Конспект уроку першого класу за підручником Лобової. Такі різні танці.поглибити уявлення про танцювальну музику та хоровод, ознайомити першокласників з ознаками та зразками танцювальної музики; розвивати музично-ритмічний слух та вокально-хорові навички; виховувати інтерес до танцювальної музики.
Тема: Такі різні танці. М. Глінка. «Полька». А. Павлюк. «Святковий хоровод»
Мета: поглибити уявлення про танцювальну музику та хоровод, ознайомити першокласників з ознаками та зразками танцювальної музики; розвивати музично-ритмічний слух та вокально-хорові навички; виховувати інтерес до танцювальної музики.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: музичний інструмент, нотний текст пісні, СД програвач, аудіоапис, портрет М. Глінки, підручник для 1 класу «Музичне мистецтво» О. Лобова.
Хід уроку
І. Організаційна частина
1. Вхід в клас під звучання танцювальної музики
2. Музичне привітання
Сядьте рівно, не крутіться,
Одне одному всміхніться.
Скажем дружно: «Добрий день!»
Хай щастя принесе цей день.
Про-дзве-нів у- же дзві-нок всі при-йшли ми на у- рок
За-спі-ва-є- мо пі- сень. Доб- рий день!
ІІ. Розспівування
Гав- гав, вже о- бід, гав- кав пе- сик з-під во- ріт.
М'яв- м'яв, кіт ска- зав, знов я ми- ші не спій- мав.
Тук- тук, тук- тук- тук, десь в ко- рі схо- вав- ся жук.
Цінь- цінь, цінь- цві- рінь, го- ро- бці схо- ва- лись в тінь.
2. Розспівка на розширення діапазону
Ду- де- да, ду- де- ді, так роз- спі- ву- ють- ся всі.
(підчас виконання розспівки спочатку проплескуємо ритм, а потім пульс)
ІІІ. Повідомлення теми уроку
Тема сьогоднішнього уроку - «Такі різні танці»
(Робота з підручником с.78)
ІV. Слухання музики
Полька – швидкий, веселий танець, який виконують парами.
Музичний твір у ритмі польки написав російський композитор Михайло Глінка, який жив 200 років тому. Дуже любив подорожувати.
Послухайте «Польку». Опишіть характер музики. Подумайте, за якими ознаками можна «впізнати» танцювальну музику.
V. Музично-ритмічні рухи
Виконання пісні «Ой заграйте, дударики» з танцювальними рухами, відповідно до змісту пісні.
VІ. Розучування пісні
VII. Придумай, відгадай
VIII. Підсумок уроку
ІХ. Музичне прощання
Вчитель Учні
До по- ба- че- ння! До по- ба- че- ння!
1