Конспект інтегрованого уроку і презентація до нього для учнів 3 класу (математика і природознавство). Тема: істотні ознаки вивчених груп тварин, вивчені випадки ділення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове. Розвязування рівнянь. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: ціна, кількість, вартість.
Математика: Ділення двоцифрового та трицифрового числа на одноцифрове . Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: ціна, кількість, вартість.
Природознавство: Різноманітність тварин у природі. Істотні ознаки окремих груп тварин.
Формування компетентностей:
Діяльнісна мета:
Виховна мета:
Хід уроку
І. Організація класу
- Доброго ранку, ліси і поля,
Доброго ранку, плането Земля!
Щастя, здоров’я всім людям бажаємо,
Радо до школи щодня поспішаємо!
( відповіді дітей)
Міркуємо – швидко,
Відповідаємо – правильно,
Рахуємо – точно,
Пишемо – гарно! (Слайд)
ІІ. Узагальнення та систематизація знань учнів
Весна зустрічає нас «Мозковим штурмом»:
(Картинки-відгадки прикріплюю на магнітну дошку)
(На магнітній дошці зразок. Товар – морозиво.)
Ціна |
Кількість |
Вартість |
9 грн |
5 |
? |
? |
5 |
45 грн |
9 грн |
? |
45 грн |
(Дописую дані в таблиці на магнітній дошці)
? |
5 |
40 грн |
( якщо немає браку часу, складаємо обернені задачі)
ІІІ. Повідомлення теми уроку
ІV. Закріплення вивченого матеріалу
- Наші тваринки мають для вас завдання. Перевіримо, які ви були уважні на попередніх уроках.
55:5 144:8
98:7 114:6
84:7 135:9
( Робота в групах: діти виконують приклади на картинках - відгадках, записують приклад у зошити, заодно повідомляють істотні ознаки та факти про отриману групу тварин).
VІ.Фізкультпауза
V. Робота з підручником
(Один учень працює біля дошки )
|
Ціна |
Кількість |
Вартість |
Ручки |
3 грн |
8 |
? |
Зошити |
6 грн |
? |
Однакова |
Розв’язання
1) 8*3=24 (грн) – коштують ручки;
2) 24:6=4 (з.)
Відповідь: Тетянка придбала 4 зошити.
2. Офтальмологічна пауза (оченята роблять вправи…)
3. Розв'язування логічного завдання
Встановіть закономірність: 1,2, 2,4,…,…,256.
1,2,3,5,…, …,21.
VI. ПІДСУМОК УРОКУ (слайд)
— Що треба зробити, щоб двоцифрове число розділити на одноцифрове? Наведіть приклади.
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 124, завдання 805; 806.