Конспект уроку першого класу за підручником Лобової

Про матеріал

Конспект уроку першого класу за підручником Лобової. Такі різні танці.поглибити уявлення про танцювальну музику та хоровод, ознайомити першокласників з ознаками та зразками танцювальної музики; розвивати музично-ритмічний слух та вокально-хорові навички; виховувати інтерес до танцювальної музики.

Перегляд файлу

 

Тема: Такі різні танці. М. Глінка. «Полька». А. Павлюк. «Святковий хоровод»

Мета: поглибити уявлення про танцювальну музику та хоровод, ознайомити першокласників з ознаками та зразками танцювальної музики; розвивати музично-ритмічний слух та вокально-хорові навички; виховувати інтерес до танцювальної музики.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: музичний інструмент, нотний текст пісні, СД програвач, аудіоапис, портрет М. Глінки, підручник для 1 класу «Музичне мистецтво» О. Лобова.

Хід уроку

І. Організаційна частина

1. Вхід в клас під звучання танцювальної музики

2. Музичне привітання

Сядьте рівно, не крутіться,

Одне одному всміхніться.

Скажем дружно: «Добрий день!»

Хай щастя принесе цей день.

 

 

 

 

 

 

           Про-дзве-нів  у-     же  дзві-нок    всі при-йшли  ми    на  у-  рок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          За-спі-ва-є-    мо пі- сень.    Доб-    рий         день!

 

ІІ. Розспівування

  1. Розспівка на дикцію, м'який спів, спів на посмішці
  2.  

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Гав-     гав,  вже    о-     бід,     гав-   кав  пе-  сик  з-під   во-      ріт.

М'яв-   м'яв, кіт    ска-   зав,    знов    я    ми-  ші     не    спій-    мав.

Тук-     тук,  тук-  тук-  тук,    десь в ко-  рі    схо-   вав-  ся        жук.

Цінь-   цінь, цінь- цві-  рінь,    го-    ро-  бці   схо-   ва-   лись     в тінь.

 

2. Розспівка на розширення діапазону

 

 

 

 

 

 

 

 

           Ду-   де-    да,    ду-  де-    ді,    так роз- спі- ву-    ють-  ся    всі.

(підчас виконання розспівки спочатку проплескуємо ритм, а потім пульс)

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку

Тема сьогоднішнього уроку - «Такі різні танці»

(Робота з підручником с.78)

  • Що зображено на фото?
  • Чи любите ви танцювати?
  • Які танці ви знаєте?

 

ІV. Слухання музики

  1. Музика – це спільна мова, зрозуміла у всьому світі. Існує велика кількість різновидів народної музики. Це і пісні, і танці, і хороводи. Кожен народ багатий на музичний фольклор, який часто збагачує й інші країни. Ось наприклад, польку багато хто вважає польським танцем через назву, хоча це чеський народний танець і назва його походить від чеського слова «половина» («півкрок»).

Полька – швидкий, веселий танець, який виконують парами.

Музичний твір у ритмі польки написав російський композитор Михайло Глінка, який жив 200 років тому. Дуже любив подорожувати.

Послухайте «Польку». Опишіть характер музики. Подумайте, за якими ознаками можна «впізнати» танцювальну музику.

  1. Слухання твору.
  2. Характеристика прослуханого
  3. Засвоєння визначення «Танцювальна музика»

 

V. Музично-ритмічні рухи

Виконання пісні «Ой заграйте, дударики» з танцювальними рухами, відповідно до змісту пісні.

 

VІ. Розучування пісні

  1. Художній показ пісні «Святковий хоровод»
  2. - Про що пісня?
  • Чи знаєте ви, як водять хоровод?
  1. Розучування пісні по фразах, звертаючи увагу на ритм, звукоутворення, інтонування. Утворити коло і виконати пісню з рухами.

VII.  Придумай, відгадай

  1. Вірш на с.81.
  2. - Про що в ньому йдеться?
  • Полічити, скільки разів у вірші трапляється назва ноти РЕ.
  1. Музичні ребуси

VIII. Підсумок уроку

ІХ. Музичне прощання

Вчитель                                                    Учні

 

 

 

 

 

 

 

          До   по-  ба-  че-       ння!              До  по-  ба-  че-       ння!

1

 

docx
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
2429
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку