Дана розробка містить завдання спрямовані на перевірку мовних знань та вмінь учнів з тем „Іменник, Прикметник“ у 4 класі. Містить тестові завдання відкритого і закритого типу.
Перевірка мовних знань та вмінь з тем „Іменник, Прикметник“
І варіант
1. Познач рядок, у якому всі іменники можуть вживатися тільки у множині.
А Телефони, ключі, вікна.
Б Двері, штани, окуляри.
В Дерева, кущі, трави.
Г Яблука, кавуни, дині.
2. Визнач, у якому іменнику відбулася зміна приголосних перед закінченням -і.
На широкім лузі
у густій лозі
вдалося сховатись
бабусі й козі.
А лузі
Б лозі
В козі
Г бабусі
3. Познач прикметник, у написанні якого допущено помилку.
А француський
Б англійський
В польський
Г празький
4. Вибери словосполучення, в якому прикметник ужито в переносному значенні.
А холодний вітер
Б холодний камінь
В холодний погляд
Г холодний дощ
5. Спиши речення, поставивши слова, що в дужках, у правильній формі.
Бабуся пригостила онука гарячим (чай), запашним (мед) і свіжим (калач).
6. Запиши словосполучення, поставивши їх у давальному відмінку.
Дядько Сергій, дід Іван.
7. Перебудуй подані словосполучення так, щоб у них були прикметники.
Полиця для книжок – _________________________________________
Пісня солов’я – ______________________________________________
8. Спиши словосполучення, опустивши дужки. Визнач відмінок прикметників.
(Могутній) дубом, (радісне) обличчям, (вранішня) тишею, (добра) справою.
Перевірка мовних знань та вмінь з тем „Іменник, Прикметник“
ІІ варіант
1. Познач рядок, у якому всі іменники можуть вживатися тільки у множині
А Комп’ютери, пенали, лижі.
Б Мрії, спогади, думки.
В Ножиці, ворота, сани.
Г Діти, тварини, дерева.
2. Визнач, у якому іменнику відбулася зміна приголосних перед закінченням -і.
На полях в горосі,
просі і вівсі
шукають поживу
сірі горобці.
А горосі
Б просі
В вівсі
Г горобці
3. Познач прикметник, у написанні якого допущено помилку.
А чумацький
Б сільський
В запоріський
Г козацький
4. Вибери словосполучення, в якому прикметник ужито в переносному значенні.
А бідна дівчина
Б бідна сім’я
В бідна мова
Г бідна жінка
5. Спиши речення, поставивши слова, що в дужках, у правильній формі.
У школі Наталя подружилася з веселою (Марія), старанною (Оксана) і скромною (Оля).
6. Запиши словосполучення, поставивши їх у давальному відмінку.
Дідусь Андрій, брат Степан.
7. Перебудуй подані словосполучення так, щоб у них були прикметники.
Сік з яблук – ________________________________________________
Гавкання собаки – ___________________________________________
8. Спиши словосполучення, опустивши дужки. Визнач відмінок прикметників.
(Синя) сливою, (смачна) вечерею, (сонячне) промінням, (справжній) другом.