конспект уроку по темі "Моя улюблена іграшка"

Про матеріал

конспект уроку у 2 класі по темі "Моя улюблена іграшка". Урок у формі квесту містить індивідуальні, групові та парні завдання на використання лексико-граматичного матеріалу з теми "Іграшки"

Перегляд файлу

1

 

Тема:   Мої улюблені іграшки

Мета: Вчити добирати необхідний лексико-граматичний матеріал відповідно до комунікативної ситуації.

Активізувати вживання вивченої лексики теми «Іграшки», «Кольори».  

Повторювати літери алфавіту та звуки.

Формувати навички спонтанного мовлення;

вдосконалювати навички читання вголос і мовчки.

розвивати навички аудіювання, увагу, пам’ять, уяву, спостережливість,

Виховувати прагнення вивчати англійську мову;

Виховувати чемність, ввічливість, організованість, дисциплінованість.

Тип уроку: формування ун з використанням ІКТ.

Обладнання та навчальні матеріали:   комп’ютер, презентація

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання.  Слайд 1

2. Повідомлення теми та мети уроку. Введення в іншомовну атмосферу.

Today we are going to travel to the Fairyland.

To get there as you see

Close your eyes and count with me.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

We are in the Fairyland again! Слайд 2

3. Фонетична розминка.

There are lots of toys around

Let`s sing a song about.

Ttttttttt   

Слайд 3

4. Мовленнєва розминка

Бесіда

What have you got? What colour is it?

I have got a …. . It is …. I like it.

ІІ. Основна частина уроку 

Слайд 4 Look! This is our well-known King.

He is in trouble

Have you seen?

What`s wrong?

Today

Is his Princess`s Birthday.

Where are presents and guests?

Can you, my children, guess?

 Song  10 witches”.

Всю сімю вони злякали

Подарунки заховали.

І вони тепер сумують

Вигнати їх як міркують.

Та вони й нас зачарували,

Щоб ми все позабували.

Лише тоді пропустять нас

When we do all their tasks!

Виклик відьом ми приймаємо?

Королю допомагаємо?

To the rescue!

1. ABC practice

First, let us see

If we remember the ABC  Слайд 5

1) Каліграфічна хвилинка

Букви з’являються на моніторі.

Look, please at the screen

Write out letters, which are green.

2) Назвати букви фіолетового кольору.

3) Гра The ABC Piano

Look! Hooray! One witch has run away!

2. Повторення правил читання. Перегляд відео.


Букви добре пам’ятаємо,

Алфавіт чудово знаємо.

Та чи зможемо читати

Необхідно з’ясувати.

Що ж, шановні, нам тоді

Треба кликать Magic E.

  1.                     Слайд 6

  1.                     Перегляд відео.
  2.                      Magic reading

3. Групова робота. Гра «Toy boxes»

На коробках для іграшок вказано звук. Кожній групі необхідно покласти в коробку ті картки, на яких надруковані назви іграшок, що містять відповідний звук.

4. Пауза - релаксація.

Й це завдання ми здолали,

Відьму ще одну прогнали.

Можем трішки відпочити

В Teddy Saysпограєм, діти. Слайд 7

You are so sporty! Hey!

One more witch has run away!

5. Робота в парах з деформованим текстом.


Король заплутався, малята,

Що люблять хлопці, що – дівчата.

Бо ніяк відьми не вгавали

Й нотатку іншу написали.

 

Лист Лулу ви відшукайте

І її рідним прочитайте..


Work in pairs. Look through the texts. Read aloud Lolo’s letter.

6. Робота в групах. Гра “Jigsaw Sentences Слайд 8

Ой, погляньте, що ж це сталось!

Слова від відьом поховались.

Діти! Слід порядок відновити.

Read, find the words. Odd one word out.

1) kingbrickdollship

2) tentgreenredblack

3) shipdrumpenkite

Слайд 9

MynameisLolo

Iam4

Itismyroom.

lookIhavegottoys.

7. Аудіювання тексту. Слайд 10

Лулу нам розповідає

Які іграшки вже має.

Треба буде відібрати

Іграшки, що є в кімнаті.

8. Монологічне мовлення. Pretend Game 

I think every girl and boy

Has got his or her favourite toy.

Розкажіть про них, малята,

Щоб злу відьму подолати.

Now you are Lary/Lolo/ yell us about your toys.

My name is … ( Lary / Lolo)

I am …. (7 / 4)

I have got a …. (teddy / frog)

It is …….. (green / brown / big / good / nice)

I like it.

III. Заключна частина уроку. Слайд 11

Рідні всі прийшли додому

Де все рідне і знайоме.

Тут Лулу на них чекає

І назустріч вибігає.

Який подарунок на неї чекає

Чи може хто з вас про це уже знає?

І цю загадку відгадаємо

Зую відьму подолаємо!

Діти задають загальні питання

Song  “10 witches”.

Підсумок уроку. Рефлексія    Слайд  12


My name is Lary.

I am 7.

I have got a frog

It is big and green. It is nice.

I like it.

 

My name is Lolo.

I am 4.

I have got a teddy.

It is brown. It is old, but nice.

I like it.

 

My name is Lary.

I am 7.

I have got a frog

It is big and green. It is nice.

I like it.

 

My name is Lolo.

I am 4.

I have got a teddy.

It is brown. It is old, but nice.

I like it.

 


My name is Lary.

I am 7.

I have got a frog

It is big and green. It is nice.

I like it.

 

My name is Lolo.

I am 4.

I have got a teddy.

It is brown. It is old, but nice.

I like it.

 

My name is Lary.

I am 7.

I have got a frog

It is big and green. It is nice.

I like it.

 

My name is Lolo.

I am 4.

I have got a teddy.

It is brown. It is old, but nice.

I like it.


My name is Lary.

I am 7.

I have got a frog

It is big and green. It is nice.

I like it.

My name is Lolo.

I am 4.

I have got a teddy.

It is brown. It is old, but nice.

I like it.


 

ship

king

brick

sticker

pipe

bike

kite

tent

teddy

green

queen

tree

doll

monster

flag

 

 

 

1. My name is Lolo.

2. My name is Lary.

3. I have got toys.

4. I have got a ball.

5. I have got a robot.

6. I have got a teddy and a doll.

7. I have got 10 cars.

8. I have got a cat.

9. My robot is big.

10. My cat is little and fat.

 

1. My name is Lolo.

2. My name is Lary.

3. I have got toys.

4. I have got a ball.

5. I have got a robot.

6. I have got a teddy and a doll.

7. I have got 10 cars.

8. I have got a cat.

9. My robot is big.

10. My cat is little and fat.

1

 

doc
Додав(-ла)
Skriagina Inna
Додано
23 вересня 2018
Переглядів
913
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку