Тема: Показникова функція.
Мета:
Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань.
Обладнання:
Х І Д У Р О К У
І. Мотивація навчання.
Сьогодні на уроці ми повинні узагальнити та систематизувати знання з теми «Показникова функція», закріпити й відкоригувати уміння й навички розв’язувати показникові рівняння та нерівності. І.Хіксон говорив: «Якщо відразу не має успіху, то спробуйте ще і ще». Тому не слід розчаровуватися при можливих невдачах. Обчислюйте, міркуйте раціонально, пам’ятайте, що швидкість потрібна, будьте уважні. Кожен з вас має бланк відповідей, який треба заповнити протягом уроку.
ІІ. Актуалізація навчальної діяльності учнів.
ІІІ. Узагальнення й систематизація знань.
Варіант1
а |
б |
в |
г |
|
|
у=2х+6 |
|
а |
б |
в |
г |
|
|
|
|
а |
б |
в |
г |
4 |
2 |
0,5 |
1 |
а |
б |
в |
г |
|
|
|
|
Варіант 2
а |
б |
в |
г |
|
у = -х |
у = 6 |
|
2.Яка з наведених функцій є зростаючою?
а |
б |
в |
г |
|
|
|
|
3.Розв'яжіть рівняння
а |
б |
в |
г |
2 |
4 |
1 |
-2 |
4. Розв'яжіть нерівність .
а |
б |
в |
Г |
|
|
|
|
2.Показникові рівняння
Пригадайте зображення графіка показникової функції , якщо вона зростає. Покажемо його рухами (плавно показуємо разом ). А зараз будьте уважні. Я називаю вам функцію , а ви показуєте рухами її графік. у = , у = .
Варіант 1.
У відповідь записати суму всіх розв'язків нерівності.
Варіант 2.
У відповідь запишіть найбільший цілий розв'язок.
IY. Підсумки уроку.
Рефлексія.
Y. Домашнє завдання
При яких значеннях параметра а рівняння має єдиний корінь?