. (Блок складається з 5 завдань. Заздалегідь ви підготували картки з шаблонами у=х2):
- Як треба паралельно перенести графік функції у=х2, щоб отримати графік функції у=х2+2, у=х2-1;
- Як треба паралельно перенести графік функції у=х2 щоб отримати графік функції у=(х+2)2, у=(х-3)2;
- Будуємо, використовуючи шаблон у=-х2;
IV. Підсумок уроку:
Діти, ми сьогодні з вами виконували підйом по сходинках знань. Давайте підведемо підсумок нашої роботи. На якому етапі зараз кожен з вас:
Блакитний (можу виконувати)
Жовтий (добре виконую)
Зелений (треба попрацювати)
Червоний (потребую допомоги)
Жовтий колір – колір осені , це не тільки колір гарних знань, це колір сонця, світла, який обов’язково настане після темряви.
V. Домашнє завдання: Повторити правила №5,6,7. Розв’язати №6.33(3,4) №7.20(2), №7.22(2), №7.24(1)*.