29 липня о 18:00Вебінар: Формування та розвиток лідерських якостей сучасних учнів

Конспект уроку:"Постановка правильної вимови звука [к]".

Про матеріал
Мета: - формувати чіткий артикуляційний уклад (позу) і слуховий образ звука [к]; - розвивати синхронні дії мовнорухового і мовнослухового механізму, самоконтроль; - виховувати бажання говорити правильно.
Перегляд файлу

Тема: Постановка правильної вимови звука [к].

Мета: - формувати чіткий артикуляційний уклад (позу) і слухо­вий образ звука [к]; - розвивати синхронні дії мовнорухового і мовнослухового механізму, самоконтроль;

- вихову­вати бажання говорити правильно.

Обладнання: дзеркало, набір постановочних зондів, логопе­дична лялька, муляж - артикуляційний профіль зву­ка [к], карточки-символи, предметні картинки звуків-замінників [к] - [т], [х].

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  2. ОСНОВНА ЧАСТИНА
  1. Повідомлення мети заняття.
  2. Логопедична зарядка.
  • Тренування мовленнєвого дихання

Здування листочків.

Зігрієм долоньки.

  • Артикуляційна гімнастика

Покараєм неслухняний язичок.

Млинчик.

Кицька сердиться.

Схованки.

Микання.

Мугикання.

 Голосні звуки.

 Хор голосних звуків.

  1. Вивчення нового матеріалу.
  • Постановка звука [к]за наслідуванням.

 

 Робити природні дії:покашлювання, кректання та інше для формування відчуття прориву струменем повітря зімкнення між коренем язика і м’яким піднебінням, контролюючи силу струменя видихуваного повітря долонею.

  • Постановки звука [к] із механічною допомогою.

Тривало вимовляти звук [т] у нижній артикуляції або склади та-та-та, одночасно натискуючи шпателем чи зондом на передню частину язика й просовуючи язик у глибину порожнини рота до утворення зімкнення спинки язика з піднебінням.

  1. Фізкультхвилинка

(Робити імітувальні рухи відповідно до змісту вірша)

Пішла киця по водицю

 Та й упала у криницю.

 Біжить котик рятувати,

 За вушечко витягати.

 Витяг кицю за вухо

Та й посадив, де сухо.

Киця котика не бачить,

 Сидить собі й плаче:

- Одна була хустина

Та й ту у воду впустила!

  1. Закріплення нового матеріалу.
  • Гра «Упіймай звук [к]»

Логопед називає слова і склади, і якщо дитина впізнає звук [к] на слух у складі чи слові, то піднімає руку: та, ка, ку, ха, га, ва, ри, ки, бо, ко, бік, кит, коза, ключ, ка­біна, кузня, метелик, бик, танок, котик, калина, козак, кишеня.

  • Гра «Промовити склади»

к-к-а

к-к-е

к-к-и

к-к-о

к-к-у

к-к-а

к-к-е

к-к-и

к-к-о

к-к-у

ка-ке-ки

ке-ка-ку

ку-ка-ки

ку-ки-ко

ки-ку-ко

ка-ки-ко

ко-ку-ка

ка-ку-ки

ка-ке-ку

ке-ка-ко

ки-ку-ке

ку-ка-ко

ке-ка-ко

ке-ко-ка

ко-ки-ко

ка-ку-ка

 

 

 

 

  • Гра «Промовити обернені склади»

 

ак-ак-ак

ек-ек-ек

ик-ик-ик

ок-ок-ок

ук-ук-ук

ек-ак-ик

ек-ек-ек

ик-ик-ик

ак-ек-ук

ик-ик-ик

ак-ак-ак

ек-ек-ек

 

ак-ек-ик

ок-ук-ик

ик-ек-ак

ик-ак-ек

ак-ок-ик

ек-ук-ик

ик-ак-ик

ик-ак-ок

ик-ук-ак

ик-ик-ик

ик-ок-ек

ик-ек-ук

 

 

 

 

  • Гра «Промовити чистомовки виділяючи звук [к]»

 Ки-ки-ки - там летять пташки.

Ик-ик-ик - літає метелик.

Ки-ки-ки - там ідуть бики.

Ок-ок-ок - виходить Катя в танок.

  1. ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ
  • Що нового довідався?
  • Чого навчився?
  • Що, вважаєш, потрібно повторити вдома?

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
22 травня
Переглядів
94
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку