КОНСПЕКТ УРОКУ ПО ФІЗИЧНІЙ КУЛЬТУРІ ДЛЯ УЧНІВ 5-Х КЛАСІВ

Про матеріал

ТЕМА: «БАСКЕТБОЛ»

Завдання уроку:

1. Навчити веденню мяча правою і лівою рукою, на місці і в русі.

2. Вдосконалити вміння учнів пересуватись різними видами,а також техніку передачі мяча двома руками від грудей.

3.Сприяти розвитку ігрової спритності та швидкості реакції.

4. Сприяти розвитку уваги і вихованню почуття колективізму.

5. Сприяти формуванню знань про основи техніки ведення мяча. Розширити знання учнів про способи пересування баскетболіста та техніку передачі мяча двумя руками від грудей.

Перегляд файлу

КОНСПЕКТ   УРОКУ   ПО   ФІЗИЧНІЙ   КУЛЬТУРІ   ДЛЯ   УЧНІВ     5   КЛАСІВ

 

 

ТЕМА: «БАСКЕТБОЛ»

 

 

Завдання  уроку:

 

1. Навчити веденню мяча правою і лівою рукою, на місці і в русі.

 

2. Вдосконалити вміння учнів пересуватись різними видами,а також  техніку передачі мяча двома руками від грудей.

 

3.Сприяти розвитку ігрової спритності та швидкості реакції.
 

4. Сприяти розвитку уваги і вихованню почуття  колективізму.

 

5. Сприяти формуванню знань про основи техніки ведення мяча. Розширити знання учнів про способи пересування баскетболіста та техніку передачі мяча двумя руками від грудей.

 

 

 

 

 

 

 

 

Місце  проведения :   спортивний зал

 

Інвентар і обладнання: мяч кожному учневі. Стійки , або фішки для обведення. Секундомір, свисток.

 

 

 

 

 

 

 

 

Частини уроку і їх тривалість.

Завдання до конкретних видів вправ.

Склад  учбового  матеріалу.

Дозування.

Організаційно-

методичні вказівки

1

2

3

4

5

Ввідно-підготовча частина – 9 – 10 хв.

Забеспечити початкову

організацію та

психологічну

готовність учнів до уроку

1. Шикування  класу в 1 шеренгу,

обмін привітаннями.

20-25

сек.

Вимагати від учнів швидкості і узгодженості дій.

 

Створити цільову установку на

досягнення конкретних

результатів

майбутньої діяльності.

2. Повідомлення завдань уроку

учням.

15-20

сек.

Забезпечити граничну конкретність завдань уроку, доступність розумінню учнями їх формулювань.

Сприяти загальному

розігріванню і

поступовомому

налаштовуванню організму до

работи  (Впр. 3,4,5).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сприяти розвитку уваги і швидкості реакції на зоровий та звуковий сигнали.

3. Ходьба в довкола залу в колоні по

одному з розмиканям на

дистанцію в 2 кроки.

 

 

 

 

4. Біг в повільному темпі довкола  залу в колоні по одному з збереженням дистанції в 2 кроки.

 

 

 

 

5. Чергування біга в

оптимальному темпі лицем до

напрямку руху, лівим і

правим боком, спиною до

напрямку руху.

15-20

сек.

 

 

25-30

сек.

 

 

 

 

 

3-4

рази по

8-10 м

кожним

з способів

пересування

Звернути увагу

учнів на  збереження

правильної постави.

 

Звернути увагу

учнів на  необхідність

самоконтролю за техникою кроку і

бігу .

 

Зміну способів

руху виконувати

по сигналу учителя:

піднята рука вверх –

спиною до напрямку

руху, по свистку –

лицем до напрямку

руху, за словесним розпорядженням – остальні способи

пересування.

 

 

 

 

Сприяти збільшенню еластичності мязової тканини і рухливості в суглобах рук і плечового поясу (впр. 1-6).

6.Загально-розвиваючі вправи в русі і кроком:

 

 

Впр. 1. В.п. – руки в сторони.

На 4 кроки вперед – 4 кругові оберти кистями до середини, на наступні 4 кроки – назовні.

 

 

 

 

Впр. 2. В.п. – руки перед грудьми, пальці зчеплені долонями до середини. На  крок лівою вперед – руки розігнути вперед  долонями  назовні, на  крок  правою  вперед – зігнути  руки  в в.п.

 

 

 

 

 

м шагов и на
В.тания
дачи мяча двумя руками от груди.

 

 

 

5-7 раз

в кожну

сторону

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7-8 раз

 

 

 

Акцентувати увагу учнів на поєднання рухів з  ритмом кроків і на

збереження правильної постави при виконанні вправ.

 

 

 

Виконувати з максимальною

амплітудою рухів.

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

 

Сприяти відновленню ритму дихання до рівномірного.

 

 

Організовати учнів

для виконання

вправ основної частини

уроку.

8. Біг довкола залу в колоні по

одному з постійним зменшенням

швидкості, аж до переходу на ходьбу.

 

 

9. Ходьба під рахунок вчителя і

перешикування з колони по

одному в колону по двоє

поворотом ліворуч в русі за

командою вчителя.

15-20

сек.

 

 

 

20-25

сек.

Акцентувати увагу

учнів на ритмі

дихання.

 

 

Орієнтувати учнів

на размикання з

дистанцією і інтервалом в

три кроки.

Основна  частина  28-30 хвилин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скласти рухове уявлення про накладання руки на мяч при його веденні,

Сприяти оволодінню  «відчуття»

мяча (впр. 1 – 2).

 

 

 

 

 

 

Ознайомити з технікою

ведення мяча на місці

(впр. 3-4).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчити переводу мяча з однієї руки в другу при незначному русі вперед.

 

 

 

 

 

Ознайомити з особливостями

ведення мяча при пересуванні приставними кроками лівим и правим боком

по напрямку руху.

 

10. Вправи з мячем:

 

 

Впр. 1. В.п. – півприсяд с нахилом вперед,

ліва нога спереду, мяч справа, кисть правої руки з широко розставленими пальцями на мячі. Перекочування мяча по підлозі вправо-вліво, вперед-назад.

 

Впр. 2. Повторити впр. 1., змінивши положення ніг, лівої руки.

 

Впр. 3. В.п. – стійка баскетболіста,

ліва нога спереду.

Ведення мяча на місці правою рукою.

 

Впр. 4. В.п.– Повторити впр.3., змінивши положення ніг, лівою рукою.

 

 

Впр. 5. В.п. – стійка  баскетболіста.

ведення мяча на місці поперемінно

правою і лівою рукою, переводячи мяч під відповідну руку третім торканням.

 

 

Впр. 6. В.п. – стійка баскетболіста,

Ліва нога спереду.

Повторити впр. 5. з  незначним просуванням вперед: три удари мячем об підлогу правою рукою, крок вперед правою ногою і три

удари мячем об підлогу лівою рукою,крок лівою ногою.

 

 

 

 

Впр. 7. Ведення мяча правою рукою при пересуванні приставними кроками лівим боком вперед, зупинка і ведення мяча лівою рукою при пересуванні приставними кроками правим боком вперед.

 

 

 

 

5-6

раз

в

кожну

сторону

 

 

5 -6

раз

в

кожну

сторону

 

 

 

10 -12

раз

 

 

10 – 12

раз

 

 

 

8-10

раз по

три

удари

кожною

рукою

 

 

 

 

5 – 6

раз

кожною

рукою

 

 

 

 

3 – 4

раза по

10-12

ведень

кожною

рукою

 

 

 

 

Звернути увагу учнів на невимушеність і

«мякість» рухів кисті, збереження постійного

контакту з поверхнею мяча.

 

 

 

 

 Звернути увагу учнів на недопустимість «хлопання» долонею по мячу.

 

 

Виконувати під рахунок

вчителя.

 

 

 

 

Звернути увагу учнів на збереження

стійки баскетболіста.

 

 

 

 

 

Звернути увагу учнів на збереження

стійки баскетболіста.

 

 

Основна частина – 28 -30  хв.

 

 

 


-9)а  с места  двумя руками от груди ( упр.  прямой с остановкой  шагами  и передачей я руками и передача мяча  партнеру двумя Навчити поєднувати ведення мяча по прямій з зупинкою кроком і передачею мяча з місця двома руками від грудей

( впр. 8-9).

 

 

 

 

 

Впр. 8. В.п. – шикування в дві шеренги на одній з сторін залу, мяч в перших номерів.

Ведення мяча правою рукою по прямій в русі кроком до визначеного орієнтиру -  стійки(фішки), обведення стійки справа і ведення в зворотньому напрямку лівою рукою,  зупинка кроком в 3-4 м  від партнера з ловінням  мяча двома руками і передача мяча  партнеру двома руками від грудей.

 

Впр. 9. Повторити впр. 8., але ведення мяча в русі бігом.

 

 

 

 

4-5

раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6

раз

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу учнів на збереження

стійки баскетболіста.

 

 

 

 

Вдосконалювати уміння учнів в ловінні і передачі мяча  двома руками від грудей.

Впр. 10. Рухлива   гра з мячем

«10 ПЕРЕДАЧ»

4 -5

раз

Проводиться на половині баскетбольної площадки двома командами  по 5 чоловік. Виграє команда,  яка зробила   10 передач  мяча  двома руками від грудей. При втраті мяча рахунок передач  починається  спочатку.

Заключна  частина  3-4 хв.

Сприяти опримізації ритму дихання і частоті серцевих скорочень.

 

 

Організувати увагу учнів, і налаштувати на майбутню навчальну діяльність.

 

 

 

 

Сприяти осмисленню учнями результативності власної навчально-пізнавальної діяльності.

11. Біг довкола залу по одному з поступовим зниженням швидкості до переходу на ритмічну ходьбу під рахунок учителя.

 

 

12. Шикування в одну шеренгу.

Гра на увагу «КЛАС!»

 

 

 

 

 

 

13. Підведення підсумків уроку:

оцінка ступеня вирішення завдань, виявлення думок учнів  про результативність їх діяльності, узагальнення висловлювань учнів, виділення кращих і виставлення оцінок за урок.

25-30

сек.

 

 

 

 

До 1 хв.

 

 

 

 

 

 

До 2 хв.

Акцентувати  увагу учнів на ритмі дихання.

 

 

Звернути увагу на збереження правильної постави. Копіювати дії і виконувати команди вчителя, якщо він вимовляє слово: «Клас!»

 

 

Стимулювати учнів до самоаналізу результативності власної діяльності на уроці.

 

 

1

 

doc
Додано
24 грудня 2018
Переглядів
528
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку